Entreekaartjes ... de mooiste exemplaren in één uniek topic !

Gestart door Denniz1974, jan 01, 2009, 14:02:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cafebac

Ik zit er aan te denken de tickets in een foto-album in te plakken.
Zou het verstandig zijn een album met van die beschermvellen er tussen te nemen of juist niet? Zouden die wrijving geven of maakt dat niet uit zolang het geen plastic is?
En plakkers(permanenter) of fotohoekjes gebruiken? Moeilijk moeilijk!

watergatehopper

Niet qua vormgeving de mooiste maar wel omdat het de wedstrijd was waarin Gent zijn eerste landstitel won.



🇧🇪 Eerste klasse B ✅


watergatehopper

#138
Citaat van: Joost op mei 31, 2015, 10:18:45
Die prijs!

Ik heb het ticket gekregen van een collega die iedere wedstrijd in de VIP uitgenodigd wordt door een klant. Die prijs is inclusief 4-gangen diner. Nog steeds een heel bedrag natuurlijk maar dat wordt door bedrijven schijnbaar met gemak betaald. Diezelfde collega vertelde mij dat voor de "gewone" tickets via internet rond de € 2000,= werd betaald. Blijkbaar kennen ze geen crisis in Gent e.o.. 

ps Nog gefeliciteerd met de promotie van Roda!!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Saltacampos

Citaat van: watergatehopper op jun 01, 2015, 08:54:01
Ik heb het ticket gekregen van een collega die iedere wedstrijd in de VIP uitgenodigd wordt door een klant. Die prijs is inclusief 4-gangen diner. Nog steeds een heel bedrag natuurlijk maar dat wordt door bedrijven schijnbaar met gemak betaald. Diezelfde collega vertelde mij dat voor de "gewone" tickets via internet rond de € 2000,= werd betaald. Blijkbaar kennen ze geen crisis in Gent e.o.. 

ps Nog gefeliciteerd met de promotie van Roda!!
Die bedrijven trekken dat naar het schijnt meestal gewoon af van hun belastingen, dus eigenlijk wordt dat door de belastingbetalers betaald.
De hysterie in Gent was enorm, vandaar die waanzinnige bedragen, er zijn zelfs gratis tickets om de wedstrijd in wielerhal het Kuipke bij te wonen op de zwarte markt verkocht... Op vrijdag waren heel veel kinderen in het blauw-wit uitgedost op de scholen, zelfs mijn eigen kinderen die niet in voetbal geïnteresseerd zijn, deden mee. Vorige zondag waren er 125.000 mensen in de binnenstad om de spelers de trofee over de kanalen naar het centrum te zien brengen, zelden gezien hier.

Ergens is dat wel een beetje logisch voor een eerste titel in 115 jaar, de hele stad heeft een week op zijn kop gestaan.
Enfin, ik vond het wel leuk dat samenhorigheidsgevoel onder de Gentenaars, ondanks het feit dat ik natuurlijk voor die andere club in de stad supporter.
Over land and sea

Joost

Citaat van: rrcg1899 op jun 01, 2015, 09:14:33

Enfin, ik vond het wel leuk dat samenhorigheidsgevoel onder de Gentenaars, ondanks het feit dat ik natuurlijk voor die andere club in de stad supporter.

Is er nog veel rivaliteit tussen de twee teams of is de kloof zo immens dat er wederzijds ook wat gegund wordt?

Saltacampos

Citaat van: Joost op jun 01, 2015, 09:50:57
Is er nog veel rivaliteit tussen de twee teams of is de kloof zo immens dat er wederzijds ook wat gegund wordt?
De rivaliteit is zo goed als verdwenen, de laatste derby in een officiële wedstrijd dateert van 1953 en de jeugdderby's die tot diep in de jaren negentig wel nog enige rivaliteit toelieten, zijn nu ook verdwenen omdat de eersteklassers een eigen jeugdcompetitie hebben. Enkel bij de oudere supporters leeft het nog. Racing is voor KAA ook geen bedreiging met onze 400 man gemiddeld en een uitzichtloze situatie in 3de Klasse zonder hoop op hogerop door de steeds verstrengende licentievoorwaarden. But is is a grand old club to support and love.
Over land and sea

