Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Destijds werd me verteld dat (bijna) alle thuiswedstrijden uitverkocht waren en er alleen kaarten via een zogenoemde kaartenmarkt beschikbaar kwamen. Dit betekende dat je alleen een kaart kon krijgen van een scc houder die betreffende wedstrijd niet ging.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Gewoon de site eens in de gaten houden. Al is Spurs nu wel populairder door het topseizoen.

ALenstra

Ik kijk wel eens naar het ticketnews op de site van Spurs en er worden vaak data aangegeven wanneer de general sale start. Of je dan alsnog een kaartje krijgt is dan weer een ander verhaal. Maar zeker doordat ze goed presteren zal het lastiger worden, maar proberen kan altijd.

TeeZee

Ik ga de combi Tranmere / Liverpool doen in het Paasweekend. Ik weet nog niet of ik de maandag + wedstrijd eraan vast ga plakken.

Nort

Die combi wil ik ook nog altijd maken! Deze trip staat voor volgend jaar gepland, als het een beetje uitkomt met werk/school en binnenlands voetbal! Veel plezier iig en laat maar een verslag achter met enkele tips:p

Verwijderd lid

Op zaterdag 26 mei naar Hamburg voor Braziliƫ - Denemarken.
De Denen waren in no-time door hun 12.500 kaarten heen, maar via de online-ticketing van HSV was het kopen van een kaartje geen probleem.

hstevenm

Zijn er nog mensen die naar manchester city-WBA willen? Ik ben namelijk lid van Man City en wil graag naar de westrijd tegen united. Aangezien ik nog niet eerder kaarten heb gekocht kan ik die nog niet kopen.
Je moet ook binnen zijn geweest met het kaartje, alleen kopen werkt niet.

ik hoop dat iemand mij kan en wil helpen.

Gr. Steven

ALenstra

Citaat van: TeeZee op feb 25, 2012, 00:22:49
Omdat een wedstrijd tegen Blackburn waarschijnlijk in de general sale gaat.
Ik heb zojuist op hun website een kaartje voor die wedstrijd aangeschaft maar nu lees ik in de bevestiging iets over stadium access card. Vorige maand heb ik een account aangemaakt en nu schijn ik One Hotspur member te zijn? Maar goed, er staat ook dat je een paper ticket toegestuurd krijgt als je pas aangemeld bent. Ik hoop niet dat ze me de toegang weigeren omdat ik geen lidmaatschapkaart of zoiets heb! Meer mensen die ervaring met bestellen bij Spurs?

TeeZee

Ik kreeg tickets in december thuis gestuurd en kan daarmee zonder problemen naar binnen.

Koning Kriel

Ik had vorig jaar e-tickets waarmee ik ook gewoon naar binnen kwam.

Peenvogel

Twee jaar terug met een voucherT kaartjes aan het stadion opgehaald voor de wedstrijd.

Peenvogel

Plan voor de nabije toekomst York City - Newport County AFC op Wembley.

hstevenm

Goedenavond,

Ik ben van plan om op paaszaterdag naar Southampton-Portsmouth te gaan met een groepje voetbalvrienden.
Hoe kan ik het beste aan kaarten te komen? Is er anders nog een mooi alternatief voor de zaterdag omgeving londen.

Gr. Steven

Joost

Wat zegt de website van Southampton?

TeeZee

Ik denk dat het onmogelijk is.