Speelschema's 2015-2016

Gestart door Terranova, jun 02, 2015, 12:11:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Langemannetje

Mooi weekend van 11 tm 13 september. Kaiserslautern, Eintracht Frankfurt en FSV Frankfurt thuis, die gaan we prikken.
73 grounds in 14 verschillende landen

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

rogo_breda


Joost

Hmm, op de dag dat we aankomen is gelijk om 21:00 Nantes v Guingamp.

Aangezien ik de nacht ervoor helemaal gereden heb zal dat 'm dus niet worden.

FCT1980

Iemand een idee wanneer Italië komt?
Zit vanaf 9 september aan het Gardameer en wil nog graag wat zien daar.
Hellas en Atalanta hebben mijn voorkeur maar iemand een beter idee?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Voetbalman

Citaat van: FCT1980 op jul 10, 2015, 23:12:08
Iemand een idee wanneer Italië komt?
Zit vanaf 9 september aan het Gardameer en wil nog graag wat zien daar.
Hellas en Atalanta hebben mijn voorkeur maar iemand een beter idee?

Ik las ergens pas 26 juli, maar dat was absoluut geen officiële bron. Ik hoop dat het vroeger is want wil ook dringend plannen :)

syntric

Groundhopper for life :-)

FCT1980

Thnx Freebird. Ik hoop zelf toch wel minimaal twee potjes te kunnen zien. Ben zelfs genegen om naar Genua te rijden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!


Remonvdh

Hoe ver van te voren wordt de dag en tijd van een wedstrijd vastgesteld in Spanje nu staat er alleen weekend van... Zit van 25-10 tot 31-10 in Málaga en zou mooi zijn om een wedstrijdje mee te pikken

Langemannetje

Volgens mij doen ze dat in Spanje pas enkele weken van tevoren
73 grounds in 14 verschillende landen

Remonvdh

Hou het wel in de gaten heb iig 2 kansen om te gaan als het mee zit weekend van 25-10 en 1-11 spelen ze iig thuis alleen vertrekken we 1-11 vroeg dus dat word m alleen als ze de wedstrijd naar zaterdags schuiven

Voetbalman

SPANJE IS UIT! Woehoe! Tijdsdruk en iPad wat het voor mij vertraagt, dus geen link, maar zoek op LaLiga en je vindt ze wel :)