Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Verwijderd lid

!00 pond is best veel geld, maar als je daar tegenover zet dat het een finale is van een Olympisch toernooi ...
Waarschijnlijk zullen er nog wel verzend- en handelingskosten in rekening worden gebracht.
Desondanks heb je een prachtig vooruitzicht ! Veel plezier met de voorpret !!

Hoe wil je naar Londen gaan ? Per vliegtuig of toch eigen vervoer ?

georgesv

dat wordt hoogstwaarsch de Eurostartrein Brussel-London

Joost

#692
Citaat van: georgesv op jun 25, 2011, 22:04:36
dat wordt hoogstwaarsch de Eurostartrein Brussel-London

Ik kreeg daarvoor een aanbieding in de mail van de week.

Wat ik wel gek vind is dat in Nederland overal werd gezegd dat ALLEEN via ATP kaarten konden worden besteld maar mensen gewoon via de officiele site hebben besteld.

Dit staat er op hun site:
Is ATP de enige organisatie bij wie ik mijn entreekaarten kan kopen?
Ja. ATP is de Official Ticket & Travel Agent van NOC*NSF en derhalve de enige aanbieder van entreekaarten op de Nederlandse markt.

georgesv

#693
Citaat van: Joost op jun 25, 2011, 22:50:03
Ik kreeg daarvoor een aanbieding in de mail van de week.

Wat ik wel gek vind is dat in Nederland overal werd gezegd dat ALLEEN via ATP kaarten konden worden besteld maar mensen gewoon via de officiele site hebben besteld.

Dit staat er op hun site:
Is ATP de enige organisatie bij wie ik mijn entreekaarten kan kopen?
Ja. ATP is de Official Ticket & Travel Agent van NOC*NSF en derhalve de enige aanbieder van entreekaarten op de Nederlandse markt.


ik weet allle details niet, maar voor Belgie was t ook zoiets. die site liep echter meteen plat de dag van verkoop.
het staat iedereen vrij te bestellen via de London-site, wat ik ook gedaan heb, je komt dan echter in een grote pot terecht, waaruit geloot wordt wie een ticket krijgt.

er is een 2de verkoopronde nu of binnenkort
meer info http://www.tickets.london2012.com/howtoapply_p3.html
er zijn nog veel tickets voor voetbal , als k zo s snel kijk op
http://media.ticketmaster.com/en-gb/img/sys/tournament/london2012/oly-complete-a.pdf


edit: die 2de ronde is blijkbr enkel voor wie in de 1ste ronde al probeerde tickets te kopen?!

Vladimir1973

Citaat van: georgesv op jun 25, 2011, 22:04:36
dat wordt hoogstwaarsch de Eurostartrein Brussel-London

vroeg reserveren wordt zeker de boodschap!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

ALenstra

Ik kreeg ook een mail voor de eurostar tijdens de Olympische Spelen. Vanaf 139 euro retoer rond het toernooi terwijl dat normaal 99 euro is. Volgens mij kan je nu al reserveren voor reizen tijdens de Olympische Spelen. Dat lijkt me ook verstandig want anders betaal je meer dan 139 euro.

wekke

Citaat van: georgesv op jun 25, 2011, 23:10:34

edit: die 2de ronde is blijkbr enkel voor wie in de 1ste ronde al probeerde tickets te kopen?!

Ik dacht dat in deze periode iedereen die nog geen kaarten kon bemachtigen of geen aanvraag had gedaan, dat nu wel kon. Vanaf 8 juli kunnen dan de personen die reeds kaarten hebben hun programma verruimen met de overgebleven tickets.

HRM1880

Citaat van: wekke op jun 26, 2011, 16:04:45
Ik dacht dat in deze periode iedereen die nog geen kaarten kon bemachtigen of geen aanvraag had gedaan, dat nu wel kon. Vanaf 8 juli kunnen dan de personen die reeds kaarten hebben hun programma verruimen met de overgebleven tickets.
Neen, had mij gisteren ook geregistreerd, maar je moest reeds voor 24 maart ofoziets geregistreerd zijn.

Verwijderd lid

Onverwacht een mogelijkheid om in de eerste week van juli een groundhop te maken.
keuze valt waarschijnlijk op Luxemburg voor Dudelange - FC Santa Coloma of Fola Esch - Elfsborg (met ex-Vitesse Lasse Nilson)
Welk stadionnetje is het meest aan te raden: La Frontiere of Jos Nosbaum ?

Vladimir1973

Citaat van: Meester op jun 26, 2011, 22:46:31
Onverwacht een mogelijkheid om in de eerste week van juli een groundhop te maken.
keuze valt waarschijnlijk op Luxemburg voor Dudelange - FC Santa Coloma of Fola Esch - Elfsborg (met ex-Vitesse Lasse Nilson)
Welk stadionnetje is het meest aan te raden: La Frontiere of Jos Nosbaum ?

ik ga in ieder geval naar Fola Esch-Elfsborg....
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Bier und Bratwurst

#700
Ik ga een paar wedstrijden bezoeken in Slowakije.
Eerst stond Zilina - Kosice op het programma ,maar dit is onhaalbaar.
Nu word het met zekerheid   1FC Tatran Presov - MSK Zilina 23-07-11
                                          FK  Senica - AS Trencin 30-07-11
Het ene stadion is het andere niet!

Vladimir1973

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 27, 2011, 11:00:19
Ik ga een paar wedstrijden bezoeken in Slowakije.
Eerst stond Zilina - Kosice op het programma ,maar dit is onhaalbaar.
Nu word het met zekerheid   1FC Tatran Presov - MSK Zilina 23-07-11
                                          FK  Senica - AS Trencin 30-07-11

have fun !
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

HRM1880

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 27, 2011, 11:00:19
Ik ga een paar wedstrijden bezoeken in Slowakije.
Eerst stond Zilina - Kosice op het programma ,maar dit is onhaalbaar.
Nu word het met zekerheid   1FC Tatran Presov - MSK Zilina 23-07-11
                                          FK  Senica - AS Trencin 30-07-11
Ben wel eens benieuwd hoeveel volk Trencin zo meeneemt op verplaatsing. Vorig jaar met hun "ultras" aan het babbelen geweest en waren wel allemaal sympathieke jongens.

Bier und Bratwurst

Citaat van: HRM1880 op jun 27, 2011, 15:19:55
Ben wel eens benieuwd hoeveel volk Trencin zo meeneemt op verplaatsing. Vorig jaar met hun "ultras" aan het babbelen geweest en waren wel allemaal sympathieke jongens.

Als ik er weer ben zal ik het je zeggen!!
Het ene stadion is het andere niet!

Vladimir1973

RSC Anderlecht neemt niet deel aan de Iris Cup Brussel. De directie en staf van RSC Anderlecht hebben besloten om niet deel te nemen aan de Iris Cup. De organisatoren van het toernooi konden jammer genoeg niet tegemoet komen aan de vooropgestelde contractuele sportieve voorwaarden. De vele verschuivingen met data en locaties brachten het evenwicht van de zorgvuldig samengestelde voorbereiding in het gedrang. Daarom zal de club van 14 tot en met 18 juli naar Faro (Portugal) afreizen om zich verder voor te bereiden op het aanstaande seizoen. Daar wordt waarschijnlijk een tornooi met oa Benfica en PSG gespeeld.

Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12