Bijbaantje in het voetbal

Gestart door Dennis12, jun 29, 2020, 14:13:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis12

Beste Groundhoppers,

Mijn naam is Dennis en ik ben werkzaam voor Statsperform (https://www.statsperform.com/). Wij zijn een internationaal bedrijf die zich bezig houdt met het verzamelen van sportsdata. Onder andere OPTA is onderdeel van Statsperform.

Ik ben verantwoordelijk voor de regio BENELUX en voor het aankomende seizoen ben ik op zoek naar versterking voor ons team. Aangezien hier allemaal liefhebbers zitten, hoop ik hier een geschikte kandidaat te vinden

Momenteel hebben we een vacature open staan voor een data scout in de omgeving Enschede -> https://performacademy.csod.com/ux/ats/careersite/3/home/requisition/1897?c=performacademy, maar er zijn wellicht ook mogelijkheden in andere plaatsen.

In het kort de werkzaamheden:
Als datascout bezoek je tegen vergoeding wedstrijden in je regio (Eredivisie, Eerste div, Tweede div, Vrouwen, U21/U19, beker, interlands etc) en tijdens de wedstrijd registreer je via een app allerlei datapunten (goals, corners, kaarten, ingooien etc). In de meeste gevallen (Eredivisie en helft Eerste Div) doe je dit vanaf de perstribune en bij overige wedstrijden op de reguliere tribune.

Daarnaast ben ik op zoek naar correspondenten voor OPTA voor het bezoeken van wedstrijden in de Tweede Divisie.

Hiervoor bezoek je wedstrijden in de Tweede Divisie en geef je ter plaatse informatie door m.b.t opstelling, formatie en tijdens de wedstrijd de namen van doelpunten makers, assist, wissels en kaarten.

Deze wedstrijden worden voornamelijk op zaterdagmiddag gespeeld, dus beschikbaar zijn op dat tijdstip is wel een pre.

Mocht je interesse hebben in de functie van datascout of correspondent stuur mij dan gerust een DM, dan voorzie ik je van verdere informatie.

Groeten Dennis

Vinnn

Citaat van: Dennis12 op jun 29, 2020, 14:13:35


In het kort de werkzaamheden:
Als datascout bezoek je tegen vergoeding wedstrijden in je regio (Eredivisie, Eerste div, Tweede div, Vrouwen, U21/U19, beker, interlands etc) en tijdens de wedstrijd registreer je via een app allerlei datapunten (goals, corners, kaarten, ingooien etc). In de meeste gevallen (Eredivisie en helft Eerste Div) doe je dit vanaf de perstribune en bij overige wedstrijden op de reguliere tribune.



Is dit belchinezen 2.0?

Dennis12

Denk niet dat er een "belchinezen" 2.0 bestaat. In de tijd van de "belchinezen" hielden wij al data bij via een applicatie.

Dennis12

Goed om te zien dat ik al enthousiaste berichten heb ontvangen van een aantal van jullie.

Voor het correspondenten werk in de Tweede Divisie kan ik zeker nog mensen gebruiken uit het westen van het land voor wedstrijden van onderstaande clubs:

Noordwijk
Quick Boys
Rijnsburgse Boys
VV Katwijk

ASWH
Excelsior Maassluis
Jong Sparta
Kozakken Boys
Scheveningen

Mocht je dus iemand kennen in die regio of mocht je het zelf leuk vinden om wedstrijden van deze clubs te bezoeken, stuur mij dan een DM.

Dennis12

over 3 weken de start van de Tweede Divisie.

Er is nog altijd ruimte voor extra mensen, dus mocht je meer informatie willen hebben, laat het mij gerust weten.

Ook evt voor De Treffers, TEC Tiel en GVVV.

Dennis12

Voor het aankomend seizoen zijn we nog op zoek naar mensen die tegen vergoeding wedstrijden uit de Tweede Divisie en Vrouwen Eredivisie willen bezoeken.

Mocht je meer informatie willen hebben, stuur mij gerust een bericht.

Joep2002

Ik ben vorig jaar met Dennis in contact gekomen via dit forum en heb het afgelopen jaar 'gewerkt' voor StatsPerform en het is mij erg goed bevallen :)

Dennis12

We zijn nog altijd op zoek naar extra mensen die het leuk vinden om voor OPTA wedstrijden in de Tweede Divisie en Vrouwen Eredivisie te bezoeken.

Tijdens de wedstrijden stuur je ter plaatse informatie door m.b.t opstelling, formatie en tijdens de wedstrijd de namen van doelpunten makers, assist, wissels en kaarten.

Mocht je interesse hebben of wellicht iemand weten in je omgeving -> https://statsperformacademy.csod.com/ux/ats/careersite/3/home/requisition/3004?c=statsperformacademy

Voor meer informatie, kan je altijd een DM sturen.

Dennis12

Het seizoen 2022-2023 gaat volgende week van start in de Tweede Divisie en ik ben op zoek naar voetballiefhebbers, die het leuk vinden om voor OPTA tegen een vergoeding (50 euro) wedstrijden te bezoeken om spelersinformatie door te geven.

Voornamelijk op zoek naar mensen voor de volgende teams:
VV Katwijk
VV Noordwijk
Quick Boys
Rijnsburgse Boys
FC Lisse
AFC Amsterdam
OFC Oostzaan
HFC Haarlem
Jong FC Volendam
De Treffers
TEC Tiel
SV Spakenburg/ IJsselmeervogels


Ook nog op zoek naar mensen voor de Vrouwen Eredivisie:
Fortuna Sittard vrouwen
Ajax Vrouwen
VV Alkmaar vrouwen
Telstar vrouwen


Voor meer uitleg of vragen, stuur mij gerust een bericht.