Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: Sebastiaan_W op mei 22, 2019, 15:12:26
Hellas Sport is gefuseerd en heet tegenwoordig FC Zaandam.

Is de tribune van Enter Vooruit monumentaal?

Qua bouwstijl heel bijzonder. Je ziet niet zo veel tribunes die op z'n minst geïnspireerd zijn door Dudok/de Stijl/Nieuwe Zakelijkheid.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Citaat van: hgrm op mei 23, 2019, 11:05:00
Qua bouwstijl heel bijzonder. Je ziet niet zo veel tribunes die op z'n minst geïnspireerd zijn door Dudok/de Stijl/Nieuwe Zakelijkheid.

Dat was mijn vraag niet, hgrm. ;-)

Joost

Citaat van: hgrm op mei 23, 2019, 11:05:00
Qua bouwstijl heel bijzonder. Je ziet niet zo veel tribunes die op z'n minst geïnspireerd zijn door Dudok/de Stijl/Nieuwe Zakelijkheid.

Ik ken de tribune in Enter niet maar hopelijk dient de tribune in Hilversum niet ter inspiratie. Dat vind ik me toch een gedrocht, terwijl ik de stijl van Dudok verder wel mooi vind.

hgrm

Citaat van: Joost op mei 23, 2019, 11:49:03
Ik ken de tribune in Enter niet maar hopelijk dient de tribune in Hilversum niet ter inspiratie. Dat vind ik me toch een gedrocht, terwijl ik de stijl van Dudok verder wel mooi vind.

Dat mag je uiteraard vinden, maar zeg dat nooit hardop als je in Hilversum bent. Dan word je met een grote boog in de (eveneens door Dudok ontworpen) vijver gegooid....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Citaat van: hgrm op mei 24, 2019, 12:22:15
Dat mag je uiteraard vinden, maar zeg dat nooit hardop als je in Hilversum bent. Dan word je met een grote boog in de (eveneens door Dudok ontworpen) vijver gegooid....

Agressieve mensen daar in Hilversum!
Het ene stadion is het andere niet!

Jehoentelaar

Dit zijn sowieso erg waardevolle lijstjes! Rijssen Vooruit gaat fuseren met een competitie- en plaatsgenoot, de club wil graag de stokoude tribune mee verhuizen naar de beoogde nieuwe locatie.

Ook wel aardig is de tribune van Sportpark Prinses Irene in Rijswijk. In het verleden speelden hier RVC, RVC Rijswijk en Haaglandia, tegenwoordig wordt het gebruikt door RVV Celeritas. De houten tribune is één van de oudere van de regio. Bereid je wel voor op de naargeestige geur van rubberen velden, want waar ze daar op voetballen kan de Formule 1 meer mee dan een doorsnee vierdeklasser.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

hgrm

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 24, 2019, 12:48:06
Agressieve mensen daar in Hilversum!

Zeker weten. Kom niet aan "onze Dudok"
En dan valt dat nog mee. Zodra je zegt dat je begrip hebt voor iets dat de gemeente doet of nalaat, ben je helemaal een paria, met pek en veren.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op mei 24, 2019, 22:39:33
Zeker weten. Kom niet aan "onze Dudok"
En dan valt dat nog mee. Zodra je zegt dat je begrip hebt voor iets dat de gemeente doet of nalaat, ben je helemaal een paria, met pek en veren.

Maar zeg nu zelf, die tribune is bepaald niet zijn meesterwerk.

hgrm

Citaat van: Joost op mei 25, 2019, 01:03:25
Maar zeg nu zelf, die tribune is bepaald niet zijn meesterwerk.

Er zijn inderdaad nog mooiere gebouwen van Dudok. Maar dat wil niet zeggen dat het lelijk is.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ricodejong4

Long shot: is er iemand met nog een kaartje over voor GAE - RKC vanavond?

rogo_breda

Nog gelukt? Anders niks gemist joh :)

ricodejong4

Citaat van: rogo_breda op mei 29, 2019, 09:47:46
Nog gelukt? Anders niks gemist joh :)

Was gelukkig voor een vriend, had zelf met een andere vriend al een ticket. Werkelijk waar één van de bizarste wedstrijden waar ik live bij ben geweest.

Voetbalman

Kleine kans dat ik morgen nog richting SC Feyenoord zou kunnen gaan voor de wedstrijd tegen Staphorst. Mocht ik toch in de mogelijkheid zijn, een ticket is daar nog wel te vinden waarschijnlijk? Geen idee qua bezettingsgraad tijdens deze wedstrijden, en vanavond niet meer in de mogelijkheid om na te kijken :)

Vinnn

Citaat van: Freebird op jun 03, 2019, 20:54:07
Kleine kans dat ik morgen nog richting SC Feyenoord zou kunnen gaan voor de wedstrijd tegen Staphorst. Mocht ik toch in de mogelijkheid zijn, een ticket is daar nog wel te vinden waarschijnlijk? Geen idee qua bezettingsgraad tijdens deze wedstrijden, en vanavond niet meer in de mogelijkheid om na te kijken :)

Je kan zo door lopen bij de SC. Geen tickets nodig

Vinnn

Heeft er iemand ervaring met een trein reis naar Berlijn? Ik wil er volgend seizoen heen gaan en rijden zie ik niet zitten en zie wel aardige aanbiedingen voor de trein.. Hoe zit het met prijzen van kaartjes voor de trein naar plaatsen rondom Berlijn?