Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Bakkie

Bestaat er ook een soort van TicketSwap voor voetbaltickets in de UK?

Nort

Citaat van: Bakkie op jan 14, 2019, 21:16:35
Bestaat er ook een soort van TicketSwap voor voetbaltickets in de UK?
Nee.

FC_Emmen

Ik heb wel eens kaarten gekocht via stubhub
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Citaat van: Bakkie op jan 14, 2019, 21:16:35
Bestaat er ook een soort van TicketSwap voor voetbaltickets in de UK?

QPR en Crystal Palace gebruiken twickets al moet je voor Palace alsnog een membership hebben.

red28

3 opties waar ik wat meer info over wil vergaren m.b.t. tickets!

Ben bij onderstaande clubs nog niet geweest en tast dus in het duister over de juiste manier van aan tickets te geraken....

a): Waar beste te verkrijgen?
b): Eenvoudig te verkrijgen?
c): Eventuele tips of opmerkingen?

Celtic - Aberdeen (9-03-2019)
Dynamo Kiev - Arsenal Kiev (9-03-2019)
Septemvri Sofia - Slavia Sofia (9-03-2019)

Eventuele opmerking over welke fixture het beste is zijn ook welkom. Zijn een groepje jonge gasten die ook nog een spectaculair nachtleven willen meemaken ;)!

Bedankt alvast!

Joost

Wat heb je zelf al uitgezocht qua ticketing?

red28

Citaat van: Joost op jan 15, 2019, 22:34:11
Wat heb je zelf al uitgezocht qua ticketing?

Ik weet dat bij Celtic het relatief goed te doen is om via hun eigen kanalen tickets te scoren.
Balkan ben ik totaal niet bekend en weet ik dus niet wat de juiste/voordeligste kanalen zijn om aan tickets te komen.


Bakkie

Citaat van: FC_Emmen op jan 15, 2019, 08:29:36
Ik heb wel eens kaarten gekocht via stubhub

Bedankt voor de tip.

Citaat van: Joost op jan 15, 2019, 09:35:32
QPR en Crystal Palace gebruiken twickets al moet je voor Palace alsnog een membership hebben.

Ik zoek kaarten voor Cardiff - Liverpool maar helaas gebruikt Cardiff geen programma zoals Twickts.
Voor Cardiff heb ik een membership aangevraagd maar was alsnog te laat voor tickets.
Duimen dat we op de zwarte markt of rond het stadion nog aan kaarten kunnen komen want de vlucht en het hotel is al geboekt.

Freekos79

Citaat van: red28 op jan 15, 2019, 22:16:35
3 opties waar ik wat meer info over wil vergaren m.b.t. tickets!

Ben bij onderstaande clubs nog niet geweest en tast dus in het duister over de juiste manier van aan tickets te geraken....

a): Waar beste te verkrijgen?
b): Eenvoudig te verkrijgen?
c): Eventuele tips of opmerkingen?

Celtic - Aberdeen (9-03-2019)
Dynamo Kiev - Arsenal Kiev (9-03-2019)
Septemvri Sofia - Slavia Sofia (9-03-2019)

Eventuele opmerking over welke fixture het beste is zijn ook welkom. Zijn een groepje jonge gasten die ook nog een spectaculair nachtleven willen meemaken ;)!

Bedankt alvast!

Die wedstrijd in Sofia stelt niet veel voor.
Volgende wedstrijd: ?

Koning Kriel

Citaat van: red28 op jan 15, 2019, 22:16:35
Dynamo Kiev - Arsenal Kiev (9-03-2019)
Eventuele opmerking over welke fixture het beste is zijn ook welkom. Zijn een groepje jonge gasten die ook nog een spectaculair nachtleven willen meemaken ;)!

Deze natuurlijk, alleen al vanwege Fran Sol

Vinnn

Ik ben een keer in Kiev geweest met Feyenoord en heb me daar opperbest vermaakt haha. Zou lekker voor Kiev kiezen dan.

De publiekswissel

Citaat van: red28 op jan 15, 2019, 22:16:35
3 opties waar ik wat meer info over wil vergaren m.b.t. tickets!

Eventuele opmerking over welke fixture het beste is zijn ook welkom. Zijn een groepje jonge gasten die ook nog een spectaculair nachtleven willen meemaken ;)!

Bedankt alvast!

Wil je goedkoop uitgaan, dan naar Sofia. Als wedstrijd zou ik dan naar Levski Sofia - Ludogorets gaan.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

red28

Leuk om te lezen dat Kiev bij meerdere goed in de smaakt valt qua wedstrijd/nachtleven. Zie ook dat viagogo er vrij eenvoudig aan tickets te komen is voor die match!

@publiekswissel
Bedankt voor het meedenken! Even wat quick research gedaan op Levski en zie een heerlijk oud stadion met een fanatieke ultras groep. Wedstrijd tegen de koploper zal er een leuk randje aan geven!

Meer tips worden gewaardeerd en zijn zeer welkom!

FC_Emmen

Kan je tickets voor Dynamo Kiev niet gewoon via de club zelf kopen i.p.v. Viagogo?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

red28

Citaat van: FC_Emmen op jan 16, 2019, 11:24:47
Kan je tickets voor Dynamo Kiev niet gewoon via de club zelf kopen i.p.v. Viagogo?

Website van de club is een drama. Via het kopje tickets kom ik telkens op de website van het stadion uit...