Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

3434

Op die site had ik inderdaad gekeken of ze speelden, ik had die zin van 'noch nicht terminiert' nog niet gezien (zover plan ik niet hehe), dus als het er niet bij staat is het in orde. Thanks!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

ALenstra

In Duitsland zijn alle wedstrijden in de bundesliga en 2e bundesliga t/m 4 april vastgesteld oftewel zeitsgenau terminiert. Daar verandert niks meer aan. Over een paar weken zullen dan de daarop volgende 4 of 5 speeldagen weer vastgesteld worden.

Voetbalhopper

Heeft iemand nog tips voor het parkeren in leverkusen ?

Of kan je de auto gewoon kwijt bij het stadion ?

Dieter

Ook hier parkeertips gevraagd, maar dan voor de Galgenwaard. Wil er graag een dagje van maken en heb geen zin om 20 € uit te geven enkel en alleen aan parking, dus Q-Park e.d zijn geen optie.

Verwijderd lid

Zorgen dat je echt vroeg bent, dan parkeer je gratis bij de hockeyvelden van Kampong, tegenover het trainingscomplex van FCU.

spons

Citaat van: Dieter op apr 05, 2011, 18:53:06
Ook hier parkeertips gevraagd, maar dan voor de Galgenwaard. Wil er graag een dagje van maken en heb geen zin om 20 € uit te geven enkel en alleen aan parking, dus Q-Park e.d zijn geen optie.

Ook als je vanaf de Galgenwaard onder de rijksweg door rijdt is er in de aangrenzende wijk volop gratis parkeergelegenheid als je op tijd bent
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Gerrit-Jan

Weet iemand of het mogelijk is morgen nog kaarten te kopen voor Standard Luik tegen AA Gent?

Voetbalhopper

Citaat van: Gerrit-Jan op apr 05, 2011, 23:33:52
Weet iemand of het mogelijk is morgen nog kaarten te kopen voor Standard Luik tegen AA Gent?

Is al enige tijd uitverkocht

Ici c est Paris

Citaat van: Dieter op apr 05, 2011, 18:53:06
Ook hier parkeertips gevraagd, maar dan voor de Galgenwaard. Wil er graag een dagje van maken en heb geen zin om 20 € uit te geven enkel en alleen aan parking, dus Q-Park e.d zijn geen optie.

Op de Padualaan in de Uithof kan je gratis parkeren, rijden vanaf 2 uur voor de wedstrijden tot 2 uur na pendelbussen naar het stadion, die er een kleine 5 minuten over doen.

Gerrit-Jan

Citaat van: yesyes op apr 06, 2011, 14:20:22
Is al enige tijd uitverkocht

Dat viel gelukkig mee. Heb 's middags nog een kaartje kunnen kopen aan de kassa bij het stadion.

Had op een fansite gelezen dat er tot woensdag ongeveer 18.000 kaarten verkocht waren, en heb het er toen maar op gegokt. Op email werd helaas niet gereageerd door Standard, en ook telefonisch was er niemand bereikbaar. Dat viel me toch wel tegen van zo'n grote club.

Wel een spectaculaire wedstrijd gezien met veel doelpunten (4-2).

Voetbalhopper

Citaat van: Gerrit-Jan op apr 07, 2011, 16:56:37
Dat viel gelukkig mee. Heb 's middags nog een kaartje kunnen kopen aan de kassa bij het stadion.

Had op een fansite gelezen dat er tot woensdag ongeveer 18.000 kaarten verkocht waren, en heb het er toen maar op gegokt. Op email werd helaas niet gereageerd door Standard, en ook telefonisch was er niemand bereikbaar. Dat viel me toch wel tegen van zo'n grote club.

Wel een spectaculaire wedstrijd gezien met veel doelpunten (4-2).

meen je dat nou, ik las op de site van standard een week of 2 geleden dat het uitverkocht was.

Ben je er op de gok heen gereden ?

Joost

Ik zag ook nog genoeg lege stoeltjes!

Gerrit-Jan

Citaat van: yesyes op apr 07, 2011, 17:11:13
meen je dat nou, ik las op de site van standard een week of 2 geleden dat het uitverkocht was.

Ben je er op de gok heen gereden ?

Ik ben er inderdaad op de gok heengereden. Gelukkig had ik gisteren de tijd, dus ik ben eerst ook nog bij AC Milanello Herstal, Montegnee en Stade du Bureaufosse geweest. Bij Bureaufosse via een raampje in een oud kaartverkoophuisje naar binnen gekomen...

hgrm

Waarom zo moeilijk doen....aan de straat met woonhuizen aan één kant, achter één van de overdekte tribunes is een hek dat nogal makkelijk te beklimmen is....zelfs met mijn "atletische" lichaam.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen