speeldagenkalender 2009-2010

Gestart door Denniz1974, dec 22, 2008, 20:44:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denniz1974

Vandaag is de speeldagenkalender voor het volgende seizoen bekend gemaakt ... ik kan het echter nergens als PDF-bestandje vinden. Wie heeft het gevonden ?

Houseman

Volgens mij is die er nog niet. Er zijn twee versies als ik teletekst goed begrijp.

Ik ben eigenlijk behoorlijk verrast door het vroege aanvangstijdstip van de competitie, ik heb verdorie net mijn vakantie gepland in de eerste 2 speelweekenden... :-(

Pieros

Er zijn 2 versies omdat de clubs nog moeten beslissen of er wel of geen play offs komen volgend jaar. Het seizoen begint alleen zo vroeg, omdat de UEFA Cup ook al begint in juli/augustus, dus is het beter voor de clubs om dan ook almaar vast competitiewedstrijden te spelen.

Rinus A.

Concept eerste 2 speelrondes, inclusief Fortuna:

Speeldag 1 (7 augustus): Fortuna Sittard-Helmond Sport, FC Eindhoven-MVV, AGOVV-FC Zwolle, FC Emmen-RBC Roosendaal, FC Haarlem-Veendam, FC Volendam-FC Den Bosch, Cambuur/ Leeuwarden-De Graafschap, Excelsior-Telstar, Go Ahead Eagles-FC Omniworld, FC Oss-FC Dordrecht.

Speeldag 2 (14 augustus): Veendam-Fortuna Sittard, FC Omniworld-FC Volendam, Telstar-FC Oss, De Graafschap-FC Eindhoven, FC Dordrecht-AGOVV, Helmond Sport-Cambuur/ Leeuwarden, FC Zwolle-FC Emmen, MVV-Haarlem, RBC Roosendaal-Go Ahead Eagles, FC Den Bosch-Excelsior.