Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Vladimir1973

Citaat van: Vladimir1973 op jun 27, 2011, 17:04:50
RSC Anderlecht neemt niet deel aan de Iris Cup Brussel. De directie en staf van RSC Anderlecht hebben besloten om niet deel te nemen aan de Iris Cup. De organisatoren van het toernooi konden jammer genoeg niet tegemoet komen aan de vooropgestelde contractuele sportieve voorwaarden. De vele verschuivingen met data en locaties brachten het evenwicht van de zorgvuldig samengestelde voorbereiding in het gedrang. Daarom zal de club van 14 tot en met 18 juli naar Faro (Portugal) afreizen om zich verder voor te bereiden op het aanstaande seizoen. Daar wordt waarschijnlijk een tornooi met oa Benfica en PSG gespeeld.

Na Dusseldorf-Bochum is dit mijn plan B die nu ook in het water valt. Heb nog geen C-plan. Iemand suggesties voor 16 juli?
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

HRM1880

Citaat van: Vladimir1973 op jun 27, 2011, 17:06:40
Na Dusseldorf-Bochum is dit mijn plan B die nu ook in het water valt. Heb nog geen C-plan. Iemand suggesties voor 16 juli?
De Iris Cup maar dan zonder Anderlecht? Of gaat die nu totaal niet meer door?

Vladimir1973

Citaat van: HRM1880 op jun 27, 2011, 18:57:28
De Iris Cup maar dan zonder Anderlecht? Of gaat die nu totaal niet meer door?

die gaat nog steeds door. Tja mss wel zonder de paarswitte hoofdstedelingen dan
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Sebastiaan_W

Voorlopig staat Helderse Selectie - Telstar(zaterdag 9 juli) en de Open dag van Telstar(zaterdag 30 juli) op de planning.

Ik zou graag naar RW Erfurt - CZ Jena gaan, maar die is op zaterdag 23 juli en dan moet ik werken. Ruilen zit er de komende weken helaas niet in.

AthleticHolanda

Citaat van: witte leeuw op jun 28, 2011, 11:07:35
Ik zou graag naar RW Erfurt - CZ Jena gaan, maar die is op zaterdag 23 juli en dan moet ik werken. Ruilen zit er de komende weken helaas niet in.

Kan die niet naar de zondag verplaatst worden?

Lijkt mij op zich ook wel een leuke maar of die erin zit weet ik niet, zit ook met werk etc.

Vladimir1973

zometeen vertrek ik naar de friendly SK Ronse-RSC Anderlecht. Hevige onweders nu, maar hoop dat het binnen anderhalf uur voorbij is.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op jun 28, 2011, 14:18:28
Kan die niet naar de zondag verplaatst worden?

Lijkt mij op zich ook wel een leuke maar of die erin zit weet ik niet, zit ook met werk etc.

Ik denk dan maar dat het de return word omdat ik beide clubs op m'n lijstje heb staan.Ik zit dan nl in Slowakije
Het ene stadion is het andere niet!

Verwijderd lid

Vrijdag 2 september Nederland - San Marino. Wedstrijd is uitverkocht, maar via Rentepunten van de ING-Bank heb ik gewoon twee kaarten besteld met 50% korting.

Verwijderd lid

Citaat van: Meester op jun 26, 2011, 22:46:31
Onverwacht een mogelijkheid om in de eerste week van juli een groundhop te maken.
keuze valt waarschijnlijk op Luxemburg voor Dudelange - FC Santa Coloma of Fola Esch - Elfsborg (met ex-Vitesse Lasse Nilson)
Welk stadionnetje is het meest aan te raden: La Frontiere of Jos Nosbaum ?

Plannen veranderd; een rit naar Luxemburg gaat 'm niet worden !
Niets of niemand is zo wispelturig als "Meester" !!!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Meester op jun 28, 2011, 19:31:33
Plannen veranderd; een rit naar Luxemburg gaat 'm niet worden !
Niets of niemand is zo wispelturig als "Meester" !!!

Dat is een feit!! haha
Het ene stadion is het andere niet!

voetbalfan

Citaat van: Vladimir1973 op jun 28, 2011, 17:55:13
zometeen vertrek ik naar de friendly SK Ronse-RSC Anderlecht. Hevige onweders nu, maar hoop dat het binnen anderhalf uur voorbij is.

Anderlecht 1-0 verloren heb ik gehoord? Oorzaak?

Vladimir1973

Citaat van: voetbalfan op jun 28, 2011, 20:23:03
Anderlecht 1-0 verloren heb ik gehoord? Oorzaak?

verkeerd gehoord..... stonden 1-0 achter aan de rust. Was echt lamentabel, maar wel met heel veel jongeren. Tweede helft stuk beter met oa Iakovenko en Chatelle in de ploeg. 1-4 winst.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

voetbalfan

Citaat van: Vladimir1973 op jun 28, 2011, 21:55:16
verkeerd gehoord..... stonden 1-0 achter aan de rust. Was echt lamentabel, maar wel met heel veel jongeren. Tweede helft stuk beter met oa Iakovenko en Chatelle in de ploeg. 1-4 winst.

Inderdaad, sorry, ben er nadien ook achter gekomen dat het slechts een ruststand was.

Vladimir1973

Citaat van: voetbalfan op jun 29, 2011, 12:51:14
Inderdaad, sorry, ben er nadien ook achter gekomen dat het slechts een ruststand was.

het was eigenlijk vooral met B- en C-spelers gisteren. Iakovenko was echt wel goed in de tweede helft, maar ik weet niet of die nog in de A-kern zal geraken. Denk eerder proberen te verkopen of opnieuw uitlenen.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

HJanneman

Plan voor de zeer nabije toekomst. Vanavond een kijkje nemen bij DTD - SC Cambuur. Eens zien of mijn onderbuurman weer een jaar lang gaat lopen klagen in de portiek, of dat er hoop gloort !