Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Citaat van: yesyes op aug 11, 2011, 18:50:14
Heb je de kaartjes thuis gestuurd gekregen ?

Nee opgehaald in een hotel. De bedoeling was wel dat ze thuisgestuurd zouden worden.

Ik heb nu twee keer gebruik gemaakt van Seatwave. Heb ook ooit kaarten voor de WK finale ijshockey bij ze besteld, die werden wel keurig thuisgestuurd.

Joost

Citaat van: Vladimir1973 op aug 11, 2011, 13:35:44
is dat overal in Italie dat de naam moet vermeld staan op het ticket?
Ja. Zelfs afgelopen zondag bij Pisa v Sibille Baccoli in de Coppa Italie moest ik een ticket met naam hebben. Het gaat dan om een Serie C en Serie D club!

Maar daar zal ik nog wel een stukje over tikken.

Vladimir1973

18 augustus: Standard Luik- Helsingborgs IF   Europa League 4th Qual.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

Bennekom wint na een 3-1 achterstand met 3-4 bij FC Lienden. Roda mag dus naar Bennekom.

ðe waan

En voor mij een mooie gelegenheid om weer eens naar Genemuiden af te reizen in de tweede ronde van de beker.

Mar

11/10 Duitsland - België in Dusseldorf

Gisteren mijn ticket geregeld, enkel verschrok ik mij toch bij het bedrag. 47€ per ticket?!

wekke

Citaat van: Mar op aug 25, 2011, 13:39:54
11/10 Duitsland - België in Dusseldorf

Gisteren mijn ticket geregeld, enkel verschrok ik mij toch bij het bedrag. 47€ per ticket?!

Hoe heb je het kunnen regelen?

Mar

Citaat van: wekke op aug 25, 2011, 14:22:26
Hoe heb je het kunnen regelen?

Via iemand die in de bond zit. Hij kreeg 64tickets, 50 voor een bus en 14 afzonderlijk.
Ik vind het ergens spijtig dat zo de ticketverdeling gebeurd... Want zo worden de
echte belgie-fans weer in de steek gelaten. En op de kbvb vind je nog altijd geen informatie
hoe de ticketverdeling zal gebeuren.


wekke

Citaat van: Mar op aug 25, 2011, 14:46:06
Via iemand die in de bond zit. Hij kreeg 64tickets, 50 voor een bus en 14 afzonderlijk.
Ik vind het ergens spijtig dat zo de ticketverdeling gebeurd... Want zo worden de
echte belgie-fans weer in de steek gelaten. En op de kbvb vind je nog altijd geen informatie
hoe de ticketverdeling zal gebeuren.

Ik had zelf een hele tijd geleden al eens gemaild voor ticketinfo. Ze gingen me op de hoogte houden, maar sindsdien niets meer van gehoord.

Koning Kriel

Citaat van: wekke op aug 25, 2011, 14:22:26
Hoe heb je het kunnen regelen?

Volgens mij kun je via dfb.de ook gewoon kaarten bestellen en is de vanaf prijs €25

wekke

Citaat van: Koning Kriel op aug 25, 2011, 14:53:32
Volgens mij kun je via dfb.de ook gewoon kaarten bestellen en is de vanaf prijs €25

Vorige week kon je voor die wedstrijd nog geen kaarten kopen.

Koning Kriel

Citaat van: wekke op aug 25, 2011, 14:55:50
Vorige week kon je voor die wedstrijd nog geen kaarten kopen.

Ben net aan het kijken en het kan gewoon alleen heb je volgens mij een adres in Duitsland nodig. Vind het zelf ook wel een leuke pot om naar toe te gaan.

wekke

Citaat van: Koning Kriel op aug 25, 2011, 14:57:16
Ben net aan het kijken en het kan gewoon alleen heb je volgens mij een adres in Duitsland nodig. Vind het zelf ook wel een leuke pot om naar toe te gaan.

Oh, dan moet ik er eens dringend werk van maken.

Koning Kriel

Je hebt wel een adres in Duitsland nodig, ze doen niet aan klaarleggen bij de kassa of verzenden naar het buitenland of ik doe iets verkeerd.

AthleticHolanda

CiteerVVV oefent tegen KVC Westerlo
De officiele clubwebsite van KVC Westerlo meldt dat er voor donderdag 1 September een oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo in de planning staat.

De wedstrijd zal gespeeld worden op de velden van TSC '04 in Tegelen en zal beginnen om 15:30.

Mooi is dat want TSC mis ik nog :-D.