Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Heb alleen een enkele keer een hotel geboekt via Expedia. Maar volgens mij is Expedia een zeer betrouwbaar reisburo. Volgens mij kan je gerust een vlucht boeken bij hun.

FCT1980

Nooit mee gevlogen.
Misschien is deze site ook wel handig: http://www.lowcostairlines.nl/

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Ik heb ook een keer een hotel geboekt via Expedia. Geen klachten daarover.

willemfcg

Dit seizoen wil ik nog graag naar een wedstrijd van Werder Bremen. Op de site is het niet mogelijk om kaarten voor staanplaatsen te bestellen. Is dit nooit mogelijk?

Ici c est Paris

Iemand ervaring met kaarten voor PSG thuis laten bezorgen en hoe lang dat duurt? Heb ze namelijk zaterdag 29 december 's avonds besteld en nu nog niet binnen, terwijl de wedstrijd al vrijdag is.

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op jan 07, 2013, 18:20:55
Iemand ervaring met kaarten voor PSG thuis laten bezorgen en hoe lang dat duurt? Heb ze namelijk zaterdag 29 december 's avonds besteld en nu nog niet binnen, terwijl de wedstrijd al vrijdag is.

Bij mij ging dat destijds prima... weet niet precies hoelang van tevoren ik ze besteld had maar ik had ze in ieder geval ruim op tijd binnen.

wekke

#846
Van vrijdag 12 april tot en met zondag 14 april heb ik nog eens een verlengd weekend. Nu merkte ik dat er op vrijdag Dukla Praag - Jablonec, op zaterdag Sparta Praag - Slavia Praag en op zondag Bohemians 1905 - Caslav op het programma staan. Een programma dat me nu al erg aanspreekt, maar zijn er buiten deze clubs eigenlijk nog andere leuke clubs/stadions in Praag en omgeving?

spons

Citaat van: wekke op jan 11, 2013, 10:11:12
Van vrijdag 12 april tot en met zondag 14 april heb ik nog eens een verlengd weekend. Nu merkte ik dat er op vrijdag Dukla Praag - Jablonec, op zaterdag Sparta Praag - Slavia Praag en op zondag Bohemians - Caslaw op het programma staan. Een programma dat me nu al erg aanspreekt, maar zijn er buiten deze clubs eigenlijk nog andere leuke clubs/stadions in Praag en omgeving?

Strahov en het stadion van Viktoria Zizkov zijn absoluut een must
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Citaat van: spons op jan 11, 2013, 10:21:50
Strahov en het stadion van Viktoria Zizkov zijn absoluut een must

Dank. Ik merk net dat Viktoria Zizkov op zaterdag in en tegen Bohemians FC Praag speelt.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op jan 11, 2013, 10:25:40
Dank. Ik merk net dat Viktoria Zizkov op zaterdag in en tegen Bohemians FC Praag speelt.

Let wel op het verschil tussen de echte en neppe Bohemians :-).

Verder zijn er in Praag nog tal van kleine clubjes met leuke stadionnetjes, veel daarvan spelen op zaterdag- of zondagochtend zodat je leuke dubbels kan doen met wedstrijden op hoger niveau in de middag of avond. O.a. Meteor, Loko Vltavín, Admira, Aritma, Motorlet en Horní Měcholupy spelen in Praag, dan vergeet ik er nog een boel. www.fotbal.cz voor alle schema's etc. Ook in de voorstadjes genoeg clubs overigens.

HRM1880

Citaat van: wekke op jan 11, 2013, 10:11:12
Van vrijdag 12 april tot en met zondag 14 april heb ik nog eens een verlengd weekend. Nu merkte ik dat er op vrijdag Dukla Praag - Jablonec, op zaterdag Sparta Praag - Slavia Praag en op zondag Bohemians 1905 - Caslav op het programma staan. Een programma dat me nu al erg aanspreekt, maar zijn er buiten deze clubs eigenlijk nog andere leuke clubs/stadions in Praag en omgeving?
http://hoppysnaps.blogspot.be/
Gebruikte vroeger die site altijd. Naar beneden scrollen en daar heb je Tsjechië staan.

Admira is trouwens een echte aanrader.

3434

Weet iemand wanneer de werken van het  Stade Geoffroy-Guichard (Saint-Etienne) klaar zijn? Ik lees dat de capaciteit nog vergroot wordt tot en met  2014 maar ik hoop dat de tribune toch deels (sneller) open gaat.

Ik wil er toch al enkele jaren heen maar ik wil de Kop Nord en Sud tegenover elkaar in actie zien.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Citaat van: 3434 op jan 11, 2013, 17:41:59
Weet iemand wanneer de werken van het  Stade Geoffroy-Guichard (Saint-Etienne) klaar zijn? Ik lees dat de capaciteit nog vergroot wordt tot en met  2014 maar ik hoop dat de tribune toch deels (sneller) open gaat.

Ik wil er toch al enkele jaren heen maar ik wil de Kop Nord en Sud tegenover elkaar in actie zien.

Ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag / gedachte... denk dat het gewoon afwachten wordt.

Nico1880

Meteor Praha vond ik echt de moeite !

Nort

#854
Meteor is inderdaad schitterend en ze spelen hun wedstrijden om 10:15 in de ochtend, dus dat wordt de wekker zetten. Momenteel staan ze 1ste in de 4e divisie, promotie zit er dus wel in!

Helaas is het oude scorebord buiten werking.