watergatehopper

Citaat van: rrcg1899 op jun 01, 2015, 09:14:33
Die bedrijven trekken dat naar het schijnt meestal gewoon af van hun belastingen, dus eigenlijk wordt dat door de belastingbetalers betaald.
De hysterie in Gent was enorm, vandaar die waanzinnige bedragen, er zijn zelfs gratis tickets om de wedstrijd in wielerhal het Kuipke bij te wonen op de zwarte markt verkocht... Op vrijdag waren heel veel kinderen in het blauw-wit uitgedost op de scholen, zelfs mijn eigen kinderen die niet in voetbal geïnteresseerd zijn, deden mee. Vorige zondag waren er 125.000 mensen in de binnenstad om de spelers de trofee over de kanalen naar het centrum te zien brengen, zelden gezien hier.

Ergens is dat wel een beetje logisch voor een eerste titel in 115 jaar, de hele stad heeft een week op zijn kop gestaan.
Enfin, ik vond het wel leuk dat samenhorigheidsgevoel onder de Gentenaars, ondanks het feit dat ik natuurlijk voor die andere club in de stad supporter.

Alle kosten die een bedrijf maakt mogen afgetrokken worden van de omzet waarover vervolgens omzetbelasting betaald moet worden. Logisch dat dat ook gebeurt met dit soort kosten. Vanzelfsprekend moet dit wel gewoon worden betaald en betekend het niet dat het door belastingbetalers wordt gedaan. Het bedrijf hoeft alleen minder belasting te betalen, that's it.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

jona93

Vorige maand was ik naar Oostende-Moeskroen geweest play off 2 kon men ogen niet geloven toen ik de prijs zag

laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

watergatehopper

Citaat van: jona93 op jun 01, 2015, 18:10:35
Vorige maand was ik naar Oostende-Moeskroen geweest play off 2 kon men ogen niet geloven toen ik de prijs zag



Ticket gekregen? Op jouw ticket krijg je nog gewoon een plaats toegewezen. Bij mij is het een zetel ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

jona93

Citaat van: watergatehopper op jun 01, 2015, 20:26:25
Ticket gekregen? Op jouw ticket krijg je nog gewoon een plaats toegewezen. Bij mij is het een zetel ;)
Gelukkig wel gekregen zo een prijs zo ik nooit betalen voor zo een match
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Terranova

Belgische tickets komen veelal vanuit dezelfde drukker lijkt het. Design van de kaartjes is vaak hetzelfde en de inkt ronduit snel vervaagd....
Jammer. Heb nog steeds geen oplossing voor mijn verzameling :( Alle mapjes leeggemaakt en in een doosje gedaan. Schrijnend....

Jehoentelaar

Ik heb een tijdje een reeks opgehangen aan een balk aan het plafond (schuin dak), maar kneedgum is meer permanent dan gedacht.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Hugo

Citaat van: Terranova op jun 02, 2015, 11:44:58
Belgische tickets komen veelal vanuit dezelfde drukker lijkt het. Design van de kaartjes is vaak hetzelfde en de inkt ronduit snel vervaagd....
Jammer. Heb nog steeds geen oplossing voor mijn verzameling :( Alle mapjes leeggemaakt en in een doosje gedaan. Schrijnend....

Ik heb de kaartjes ook in een doos. Ik snap niet wat daar schrijnend aan is.

strooike

hallo iedereen

ik heb een vraagje
ik ben verzamelaar van ticketjes en
zijn er hier personen die gebruikte voetbalticketjes hebben liggen en er niets mee doen
dan zou je me daar een groot plezier mee kunnen doen
en als er hier ook andere verzamelaars zitten kunnen we natuurlijk ook ruilen
wil je eens kijken wat ik allemaal verzamel kun je gaan zien op www.footballtickets.be

alvast bedankt