2008 - jaar van de Pekingeend ; 2012 - jaar van de Sitting Duck

Gestart door hgrm, jan 04, 2008, 02:29:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

spons

#30
Citaat van: AthleticHolanda op jul 29, 2012, 15:33:08
Hoeveel zou daarvoor betaald worden?

Ik denk niets een olympische titel en de daarbij, zeker in een land als Colombia, behorende heldenstatus verkoop je niet en levert op lange termijn meer op dan Vinokoerov zou hebben kunnen betalen.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op jul 29, 2012, 17:03:10
Ik denk niets een olympische titel en de daarbij, zeker in een land als Colombia, behorende heldenstatus verkoop je niet en levert op lange termijn meer op dan Vinokoerov zou hebben kunnen betalen.

Tja alles wijst er toch op, duidelijker kon het bijna niet zou ik zeggen... Denk dat hij een blanco cheque van Astana tegemoet kan zien.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op jul 29, 2012, 18:21:57
Tja alles wijst er toch op, duidelijker kon het bijna niet zou ik zeggen... Denk dat hij een blanco cheque van Astana tegemoet kan zien.

Vraag me bij dit soort dingen altijd af wat gebeurt er als de afspraken ( mochten die zijn gemaakt ) achteraf niet nagekomen worden en er niets betaald zou worden.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Ik gok dat die Colombiaan volgend jaar voor Astana rijdt
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wekke

De Olympics lijken me niet veel commercieler of duurder dan een gemiddeld bezoek aan een Engelse voetbalmatch. Zondag zaten we op Centre Court van Wimbledon, gisteren in de Riverbank Hockey Arena in het Olympisch Park . Ik ben wel blij dat we nu twee dagen in het veel rustigere Cardiff zitten. De drukte van Londen effe ontvluchten.

Joost

Citaat van: wekke op jul 31, 2012, 17:07:50
De Olympics lijken me niet veel commercieler of duurder dan een gemiddeld bezoek aan een Engelse voetbalmatch. Zondag zaten we op Centre Court van Wimbledon, gisteren in de Riverbank Hockey Arena in het Olympisch Park . Ik ben wel blij dat we nu twee dagen in het veel rustigere Cardiff zitten. De drukte van Londen effe ontvluchten.
Drukte? Een van mijn vrienden woont in Londen en zegt dat het nog nooit zo rustig is geweest. Dat wordt bevestigd door de berichten in de media.

wekke

Citaat van: Joost op jul 31, 2012, 21:53:43
Drukte? Een van mijn vrienden woont in Londen en zegt dat het nog nooit zo rustig is geweest. Dat wordt bevestigd door de berichten in de media.

Ik ben als kempenaar nu ook niet echt veel gewoon hoor :-)

TeeZee

Het is lang geleden dat ik zo genoten heb van de Olympische Spelen. Alles werd prachtig in beeld gebracht op het scherm en er hing een lekker sfeertje. Niet dat verwende en uitgekauwde van bij het voetbal. Het ek was dan ook (wat mij betreft) veel minder aantrekkelijk om naar te kijken.

Ik val morgen in een enorm zwart gat.


Joost

Citaat van: TeeZee op aug 12, 2012, 18:11:54
Het is lang geleden dat ik zo genoten heb van de Olympische Spelen. Alles werd prachtig in beeld gebracht op het scherm en er hing een lekker sfeertje. Niet dat verwende en uitgekauwde van bij het voetbal. Het ek was dan ook (wat mij betreft) veel minder aantrekkelijk om naar te kijken.

Ik val morgen in een enorm zwart gat.
Inderdaad, de Olympische Zomerspelen zijn een 4 jaarlijks hoogtepunt. Ik heb ook twee weken ongelijk genoten van de enorme diversiteit aan sporten. Waarbij het natuurlijk wel meespeelt dat de Nederlandse deelnemers behoorlijk presteerden. Ik denk dat de Belgen wat dat betreft minder hebben genoten. Al was de fenomenale volleybalfinale vandaag tussen Brazilië en Rusland ook voor een neutrale toeschouwers erg aantrekkelijk.

Een hele dag meeleven met Rick van de Ven en Dex Elmont is prachtig. Het voetbalseizoen begon wat mij betreft dan ook een week te vroeg.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op aug 12, 2012, 18:17:48
Het voetbalseizoen begint toch weer?

Hoogste tijd voor het voetbal inderdaad.

Al dat gedoe dat half Nederland zich druk maakt om sporten waar normaal gesproken niemand naar kijkt, zwaar overdreven.

Moet toegeven dat ik zelf ook naar de hockey finales heb gekeken maar me dan vooral geergerd aan dat hoempapa orkest van een kleintje pils, een schande voor het land en veel plaatsvervangende schaamte.

Carnaval is een lang weekend in februari, val ons daar de rest van het jaar niet mee lastig
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

De grootste opluchting is nog wel dat ons nationale waterhoofd, prins pils, zich de komende 2,5 jaar niet meer met sport gaat bemoeien.

Gelukkig is na 2 weekjes folklore in London de eredivisie weer begonnen en hebben we het EK honkbal nog te goed, zodat de pers zich vanaf nu weer op serieuze sport kan gaan richten.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: spons op aug 12, 2012, 20:37:11
Hoogste tijd voor het voetbal inderdaad.

Al dat gedoe dat half Nederland zich druk maakt om sporten waar normaal gesproken niemand naar kijkt, zwaar overdreven.

Moet toegeven dat ik zelf ook naar de hockey finales heb gekeken maar me dan vooral geergerd aan dat hoempapa orkest van een kleintje pils, een schande voor het land en veel plaatsvervangende schaamte.

Carnaval is een lang weekend in februari, val ons daar de rest van het jaar niet mee lastig

Van die folklore trek je je bij het voetbal toch ook niets aan? Als je daar doorheen prikt en vooral dat HHH links laat liggen heb je prachtige spelen kunnen zien met topsport. Juist omdat je zulke sporten  zelden ziet vind inhebt een groots evenement.

De vergelijking met carnaval slaat werkelijk nergens op, maar dat is iets waar niet Brabanders en Limburgers zich vaker mee vergalopperen. Koninginnedag, het Nederlands elftal en al die andere evenementen waarin mensen een goed excuus zien om zich als idioten te gedragen zijn iets compleet anders. Carnaval is een seizoen dat jaarlijks begint op 11 november en eindigt ergens in de winter, meestal in februari of maart met een aantal feestdagen.

hgrm

Hoe je het wendt of keert, het blijft een festival van aan de andere kant sporten die me niet interesseren aangevuld met een aantal sporten die wel interessant zijn maar elders een veel mooier podium hebben.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

De double treble van Bolt.
Epke.
Sir Chris Hoy.
Radisha.
Mo Farah.
Een Ugandees die de marathon wint.
De triathlon in Hyde Park.
Onze plankzeiler.
Mr Bean.
Sky on Fire.

Hoe je het wendt of keert, de afgelopen twee weken hebben enkele zeer mooie en vermakelijke beelden opgeleverd. Of dat nou sporten waren waar we ons normaal gesproken niet druk om maken, dat maakt niet uit. Het was leuk.