Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

TeeZee

Met dank aan Rokerman kan ik een wedstrijd bezoeken die al jaren lang hoog op mijn verlanglijstje stond: Sunderland v Newcastle. In november. Hopelijk regent het, is het waterkoud en komen de Newcastlesupporters met ontbloot bovenlijf (omdat ze niet in de grootste maat van het thuistenue passen).

Grappig genoeg had ik deze zomer al naar Sunderland zelf gemaild en kreeg ik daar deze week tot twee keer toe antwoord op, drie maanden na dato. Het komt erop neer dat ik mijn gegevens maar moest doormailen dan regelden zij een kaartje! Zo makkelijk is dat dus blijkbaar. Nu moet ik dus gaan antwoorden dat het niet meer nodig is, maar hoe?

Een dag later is er nog een mooie wedstrijd, Birmingham City v Aston Villa. Ik reis er met de trein vanaf Newcastle naartoe voor slechts 12 pond, een aanbieding. De ticket office van Birmingham City is tot nu toe bijzonder behulpzaam en ze hebben mijn gegevens al bewaard, al gaat deze wedstrijd morgen pas in de general sale.

Qua fixtures heb ik nog nooit zo'n topweekend gehad op voorhand, ik verwacht er dan ook veel van.

Rokerman

Inmiddels mijn 3e Tyne-Wear derby. Nu alleen nog een keertje winnen, want dat staat hoog op mijn verlanglijstje !
FTM

TeeZee

Birmingham City heeft me gemeld dat ik in block 23 zal zitten. Na enig speurwerk vond ik een kaartje van het stadion (niet op de officiele website, want daar is niks te vinden) en denk ik dat ik op de Spion Kop Stand zit. Dat zou geweldig zijn, want dan kijk ik dus uit op de oude Main Stand. Precies zoals ik wilde.

Wel het duurste kaartje ooit voor mij (met afstand): £45!!!

TeeZee

Citaat van: Albion op okt 16, 2007, 20:52:37Wel het duurste kaartje ooit voor mij (met afstand): £45!!!
+2 pond aan administratiekosten volgens mijn creditcardafschrift.

Nog meer slecht nieuws is dat ik de mogelijkheid om in februari Sheffield United v Sheffield Wednesday bij te wonen om persoonlijke reden laat schieten.

Erkaa

Citaat van: Albion op okt 28, 2007, 19:25:05
Citaat van: Albion op okt 16, 2007, 20:52:37Wel het duurste kaartje ooit voor mij (met afstand): £45!!!
+2 pond aan administratiekosten volgens mijn creditcardafschrift.

Nog meer slecht nieuws is dat ik de mogelijkheid om in februari Sheffield United v Sheffield Wednesday bij te wonen om persoonlijke reden laat schieten.

Grote kans dat deze pot sowieso niet doorgaat omdat dan ook de 4e ronde FA Cup op het programma staat?

In het weekend van 19 januari ga ik samen met een paar oud-teamgenoten naar London, ik ga proberen kaarten te bemachtigen voor Fulham v Arsenal.

TeeZee

Citaat van: Erkaa op okt 29, 2007, 14:52:41
Grote kans dat deze pot sowieso niet doorgaat omdat dan ook de 4e ronde FA Cup op het programma staat?
De vierde ronde zal een club als Sheffield United nog wel kunnen halen, maar de vijfde ronde lijkt me onwaarschijnlijk. En het is de vijfde ronde die dat weekend gespeeld moet worden, niet pas de vierde.

CiteerIn het weekend van 19 januari ga ik samen met een paar oud-teamgenoten naar London, ik ga proberen kaarten te bemachtigen voor Fulham v Arsenal.
Dat klinkt fantastisch. Het geniale Arsenal van Wenger (die door sommige supporters al werd afgeschreven maar het nu toch weer flikt) op Craven Cottage. In januari. In Londen.

Erkaa

Citaat van: Albion op okt 29, 2007, 17:51:47
Citaat van: Erkaa op okt 29, 2007, 14:52:41
Grote kans dat deze pot sowieso niet doorgaat omdat dan ook de 4e ronde FA Cup op het programma staat?
De vierde ronde zal een club als Sheffield United nog wel kunnen halen, maar de vijfde ronde lijkt me onwaarschijnlijk. En het is de vijfde ronde die dat weekend gespeeld moet worden, niet pas de vierde.

CiteerIn het weekend van 19 januari ga ik samen met een paar oud-teamgenoten naar London, ik ga proberen kaarten te bemachtigen voor Fulham v Arsenal.
Dat klinkt fantastisch. Het geniale Arsenal van Wenger (die door sommige supporters al werd afgeschreven maar het nu toch weer flikt) op Craven Cottage. In januari. In Londen.

Klopt, de 4e ronde is in het laatste weekend van januari.

Hopelijk gaat Fulham v Arsenal naar de zondagmiddag zodat we op de zaterdag een lower league pot kunnen meepakken.

