Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GiertjeNL

Hmm maar eens even kijken hoeveel geld er overblijft van mijn Duitsland trip voor dit weekend.
Wellicht zit er dan wel een leuk reisje naar Hull City in!

Tickets via de website zijn niet te bestellen, iemand een oplossing?

FC_Emmen

Iemand ervaring met Hull City? Zal het mogelijk zijn om kaarten te kopen voor Hull - Arsenal via de club of zal dat de vrije verkoop niet halen?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

a.s. zaterdag ga ik naar de wedstrijd Preussen Munster - Osnabruck. Heeft iemand tips om de auto strategisch neer te zetten, zodat ik na de wedstrijd gelijk door kan naar Nederland? (Ik ben namelijk erg tijd gebonden i.v.m. Go Ahead - PSV (verplichte bus combi) ). 

watergatehopper

#1143
Citaat van: nort op feb 26, 2014, 14:32:50
a.s. zaterdag ga ik naar de wedstrijd Preussen Munster - Osnabruck. Heeft iemand tips om de auto strategisch neer te zetten, zodat ik na de wedstrijd gelijk door kan naar Nederland? (Ik ben namelijk erg tijd gebonden i.v.m. Go Ahead - PSV (verplichte bus combi) ).

Ik heb vorig jaar geparkeerd aan de kant van het uitvak maar als je de wedstrijd vanuit de thuisvakken gaat bekijken wil ik je adviseren om hier niet te gaan staan als je haast hebt. Deze kant is na de wedstrijd redelijk afgesloten met een aantal omleidingen waar de TomTom (en dus ik ;)) niet uitkwam. Het lijkt mij beter als je aan de andere kant van de Hammerstrasse parkeert of dat je je auto voor de spoorlijn wegzet. De laatste is denk ik de beste optie gezien je dan niet meer voor het stadion langs hoeft te rijden. Het is vanaf daar een klein stukje lopen naar de hoofdingang van het stadion.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nort

Citaat van: watergatehopper op feb 26, 2014, 15:30:47
Ik heb vorig jaar geparkeerd aan de kant van het uitvak maar als je de wedstrijd vanuit de thuisvakken gaat bekijken wil ik je adviseren om hier niet te gaan staan als je haast hebt. Deze kant is na de wedstrijd redelijk afgesloten met een aantal omleidingen waar de TomTom (en dus ik ;)) niet uitkwam. Het lijkt mij beter als je aan de andere kant van de Hammerstrasse parkeert of dat je je auto voor de spoorlijn wegzet. De laatste is denk ik de beste optie gezien je dan niet meer voor het stadion langs hoeft te rijden. Het is vanaf daar een klein stukje lopen naar de hoofdingang van het stadion.

Thnx! Ga ik dat maar doen dan!

LUFC

Iemand die weet waar de interlands van Zwitserland meestal worden gespeeld? Basel?


LUFC


Its Matchday

Iemand die weet hoe streng Groningen is met haar "niet uit de regio" beleid?
Voor a.s. zaterdag is het vrijeverkoop mits uit één van de 3 noordelijke provincie.
@ViezeVis

FC_Emmen

Als je dat niet hebt of iemand kent die dat heeft dan zal het lastig worden. Ik ben er dit seizoen 2x geweest en werd beide keren om ID gevraagd. Na het incident met Feyenoord zal het er niet minder streng op zijn geworden.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Its Matchday

Citaat van: FC_Emmen op mrt 18, 2014, 17:48:00
Als je dat niet hebt of iemand kent die dat heeft dan zal het lastig worden. Ik ben er dit seizoen 2x geweest en werd beide keren om ID gevraagd. Na het incident met Feyenoord zal het er niet minder streng op zijn geworden.

Bij het kopen aan de stadion kassa neem ik aan? Of bij de toegangspoorten?
Wij hebben namelijk al kaartjes..
@ViezeVis

Hugo

Citaat van: Its Matchday op mrt 18, 2014, 15:32:34
Iemand die weet hoe streng Groningen is met haar "niet uit de regio" beleid?
Voor a.s. zaterdag is het vrijeverkoop mits uit één van de 3 noordelijke provincie.

Moah, bij Groningen - Cambuur was er niks aan de hand. Op de hoofdtribune kon je probleemloos (ingetogen) juichen.

FC_Emmen

Citaat van: Its Matchday op mrt 18, 2014, 20:16:06
Bij het kopen aan de stadion kassa neem ik aan? Of bij de toegangspoorten?
Wij hebben namelijk al kaartjes..
Oh, dan moet het wel goedkomen! Bij de kaartverkoop vroegen ze dat.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Citaat van: FC_Emmen op mrt 18, 2014, 23:33:55
Oh, dan moet het wel goedkomen! Bij de kaartverkoop vroegen ze dat.

Bij het stadion vroegen ze ook bij Groningen - Feyenoord nergens naar
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

belfast

Het is handig dat wanneer je een controle ziet dat je een gesprekje aanknoopt met een overduidelijk als thuissupporter herkenbaar figuur. Wanneer je dan met hem naar de poort loopt kun je vaak probleemloos doorlopen.
D3T=Lief