Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

FC_Emmen

Ik overweeg om 20 september naar NEC - Emmen te gaan, met eigen vervoer. Iemand ervaring of je daar beetje veilig weg kunt komen als uitsupporter of eigen vervoer?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: FC_Emmen op sep 05, 2014, 14:48:52
Ik overweeg om 20 september naar NEC - Emmen te gaan, met eigen vervoer. Iemand ervaring of je daar beetje veilig weg kunt komen als uitsupporter of eigen vervoer?

Als Emmen supporter moet dat geen probleem zijn! In de wijken rondom het stadion zijn genoeg gratis parkeer mogelijkheden: Zelf parkeer ik de auto meestal in de Nieuwe Mollenhutseweg (of een straat verderop), vanaf hier is het 5/10 minuten lopen.

FC_Emmen

Citaat van: nort op sep 05, 2014, 14:58:04
Als Emmen supporter moet dat geen probleem zijn! In de wijken rondom het stadion zijn genoeg gratis parkeer mogelijkheden: Zelf parkeer ik de auto meestal in de Nieuwe Mollenhutseweg (of een straat verderop), vanaf hier is het 5/10 minuten lopen.
Ik was van plan om met de trein te gaan. Heb al gezien op 9292ov dat er regelmatig bussen rijden vanaf het station die in de buurt van het stadion stoppen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Its Matchday

Citaat van: FC_Emmen op sep 05, 2014, 14:48:52
Ik overweeg om 20 september naar NEC - Emmen te gaan, met eigen vervoer. Iemand ervaring of je daar beetje veilig weg kunt komen als uitsupporter of eigen vervoer?

Heb er de afgelopen 5 jaar als Vitesse supporter de derby's in de thuisvakken bezocht. Nooit problemen gehad.
@ViezeVis

jona93

Iemand hier met een memberkaart van Bayern Munchen? in het weekend van 4 en 5 oktober gaan we met een groepje richting Duitsland voor het bekende feest oktoberfest, natuurlijk zouden we niet enkel gaan voor bier te drinken en zouden we een matchke mee pikken indien mogelijk wedstrijd is bayern Munchen-Hoffenheim dat weekend is het makkelijk voor hier kaarten te bestellen online of kan je er aan het stadion kopen op de zwarte markt?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

ALenstra

Jona, op 4 oktober speelt Bayern thuis tegen Hannover. Ik geef je weinig kans op kaarten, schijnt daar altijd uitverkocht te zijn.

AthleticHolanda

Citaat van: FC_Emmen op sep 05, 2014, 14:48:52
Ik overweeg om 20 september naar NEC - Emmen te gaan, met eigen vervoer. Iemand ervaring of je daar beetje veilig weg kunt komen als uitsupporter of eigen vervoer?

Ik zou je buiten het uitvak niet te uitbundig gaan profileren als Emmen supporter want er lopen bij NEC nog steeds meer dan genoeg malloten die daar niet van gediend zijn. Ik weet niet of het Goffertzicht nog / weer open is maar daar zou ik sowieso niet langs lopen.

Voor de toekomst; op 14 december opent het nieuwe treinstation Nijmegen Goffert, relatief dichtbij het stadion.

Citaat van: Its Matchday op sep 05, 2014, 18:03:28
Heb er de afgelopen 5 jaar als Vitesse supporter de derby's in de thuisvakken bezocht. Nooit problemen gehad.

Logisch als je incognito bent...

Hugo

Citaat van: smitswessel op sep 05, 2014, 13:10:14
Helaas moet ik je garanderen dat je in het Chelsea uitvak geen plaats kunt nemen.
De run op uitkaarten voor CFC is gigantisch dit seizoen. De club heeft in een persbericht aangekondigd dat men een X aantal Loyalty Points moet inleveren om een kaartje voor een uitmatch aan te schaffen.

Hoe verklaar jij die run op uitkaarten van Chelsea?

Its Matchday


Logisch als je incognito bent...
[/quote]
Uiteraard niet in full kit op de Hazenkamp. Maar die zullen dat ook niet fijn vinden als iemand van Emmen dit zou doen. Volgens mij bij geen enkele club.

Gewoon normaal "juichen" op de hoofdtribune. Spelers die buiten de selectie zitten kunnen rustig in de gracht een frisje halen. Afgelopen jaren is er tussen beide groepen toch ook niets gebeurd.
@ViezeVis

FC_Emmen

Citaat van: AthleticHolanda op sep 05, 2014, 19:47:56
Ik zou je buiten het uitvak niet te uitbundig gaan profileren als Emmen supporter want er lopen bij NEC nog steeds meer dan genoeg malloten die daar niet van gediend zijn. Ik weet niet of het Goffertzicht nog / weer open is maar daar zou ik sowieso niet langs lopen.

Voor de toekomst; op 14 december opent het nieuwe treinstation Nijmegen Goffert, relatief dichtbij het stadion.

Logisch als je incognito bent...
Wou wel in het uitvak gaan zitten en sowieso niet uitdagen ofzo.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

smitswessel

Citaat van: Hugo op sep 05, 2014, 21:49:12
Hoe verklaar jij die run op uitkaarten van Chelsea?

Ik interpreteer je vraag op 2 manieren:
1: Hoe weet jij dat er een run op uitkaarten is?
2: Wat is volgens jou de reden dat er een run op uitkaarten is?

Ik zal ze beide beantwoorden, dan zit er het goede antwoord altijd tussen ;)

1: Dit heb ik vernomen via een newsletter van CFC en dit is ook ergens terug te vinden op de website.
2: De reden voor de run op uitkaarten is mij eigenlijk onbekend. Ik kan ook geen goede reden bedenken waarom dit seizoen een grotere vraag zou zijn dan vorig jaar. Klaarblijkelijk is dit echter toch het geval.

Mocht ik het toch niet goed begrepen hebben, schroom u niet om me dat te vertellen!

HRM1880

Citaat van: Hugo op sep 05, 2014, 21:49:12
Hoe verklaar jij die run op uitkaarten van Chelsea?
Ben vorig seizoen op Chelsea geweest en blijkbaar komen veel supporters van jaren geleden terug. Na de overname door Abramovich hield een deel het voor bekeken wegens niet meer kunnen vereenzelvigen met de club. Nu lukt dat plots terug wel. Vorig jaar was dat ook al te zien, Chelsea was vaak heel graaf op verplaatsing met veel volk.

jona93

Idd heb deze week te horen gekregen via mail van de supportersclub van Chelsea voor wie nu de derby's wilt gaan kijken dat je een x aantal punten zult nodig hebben nu Chelsea verkoopt elke thuismatch zelfs online uit in minder dan 2.5uur
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Voetbalman

#1378
Edi: In orde.

Voetbalman

Morgen naar MVV - FC Oss. Tips qua parkeren dichtbij het stadion?