Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

De beelden van vandaag zijn wel heftig. Voor en tegenstanders die op de vuist gaan, waarbij nog wordt gezegd dat de voorstanders van Mubarak betaald worden hiervoor.

hgrm

Ik heb zo langzamerhand het idee dat hetgeen nu gaande is, proporties gaat aannemen zoals in 1989 in Oost-Europa.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Citaat van: hgrm op feb 02, 2011, 23:15:01
Ik heb zo langzamerhand het idee dat hetgeen nu gaande is, proporties gaat aannemen zoals in 1989 in Oost-Europa.

Daar had ik het gisteren ook met iemand over. Begint toch wel een sneeuwbaleffect te krijgen.

hgrm

Tunesie is al gevallen, Egypte en Jemen zijn de volgende.
Jordanië zal waarschijnlijk op een geleidelijke manier gaan, Syrië kan wel eens de volgende zijn waar revolutie uitbreekt. In Iran borrelt het ook al een tijdje.

Wat ik me echt afvraag, is wat er in de echt volkomen totalitaire staten als Saoudi-Arabië en de golfstaatjes daar in de buurt gaat gebeuren. Ik vraag me af of daar überhaupt wel een 'volk' is....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Ik wil graag naar St Pauli - VFB Stuttgart op de 13e maart.
Morgen ,4-2 , begint de verkoop voor leden. Komen er normaal ook nog kaarten in de vrije verkoop?
Ik zag dat het met pijn en moeite was gelukt bij meester.
Moet je je eerst registreren als lid?
Het gaat om 1 kaartje.
Het ene stadion is het andere niet!

King Nothing

Ik ben mitglied van St Pauli, ik zal pogen een kaart aan te schaffen voor u.
Alleen heb ik een betalingsachterstand, dus of ik ermee weg kom? Gevalletje miscommunicatie tussen club en ikzelf.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

AthleticHolanda

Vanmiddag zat ik in de bus vanaf station Heemstede-Aerdenhout tot Noordwijkerhout. Ergens tussen De Zilk en Noordwijkerhout dacht ik een tribune te hebben gezien, wat ik 100% zeker weet is dat voor dat gebouw in ieder geval rugbypalen (doelen) stonden, minstens één doel en wat netten hingen er.

Nu heb ik Google Earth al afgestruind maar ik kan niets vinden, ook me gewoon googlen kom ik niet verder, iemand die weet wat ik gezien heb???

Het was Oostelijk van de provinciale weg.

Joost


Verwijderd lid

Even een vraagje over "landenpunten".
Telt Monaco / Monte Carlo voor een apart land of tellen jullie dit mee onder Frankrijk ?
Ik heb daar een uefa-supercupwedstrijd gezien, dus geen franse competitie of europacup van AS Monaco.

betonrot

#414
Monaco is wel degelijk een soeverein land. Dus in principe ligt AS Monaco ook in een ander land dan Frankrijk.
Het is zo moeilijk om in Monaco een voetbalcompetitie te houden ;)

Is ongeveer eenzelfde scenario voor FC Vaduz dat ingeschreven is in de Zwitserse Challenge League terwijl Liechtenstein op zich ook soeverein is.

betonrot

#415
Daar heb ik ooit een foto van gezien, broeders onder een afdak die naar een voetbalmatch aan het kijken zijn!

hier een obscure Googlemaps link van het Stadio Pio XII : http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Albano+Laziale&aq=&sll=41.615442,12.914429&sspn=1.59956,4.22699&ie=UTF8&hq=&hnear=Albano+Laziale+Rome,+Lazio,+Itali%C3%AB&ll=41.731111,12.652624&spn=0.001501,0.004128&t=h&z=19

Klaarblijkelijk is het googlemaps niet toegestaan om streetview foto's te maken van het complex zelf want je kunt er overal streetview zien behalve bij het stadion zelf. Wat overigens in Albano Laziale ligt.

Verwijderd lid

Heren,

mijn dank is groot voor het verduidelijken van de "kwestie Monaco".
Het heeft me dus een extra landenpunt opgeleverd. Ben er weer blij mee !

3434

Zondag 3april zou ik graag naar Alemannia Aachen-1860 München gaan. Nu heb ik al vaker plannen gemaakt en dan werd de wedstrijd van zaterdag/zondag opeens maandag afgewerkt. Dit heb ik voornamelijk in Duitsland gezien.

Iemand enig idee hoe en waarom, zou dit met deze match ook kunnen gebeuren? Het zou rot zijn om kaartjes te kopen en dan niet kunnen gaan op een maandag.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hugo

Citaat van: 3434 op feb 22, 2011, 13:18:40
Zondag 3april zou ik graag naar Alemannia Aachen-1860 München gaan. Nu heb ik al vaker plannen gemaakt en dan werd de wedstrijd van zaterdag/zondag opeens maandag afgewerkt. Dit heb ik voornamelijk in Duitsland gezien.

Iemand enig idee hoe en waarom, zou dit met deze match ook kunnen gebeuren? Het zou rot zijn om kaartjes te kopen en dan niet kunnen gaan op een maandag.

Zou sowieso geen kaartjes in de voorverkoop kopen, voor normale competitiewedstrijden verkopen ze in 2.Bundesliga nooit uit.

Joost

Citaat van: 3434 op feb 22, 2011, 13:18:40
Zondag 3april zou ik graag naar Alemannia Aachen-1860 München gaan. Nu heb ik al vaker plannen gemaakt en dan werd de wedstrijd van zaterdag/zondag opeens maandag afgewerkt. Dit heb ik voornamelijk in Duitsland gezien.

Iemand enig idee hoe en waarom, zou dit met deze match ook kunnen gebeuren? Het zou rot zijn om kaartjes te kopen en dan niet kunnen gaan op een maandag.

Nee in dit geval.

Voor verdere plannen; in Duitsland worden de TV wedstrijden steeds een paar speelrondes van te voren bekend gemaakt.

De 2. Bundesliga heeft als speelschema:
Vrijdag 18u 3 wedstrijden
Zaterdag 13u 2 wedstrijden
Zondag 13u30 3 wedstrijden
Maandag 20u15 1 wedstrijd

Op www.kicker.de kun je eenvoudig de boel bekijken,

dit is het speelschema voor oa Alemannia v 1860:
http://www.kicker.de/news/fussball/2bundesliga/spieltag/2-bundesliga/2010-11/28/0/spieltag.html

Dit is voor een week later:
http://www.kicker.de/news/fussball/2bundesliga/spieltag/2-bundesliga/2010-11/29/0/spieltag.html

Hier zie je onder de speelronde staan:
Die Spielpaarungen sind noch nicht genau terminiert.