Tickets Everton - Atalanta Spoed

Gestart door Mokum1900, nov 22, 2017, 13:18:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mokum1900

beste Hoppers

ik heb speciaal een vlucht naar Liverpool geboekt voor de wedstrijd Everton - Atalanta , maar ik ben al 10 dagen bezig ( toen de General sale startte) met het verkrijgen van 2 tickets, het probleem is ik heb geen booking History bij Everton , ik heb alles geprobeert een kopie van me paspoort gestuurd dat ik niks met Atalanta te maken heb me vluchtgegevens gemaild aan de fancare maar ze willen gewoon geen tickets aan me verkopen , ook bekende aangesproken en die konden me niet helpen. Ik zou graag 2 e-tickets hebben waarschijnlijk want als de gene die voor mij bestelt zelf niet gaat word beetje lastig om te tickets te vekrijgen, en als ze dan op zijn naam klaar liggen.


wie oh wie kan me uit de brand helpen ?


Waar je ook gaat ik volg je overal

ALenstra

Die wedstrijd is morgen al zie ik. En inderdaad bizar dat er gen general sale is. Ik hoop voor je dat het lukt.

John Sleeuwenhoek

In Engeland zijn ze heel erg bang voor een beetje passie tegenwoordig. Stel je eens voor dat er wat gekke 'Italiaanse Ultra Hooligans' tussen het thuispubliek zitten. Lang leve de voetbalwet.

Nort

Verbaast met niks als ze gewoon gratis in de kroegen rond Goodison op te halen zijn.

Kölsche Bosschenaar

Meteen bij aankomst in Liverpool naar Goodison Park gaan. Als je persoonlijk contact hebt met de mensen aan de balie en je situatie uitlegt willen je ze misschien wel helpen. Engelsen zijn meestal vrij behulpzaam. Anders rondstruinen op ebay of in de pubs rondom het stadion om toch nog een ticket te verkrijgen. Kan me niet voorstellen dat je in Liverpool nergens tickets kunt krijgen voor een wedstrijd die voor Everton nergens meer om gaat. Succes!
FC Den Bosch
1.FC Köln

Mokum1900

Maatje van me heeft beter bekeken die mag op de Kaarten van Davey Klaassen dit is ook de reden trouwens dat ik ga
Waar je ook gaat ik volg je overal

FCT1980

Spreek bij de tickerserviece een Everton supporter aan en leg de situatie uit. 100% dat die Engelsen een ticker voor je willen kopen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Mokum1900

Man man die lui van ticketsbox willen me niet helpen dit word zwarte markt
Waar je ook gaat ik volg je overal

FC_Emmen

Citaat van: Mokum1900 op nov 23, 2017, 14:28:11
Man man die lui van ticketsbox willen me niet helpen dit word zwarte markt
Spreek anders een fan aan bij het stadion.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Mokum1900

De eerste beste Engelsman wou voor een halve liter op match day er wel 2 halen
Waar je ook gaat ik volg je overal

Semper Fidelis

Citaat van: Mokum1900 op nov 23, 2017, 15:17:36
De eerste beste Engelsman wou voor een halve liter op match day er wel 2 halen

Mooi dat het dan toch gelukt is!

Jef400


rogo_breda


jvdreumel2


Pieros

Je hebt nog een historische wedstrijd gezien ook, denk ik.