Week 19: Maandag 6 mei t/m zondag 12 mei

Gestart door RoelG, mrt 31, 2013, 11:05:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke


MartijNFR

Citaat van: MartijNFR op apr 17, 2013, 21:25:00
11/05 Arminia Bielefeld - VfL Osnabrück
12/05 Feyenoord - NAC
+
11/05 Go Ahead Eagles - FC Dordrecht
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Cyclebob

Citaat van: Cyclebob op apr 17, 2013, 09:01:05
zo 12-5  GSC ESDO Den Haag - SVV
Op kunstgrasveld van Wanica Star, na verlies afgelopen weekend tegen nr 2 Ommoord heeft SVV hier een overwinning nodig voor kampioenschap 3e klasse.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

Joost

Citaat van: stadiongebod op mei 07, 2013, 15:23:07
Dank, dank. Is bovenstaand terrein verlaten agv de fusie in Aarschot?

Fusie?

Die ploeg ging failliet en OHL heeft de jeugdwerking soort van overgenomen. Een jaar later werd er ook begonnen met een nieuwe eerste ploeg.

stadiongebod

Citaat van: Joost op mei 08, 2013, 00:00:11
Fusie?

Die ploeg ging failliet en OHL heeft de jeugdwerking soort van overgenomen. Een jaar later werd er ook begonnen met een nieuwe eerste ploeg.

Ik begreep dat er twee clubs waren en die eerder al waren opgegaan in elkaar. Iets met klok en een klepel dus..

Overigens wel een aardig complex afgaande op de foto's elders op dit forum.

FC_Emmen

08/05 DZOH - FC Emmen
12/05 FC Groningen - Ajax
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

3434

09/05 Bocholt - Patro, weeral..  Dit keer met een punt te vreden, zenuwen staan straks gespannen.

Vorige keer 450 Patrofans aanwezig en vrije plaatsbepaling, nu verplicht uitvak(je) met nog meer volk, als dat maar goed afloopt..
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op mei 08, 2013, 18:17:07
09/05 Bocholt - Patro, weeral..  Dit keer met een punt te vreden, zenuwen staan straks gespannen.

Vorige keer 450 Patrofans aanwezig en vrije plaatsbepaling, nu verplicht uitvak(je) met nog meer volk, als dat maar goed afloopt..

Misschien dat ik er ook heen rijd. Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze derby en of Bocholt wat volk trekt.

Cyclebob

Bocholt: leuk dorpsploegje en leuke trip in combinatie met visit Brouwerij Martens, maar heeft qua support of historie niets in eindronde of tweede klasse te zoeken
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

3434

Ik moet echt stoppen met mijn zinnen de hele tijd te veranderen terwijl ik typ, "te vreden" wtf.


In ieder geval meer dan welkom Joost, jij kan wel genieten van een degelijk zicht op een plaats die je zelf mag bepalen :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Danny

Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

Joost

Citaat van: Cyclebob op mei 08, 2013, 23:20:17
Bocholt: leuk dorpsploegje en leuke trip in combinatie met visit Brouwerij Martens, maar heeft qua support of historie niets in eindronde of tweede klasse te zoeken

Ik ben er al eens geweest tegen Verviers voor een man of 250-300. Sindsdien is er wat verbouwd dus dit is een mooie gelegenheid. Alleen even afwachten of het thuisfront toestemming geeft :)

Joost

Bocholt v Patro was niet heel hoogstaand eerlijk gezegd. Zeker Bocholt speelde ongelofelijk met de handrem erop. Patro wilde wel meer maar kon weinig uitrichten tegen de verstevigde achterhoede. Het gevaar kwam voor beide teams eigenlijk alleen via voorzetten. Na de rust leek Bocholt er wat meer voor te gaan maar de laatste twintig minuten herpakte Patro zich en scoorde het nog twee keer. Eerst in de 83e minuut de 0-1 uit een hoekschop, later in een klutssituatie 0-2.

Of het genoeg is weet ik niet. Patro gaf nauwelijks wat weg maar Bocholt heeft niet echt gevoetbald. Misschien dat wanneer Bocholt er eens vol voor gaat dat het nog best spannend kan worden, de ploeg is niet voor niets overtuigend tweede geworden. Je kunt wel zeggen dat er bij Bocholt vooral voetballers rondlopen en bij Patro echte winnaars.

In het uitvak telde ik 237 personen, op de thuisvakken zullen zo'n 400 geweest zijn maar ook daarvan een flink deel voor Patro. De communies en de bekerfinale hebben hun tol geeisd waarschijnlijk.

Bossche Bol

Citaat van: Bossche Bol op mei 06, 2013, 14:02:35
07/05  OJC Rosmalen - TEC
09/05  KFC Diest - KFC Eppegem
11/05  Noordwijk - IJsselmeervogels
Vandaag ná Diest-Eppegem (1-1) nog doorgereden naar Mechelen voor Racing-Deinze (2-1)..
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

spons

Vandaag in de kuip bij een leuke en sfeervolle bekerfinale geweest.

Mark van Bommel is zich nog aan het beraden of hij nog een seizoen doorgaat maar ik denk dat PSV zich beter kan beraden of ze nog wel met hem door willen, hij kwam echt aan alle kanten tekort en werd compleet zoek gespeeld door Maher.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen