Aanvangstijd(en) Spa

Gestart door AthleticHolanda, sep 17, 2008, 22:04:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Misschien een beetje nutteloos om er extra een topic voor te openen, maar ik wil nog steeds Spa bezoeken, nu zag ik op de site van de bond (www.footbel.be) dat ze a.s. zaterdag om 16.00 uur tegen Ciney spelen.

Vervolgens toch maar even checken op hun site (www.rsfc.be), staat daar a.s. zaterdag om 20.00 uur.

Vervolgens maar even gemaild, kreeg ongeveer drie kwartier later al een mailtje terug dat de wedstrijd om 20.00 uur begint. En als iemand van de club dat mailt zal het wel zo zijn...

Overigens spelen ze volgens o.a. voetbalkrant.com zelfs gewoon zondag om 15.00 uur...

Maargoed iemand die er meer over kan vertellen? Vanwaar deze 'vaagheid'?

hgrm

Hebben ze daar dan licht?? Even de foto's checken.....Ja, ze hebben er licht. Al heb ik niet veel vertrouwen in de lichtmastjes aldaar...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Gek genoeg was Spa vorig seizoen een van de clubs die steevast alleen zondags thuisspeelde. Misschien hebben ze nieuwe mastjes.

Stadionhopper

Is inderdaad lastig om de juiste aanvangstijd te vinden. Als Spa zelf een mailtje stuurt met zaterdag 20:00 uur dan moet je daar toch van uit kunnen gaan. Afgelopen zaterdag was ik zelf bij Olympic Charleroi en deze speelden ook op zaterdag 16:00 uur, wat ik zelf een ongebruikelijk tijdstip vond voor een wedstrijd in Belgie.
Ik heb Spa zelf ook op zondagmiddag gezien vorig seizoen.

Voetbalkrant zit er soms wel eens naast.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Ik kijk voor dit soort tijden altijd op Sporza Teletekst, en die zitten er eigenlijk nooit naast.

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op sep 18, 2008, 12:24:03
Ik kijk voor dit soort tijden altijd op Sporza Teletekst, en die zitten er eigenlijk nooit naast.
Met de eerste wedstrijd van Spa zaten ze er in ieder geval zeker naast.