Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Maroboduus

Citaat van: Vaig op aug 16, 2008, 18:01:45
Hoe kan ik bij betaling via Internet, een duits BLZ nummer ontwijken, heb het al geprobeerd via de IBAN code, maar dat wordt niet geaccepteerd.( Wil naar een wedstrijd van Alemannia Aachen)

Bij internationale transacties dient naast het IBAN-nummer ook de SWIFT-code vermeld te worden. Het IBAN-nummer is daarbij simpelweg gezegd de internationale versie van het rekeningnummer en de SWIFT-code de internationale versie van de, wat men in Duitsland, Bankleitzahl (BLZ) noemt, die we in Nederland niet kennen. Als je zowel IBAN als SWIFT hebt, zou een overboeking geen probleem moeten/mogen zijn. SWIFT-codes kun je trouwens heel eenvoudig online vinden. Das altijd makkelijker dan de gemiddelde Duitser vragen, want die hebben er helaas (over het algemeen) de ballen verstand van.

Ici c est Paris

Heb nu ook mijn lijst af. In 12 jaar, 130 officiele wedstrijden in 10 verschillende stadions.

Vaig

Groundhoppers,

Wat voor leuke clubs ( stadions) kunnen jullie me in Belgie adviseren net over de grens bij Eindhoven??

Alvast bedankt
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Stadionhopper

Citaat van: Vaig op sep 24, 2008, 22:57:46
Groundhoppers,

Wat voor leuke clubs ( stadions) kunnen jullie me in Belgie adviseren net over de grens bij Eindhoven??

Alvast bedankt

KVSK United (Lommel)
Lyra (Lier)
Lierse SK (Lier)
Stadion de Leunen (Geel)

Hoever wil je Belgie in gaan?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Vaig

Citaat van: Dennis1981 op sep 24, 2008, 23:10:42
KVSK United (Lommel)
Lyra (Lier)
Lierse SK (Lier)
Stadion de Leunen (Geel)

Hoever wil je Belgie in gaan?
Ja niet te ver, het moet in combinatie met een dagje Eindhoven, op een zaterdagavond te doen zijn. En savonds weer terug naar Limburg, maar denk dat dit al een paar leuke opties zijn. Bedankt
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Stadionhopper

Citaat van: Vaig op sep 24, 2008, 23:18:25
Ja niet te ver, het moet in combinatie met een dagje Eindhoven, op een zaterdagavond te doen zijn. En savonds weer terug naar Limburg, maar denk dat dit al een paar leuke opties zijn. Bedankt

Als je via Belgie terug gaar naar Limburg kun je Genk en Hasselt nog bij het rijtje zetten.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hoevenen lion

Citaat van: Dennis1981 op sep 24, 2008, 23:10:42
KVSK United (Lommel)
Lyra (Lier)
Lierse SK (Lier)
Stadion de Leunen (Geel)

Hoever wil je Belgie in gaan?
Zwarte Leeuw niet te vergeten.

Denniz1974

Als je in noord Belgë blijft en bij Eindhoven de grens over gaat en vervolgens richting het westen gaat, dan kan je de volgende "slinger" maken:

KVSK United
KVV Overpelt Fabriek
Dessel Sport
Witgoor Dessel
KV Turnhout
vv Hoogstraten
Zwarte Leeuw

Je kan dan via de E19/A16 weer bij Breda geraken en terugkeren naar Eindhoven.
Ik heb dit een aantal jaren geleden eens gedaan, was een aanradertje.

Stadionhopper

Citaat van: Denniz1974 op sep 25, 2008, 19:52:14
Als je in noord Belgë blijft en bij Eindhoven de grens over gaat en vervolgens richting het westen gaat, dan kan je de volgende "slinger" maken:

KVSK United
KVV Overpelt Fabriek
Dessel Sport
Witgoor Dessel
KV Turnhout
vv Hoogstraten
Zwarte Leeuw

Je kan dan via de E19/A16 weer bij Breda geraken en terugkeren naar Eindhoven.
Ik heb dit een aantal jaren geleden eens gedaan, was een aanradertje.

Als hij op zaterdagavond wil gaan neem ik aan dat hij een wedstrijd wil bezoeken?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Na researchwerk in fotoboeken, plakboeken en dozen met tickets kom ik op 142 officiele wedstrijden (de vriendschappelijke tel ik niet mee, omdat velen niet meer na te gaan zijn). Ik zit echter wel met een dilemma. Ik heb officiele wedstrijden van Jong Utrecht gezien op het trainingscomplex, twijfel nu of ik dat mee moet tellen als stadion of niet. Qua 'stadions ga ik niet verder dan hoofdklasseclubs, daaronder noem ik het geen stadion meer.

HJanneman

Als je hoofdklasseclubs ook als stadion rekent dan kun je jong-Utrecht ook meetellen.
Ik zelf hou het bij profclubs, of in sommige landen, semi-profclubs, wat misschien qua niveau overeen komt met de hoofdklasse(bijv. België 3e/4e klasse).

Ici c est Paris

Citaat van: HJanneman op okt 14, 2008, 16:57:57
Als je hoofdklasseclubs ook als stadion rekent dan kun je jong-Utrecht ook meetellen.
Ik zelf hou het bij profclubs, of in sommige landen, semi-profclubs, wat misschien qua niveau overeen komt met de hoofdklasse(bijv. België 3e/4e klasse).

Klopt, die tel ik echter alleen mee omdat de keer dat ik daar was, tegen een profclub was voor de Amstel Cup, heb namelijk zelf wel vaker in een hoofdklassestadion gespeeld zelf, dus heb ik daar ook een wedstrijd 'gezien', maar dat tel ik ook niet mee.

TeeZee

Vraag aan witte leeuw. Ben je weleens bij Zwarte Leeuw geweest?

Sebastiaan_W

Citaat van: TeeZee op nov 04, 2008, 21:51:04
Vraag aan witte leeuw. Ben je weleens bij Zwarte Leeuw geweest?

Nee, bij die club ben ik nog nooit geweest.

TeeZee

Citaat van: witte leeuw op nov 05, 2008, 07:07:09
Nee, bij die club ben ik nog nooit geweest.
Misschien stel ik het nu erg zwart-wit, maar komt dat door de naam?