KNVB Beker 2013/14

Gestart door Ici c est Paris, jul 04, 2013, 14:47:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Zojuist is er weer geloot voor de eerste 2 rondes van de KNVB Beker.

Eerste Ronde (28 augustus)

RVVH - JOS/Watergraafsmeer
IJsselmeervogels - FC Lienden
Kozakken Boys - Be Quick 1887
Scheveningen - VVSB
OJC Rosmalen - Hoek
DVS'33 - Hollandia
Volkel - Rijnsburgse Boys
Genemuiden - Deurne
Capelle - Chabab
DFS - SWZ Sneek
SVL - EHC
SHO - AFC
HHC Hardenberg - JVC Cuijk
De Zouaven - Ter Leede
Noordwijk - WKE
Harkemase Boys - ROHDA Raalte
OWIOS - EVV
FC Lisse - TEC


Tweede Ronde (24/25/26 september)

AZ - Sparta                              
RVVH/Jos Watergraafsmeer - Vitesse
Ajax - FC Volendam                  
FC Utrecht - FC Den Bosch               
Feyenoord - FC Dordrecht               
PSV - Telstar                     
De Graafschap - Excelsior               
Excelsior'31 - Willem II                        
IJsselmeervogels/Lienden -  Helmond Sport                  
FC Oss - VVV Venlo                  
Kozakken Boys/Be Quick 1887 - Scheveningen/VVSB
OJC Rosmalen/Hoek - HBS
Katwijk - Cambuur Leeuwarden                        
Achilles'29 - HSC'21                           
DVS'33/Hollandia - Go Ahead Eagles
Smitshoek - NAC         
Volkel/Rijnsburgse Boys - Roda JC                     
Genemuiden / Deurne - FC Emmen                           
RKC Waalwijk - Heracles Almelo               
Capelle /Chabab - Almere City                        
Wilhelmina'08 - DFS / SWZ Sneek
SC Heerenveen - FC Twente               
SVL/EHC - FC Eindhoven
SHO / AFC - FC Groningen                        
Barendrecht - HHC Hardenberg / JVC Cuijk
GVVV - ADO Den Haag                           
PEC Zwolle - Fortuna Sittard               
De Zouaven / Ter Leede - Noordwijk / WKE
Harkemase Boys / ROHDA Raalte - NEC                     
De Treffers - OWIOS / EVV
ASWH - ADO'20
FC Lisse/TEC - MVV      

spons

Ik zie maar weinig leuke wedstrijden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Ik klaag niet, Rijnsburg of Volkel uit is een mooie loting.

Terranova

Ik wel. Jammer dat we Telstar thuis krijgen. Was een mooie gelegenheid geweest om het stadion in Velsen eens te bezoeken.

Niels1977

Ik hoop dat de amsterdamse amateurclubs doorgaan, das lekker dichtbij voor mij en aardige affiches.
Verder een uitwedstrijd voor de eagles tegen amateurclub is ook wel mooi (als eagles fan dan)

Skipperdinho

Ik hoop dat we ijsselmeervogels loten, daar ben ik nog nooit geweest. Boeie als we er dan uit zouden vliegen, maar slechter dan verleden jaar kan toch niet. Toen vlogen wij eruit tegen hoofdklasser Xerxes

Bier und Bratwurst

Citaat van: Skipperdinho op jul 04, 2013, 21:56:34
Ik hoop dat we ijsselmeervogels loten, daar ben ik nog nooit geweest. Boeie als we er dan uit zouden vliegen, maar slechter dan verleden jaar kan toch niet. Toen vlogen wij eruit tegen hoofdklasser Xerxes

Tegen Xerxes heb ik ze nog gezien. Dat was een boeiende wedstrijd. Die van Twente tegen RVVH was die dag een heel stuk minder. Wat hadden we toen geluk.
Deze loting uit bij Heerenveen is ook gelijk een pittige wedstrijd
Het ene stadion is het andere niet!

Skipperdinho

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 04, 2013, 23:02:49
Tegen Xerxes heb ik ze nog gezien. Dat was een boeiende wedstrijd. Die van Twente tegen RVVH was die dag een heel stuk minder. Wat hadden we toen geluk.
Deze loting uit bij Heerenveen is ook gelijk een pittige wedstrijd

Het was heel slecht, uiteindelijk terecht ook nog. 1 minuut voor tijd had ik geen hoop meer toen hun de 2-1 maakte(mooie goal ook). In de verlenging dacht ik dat we gingen winnen idd. De beker kan me gestolen worden,maar bij clubs waar ik nog nooit geweest ben ga ik er wel heen. Ijsselmeervogels lijkt me wel een leuke club tov Lienden. Paar seizoenen geleden ook nog in De Veste tegen Twente gespeeld, dat was dan wel weer leuk.

Joost

Citaat van: Skipperdinho op jul 04, 2013, 23:17:41
Het was heel slecht, uiteindelijk terecht ook nog. 1 minuut voor tijd had ik geen hoop meer toen hun de 2-1 maakte(mooie goal ook). In de verlenging dacht ik dat we gingen winnen idd. De beker kan me gestolen worden,maar bij clubs waar ik nog nooit geweest ben ga ik er wel heen. Ijsselmeervogels lijkt me wel een leuke club tov Lienden. Paar seizoenen geleden ook nog in De Veste tegen Twente gespeeld, dat was dan wel weer leuk.

De beker is toch juist erg leuk voor kleinere clubs?

Skipperdinho

Citaat van: Joost op jul 04, 2013, 23:20:19
De beker is toch juist erg leuk voor kleinere clubs?

We winnen die toch niet, is leuk als je een keer een eredivisieclub loot ja. Maar niet al jaren een jupilerclub waar je elk jaar tegen speelt en er dan uitvliegt waarna de tegenstander vervolgens tegen ajax, feyenoord, nogmaals feyenoord en vorig seizoen door een hoofdklasser eruit vliegt waarna ook zij tegen feyenoord loten. Geef mij de competitie dan maar hoor.

Sebastiaan_W

Citaat van: Terranova op jul 04, 2013, 16:10:59
Ik wel. Jammer dat we Telstar thuis krijgen. Was een mooie gelegenheid geweest om het stadion in Velsen eens te bezoeken.

Prima loting!

ðe waan

Niemand die het opvallend vindt dat bij het "husselen" 21 van de 24 keer het kokertje uit dezelfde bak een thuiswedstrijd krijgt: 15x de zaterdagclub en 6x de Europees spelende  club (Vitesse lootte in principe ook thuis).

Sebastiaan_W

Citaat van: ðe waan op jul 05, 2013, 10:35:01
Niemand die het opvallend vindt dat bij het "husselen" 21 van de 24 keer het kokertje uit dezelfde bak een thuiswedstrijd krijgt: 15x de zaterdagclub en 6x de Europees spelende  club (Vitesse lootte in principe ook thuis).

Gestuurde loting. 1e ronde een zaterdag tegen een zondagclub slaat ook nergens op.

Joost

Citaat van: ðe waan op jul 05, 2013, 10:35:01
Niemand die het opvallend vindt dat bij het "husselen" 21 van de 24 keer het kokertje uit dezelfde bak een thuiswedstrijd krijgt: 15x de zaterdagclub en 6x de Europees spelende  club (Vitesse lootte in principe ook thuis).

Ik vond het wel opvallend maar zou geen redenen weten waarom het gestuurd zou zijn.

hgrm

Als het niet gestuurd is, dan is de kans op 21 van de 24 thuisploegen uit dezelfde pot (of nog meer) ongeveer een tiende van een promille.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen