Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

FC_Emmen en 2 gasten bekijken dit topic.

jvdreumel2

Wordt tijd dat de Spaanse competitie bekend werd. Wil volgend jaar met mn pa naar Real Madrid en dan pakken we dat weekend gelijk even Vallecano of Getafe mee.

hgrm

Citaat van: spons op jul 15, 2014, 23:17:21
Ja over het algemeen is het vrij eenvoudig parkeren. Er is een vrij groot parkeerterrein vooraan maar dat is volgens mij betaald parkeren maar er is vlak daarvoor een industrieterrein met diverse bedrijven met voldoende parkeerplaatsen waar je gewoon gratis kunt staan op 5 min. lopen van het stadion

Ik heb wel eens geparkeerd langs het water op 5 à 10 min lopen van het stadion. Winschoter Diep? Of denk ik nu te veel aan drs. P?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FCT1980

Citaat van: jvdreumel2 op jul 22, 2014, 23:35:55
Wordt tijd dat de Spaanse competitie bekend werd. Wil volgend jaar met mn pa naar Real Madrid en dan pakken we dat weekend gelijk even Vallecano of Getafe mee.

Als je kunt kiezen zou ik Vallecano doen. Ben er niet geweest maar vond Getafe echt helemaal niets aan.
Vallecano hoor je ook goede verhalen over. Is trouwens ook een mooie docu van maar kan je helaas neit zeggen hoe hij heet of waar je hem terug kunt vinden. Misschien kan iemand anders je daarmee helpen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

jvdreumel2

Bedankt voor de tip, nu hopen dat de Spaanse bond een gunstig programma samenstelt!

Bier und Bratwurst

Ook ik zou gaan voor Rayo Vallecano. Ik ben bij beide geweest en Getafe vond ik ook niet zo mooi als Rayo. Bovendien is de kantine onder de hoofdtribune een prima restaurant en zijn er tegenover het stadion leuke kroegjes om alvast in de stemming te komen. Ik vond het erg gezellig daar! ps. De metrohalte  Portazgo is direct voor het stadion.
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Kijk, één van die goede verhalen kwam dan ook van Bier und Bratwurst ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

jvdreumel2

Heb net op de het verkeerde forumpje gepost. In het weekend van 15-2-15 spelen zowel Real als Rayo Vallecano thuis.
Heerlijk goedkope vlucht en goedkoop (en goed genoeg) hotel geboekt voor 4 nachten. Nu nog op een handige wijze aan kaartjes komen maar dat is een kwestie van geduld hebben. Weet iemand goede verkooppunten?

ALenstra

Website van de clubs?

spons

Citaat van: jvdreumel2 op jul 25, 2014, 19:27:29
Heb net op de het verkeerde forumpje gepost. In het weekend van 15-2-15 spelen zowel Real als Rayo Vallecano thuis.
Heerlijk goedkope vlucht en goedkoop (en goed genoeg) hotel geboekt voor 4 nachten. Nu nog op een handige wijze aan kaartjes komen maar dat is een kwestie van geduld hebben. Weet iemand goede verkooppunten?

Ligt er een beetje aan tegen wie Real speelt maar anders gewoon voor beide wedstrijden kaartjes aan de kassa
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Voetbalman

Tickets voor Barcelona v Elche (1e competitiematch), gewoon naar de kassa of betere optie om geen domme prijzen te betalen?

jvdreumel2

Anderhalf jaar geleden gewoon op de site van Barcelona tickets gekocht. Lekker je eigen stoel uitkiezen!

spons

Citaat van: Freebird op jul 26, 2014, 23:33:27
Tickets voor Barcelona v Elche (1e competitiematch), gewoon naar de kassa of betere optie om geen domme prijzen te betalen?

Vaak verkopen socios hun kaarten waar ze korting op hebben gekregen buiten het stadion goedkoper dan dat jij als niet socios aan de kassa of online betaald
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Terranova

Iemand ervaring met kaarten bij FC Zwolle ? Ben in het weekend van 23/24 augustus in de regio Deventer/Zwolle. Nou hoorde ik via dit topic al dat kaarten voor Eagles altijd gekocht moesten worden met cc (bevestigd door administratie GAE), nu is de vraag of dit bij Zwolle ook zo is.
Ze spelen dan tegen Vitesse om 12:30. Zijn kaarten daarvoor vrij te koop / is het stadion altijd uitverkocht?

Sebastiaan_W

Citaat van: Terranova op jul 27, 2014, 21:13:34
Iemand ervaring met kaarten bij FC Zwolle ? Ben in het weekend van 23/24 augustus in de regio Deventer/Zwolle. Nou hoorde ik via dit topic al dat kaarten voor Eagles altijd gekocht moesten worden met cc (bevestigd door administratie GAE), nu is de vraag of dit bij Zwolle ook zo is.
Ze spelen dan tegen Vitesse om 12:30. Zijn kaarten daarvoor vrij te koop / is het stadion altijd uitverkocht?

Uit ervaring weet ik dat ze op mails niet reageren, maar ze wel behulpzaam zijn als je belt.

Voetbalman

Eind september ga ik met de vriendin 4 dagen naar Dublin. Vrijdagavond 26/09 staat de gehele speeldag van de Ierse Premier Division op het programma. In Dublin vind ik de volgende wedstrijden terug:

- Bohemians v Limerick
- St. Patrick's Athletic v Shamrock Rovers
- UCD v Dundalk

Dalymount Park van Bohemians lijkt me van de drie wel het lekkerste om te bezoeken. De jongens van Dundalk hebben bij mij wel een streepje voor nadat ik ze in Luxemburg zag begin juli in de Europa League wedstrijd tegen Jeunesse d'Esch, maar UCD lijkt me wel heel onaantrekkelijk, ook al ligt Dundalk op kampioenenkoers. Shelbourne speelt jammer genoeg niet thuis. Lijkt me dat ik zal opteren voor Bohemians.

Iemand toch argumenten om me van mening te doen veranderen? :)