TeeZee

Het begint al erg te kriebelen momenteel. Komende zaterdag dan eindelijk Sunderland v Newcastle United, de wedstrijd waar ik al jaren hoopte ooit eens bij te zijn. Vrijdag- op zaterdagnacht een wilde boottocht naar Newcastle, ik hoop dat de vaart niet afgelast wordt of vertraging oploopt door de te verwachten storm.

Als lekkermakertje voor mezelf heb ik dit filmpje gekeken. Met muziek van de band Thirteen Senses, nota bene uit Cornwall.

Han

Citaat van: Albion op okt 14, 2007, 08:55:55
Sunderland v Newcastle. In november. Hopelijk regent het, is het waterkoud en komen de Newcastlesupporters met ontbloot bovenlijf (omdat ze niet in de grootste maat van het thuistenue passen).

Een dag later is er nog een mooie wedstrijd, Birmingham City v Aston Villa. Ik reis er met de trein vanaf Newcastle naartoe voor slechts 12 pond, een aanbieding. De ticket office van Birmingham City is tot nu toe bijzonder behulpzaam en ze hebben mijn gegevens al bewaard, al gaat deze wedstrijd morgen pas in de general sale.

En?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Han op nov 11, 2007, 16:13:46En?
Ik moet een en ander nog een beetje verwerken voordat ik een leesbaar verhaal kan schrijven. Morgen eens kijken of ik wat op de DSG kan plaatsen. In een notendop ging alles mis op zaterdag wat mis kon gaan (boot zeer veel vertraging waardoor ik dreigde de wedstrijd te missen) maar was er toch ook een happy end. Al met al voel ik mij bevoorrecht om deze wedstrijd gezien te hebben, iets dat ik al jaren wilde. Het was leuk om Rokerman kort te ontmoeten en om zijn emoties tijdens de wedstrijd te zien. Man man man, wat had hij het zwaar op sommige momenten.

De Second City Derby was ook erg de moeite waard, maar dat mocht ook wel voor die 47 pond. Vanmiddag nog even een korte stop gemaakt bij Villa Park om wat plaatjes te schieten van de Holte End (buitenkant). Ik heb mij wel vermaakt en het had ergens ook wel wat om zoiets in je eentje te ondernemen (al vind ik 2 dagen in je eentje meer dan genoeg.) Heb ik dat ook eens meegemaakt.

Later meer op de DSG en hier op het forum een persoonlijke noot als extra.

stephan1900

Zondag 23 december bijna zeker naar de Glasgow Rangers. Deze keer niet op Ibrox maar naar een uitwedstrijd tegen Aberdeen.

Cheers Stephan.

TeeZee

Hoe ga je daar naartoe? Aberdeen is overigens een echte aanrader. Het stadion ligt behoorlijk dicht aan zee en vanaf de rondom liggende heuvels heb je een aantal prachtige uitzichten op het leuke stadion. Op een van de heuvels bevindt zich een grote begraafplaats, best indrukwekkend om te zien. De stad zelf is minder uitgesproken bijzonder, maar je kunt je daar best vermaken.

Ik heb me vooral vermaakt met de Aberdeensupporters. Die zijn nogal grof in de mond en het aantal fucks was niet meer te tellen. Ik kon mijn lachen bijna niet inhouden. Er was ook iemand die steeds wat aan te merken had op de spelverdelende kwaliteiten van de thuisploeg: "terrible terrible distribution". 90 Minuten lang. Hij had gelijk, maar de trainer heet Jimmy Calderwood en dat is een sympathieke vent. Er speelt zelfs een vrij jonge Nederlander.

stephan1900

#12
Ik ga voor de 3x de Rangers zien spelen (Chelsea thuis en celtc thuis van dit seizoen) dus dit word mijn eerste uit wedstrijd als het doorgaat. Ik vlieg zoals altijd via Niederhein naar Prestwick. Naar de wedstrijd zelf ga ik waarschijlijk met een supportersbus die voor mij geregeld word. Ik heb geen flauw idee hoelaat ik voor de wedstrijd aanwezig ben, en dus de mogelijkheid heb om foto's te maken van het stadion. of eventueel nog de pub in te duiken.

TeeZee

Komende zondag ga ik naar AZ - FC Utrecht. AZ doet het erg matig dit seizoen, maar ik hoop desondanks toch een leuke wedstrijd te gaan zien. Kaartjes voor wedstrijden zijn qua prijs trouwens onvergelijkbaar met die in Engeland. Ik betaal minder dan voor een gemiddelde Engelse vierdedivisiewedstrijd! De Hout heb ik helaas nooit bezocht, ik ben benieuwd hoe dit moderne ovaaltje bevalt.

Pieros

Zondag naar Sparta - NEC. De week erop of naar de Graafschap - NEC of Borussia Monchengladbach - Paderborn (of misschien toch naar België?). Dan NEC - Feyenoord, NEC - VVV en waarschijnlijk (bij vrij vervoer) Willem II - NEC.