Speelschema's 2015-2016

Gestart door Terranova, jun 02, 2015, 12:11:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jvdreumel2

Yes zo blij als een kind. Mogelijkheden in mijn vakantie worden Malaga-Sevilla of Betis-Villareal of Granada tegen Eibar. De wedstrijden op speeldag 1 in Andalusie.......

AthleticHolanda

Citaat van: jvdreumel2 op jul 14, 2015, 22:32:11
Yes zo blij als een kind. Mogelijkheden in mijn vakantie worden Malaga-Sevilla of Betis-Villareal of Granada tegen Eibar. De wedstrijden op speeldag 1 in Andalusie.......

Voor het stadion Betis, voor de stad Granada en voor het affiche Málaga :-D. Succes met kiezen. ;-)

Saltacampos

Citaat van: jvdreumel2 op jul 14, 2015, 22:32:11
Yes zo blij als een kind. Mogelijkheden in mijn vakantie worden Malaga-Sevilla of Betis-Villareal of Granada tegen Eibar. De wedstrijden op speeldag 1 in Andalusie.......
Qua sfeer lijkt Granada mij het minst interessant en zeker tegen Eibar. Malaga-Sevilla is wel een beladen wedstrijd en de terugkeer van Betis op het hoogste niveau moet ook wel wat geven, al is Villarreal niet echt een rivaal. Ik zou voor Malaga gaan als ik jou was. Zal wel lekker warm zijn daar in die periode, misschien nog een extra punt voor Malaga, het zeebriesje in Malaga itt de broeierige hitte van Sevilla of Granada.
Over land and sea

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

jvdreumel2

Citaat van: rrcg1899 op jul 15, 2015, 10:46:58
Qua sfeer lijkt Granada mij het minst interessant en zeker tegen Eibar. Malaga-Sevilla is wel een beladen wedstrijd en de terugkeer van Betis op het hoogste niveau moet ook wel wat geven, al is Villarreal niet echt een rivaal. Ik zou voor Malaga gaan als ik jou was. Zal wel lekker warm zijn daar in die periode, misschien nog een extra punt voor Malaga, het zeebriesje in Malaga itt de broeierige hitte van Sevilla of Granada.
het hangt met name af van dag en tijdstip. Wij arriveren zaterdagochtend in Málaga en ons appartement is 100 km verderop. Mijn voorkeur gaat uit naar betis of Málaga maar ben bang dat het voor mij bepaald wordt. Twee jaar geleden naar cordoba - El eche geweest bij 38 graden was ook warm maar gaf n leuke sfeer. Nu afwachten op definitieve speeldata. Bedankt beide voor het meedenken

Tribuneklanten

Het speelschema voor de serie A wordt bekend gemaakt op 27-07 rond 19.00 uur.

Tribuneklanten

Citaat van: Tribuneklanten op jul 17, 2015, 10:08:51
Het speelschema voor de serie A wordt bekend gemaakt op 27-07 rond 19.00 uur.

Serie B en C/D kan ik tot nu toe geen info vinden.

smitswessel

Citaat van: Tribuneklanten op jul 17, 2015, 10:08:51
Het speelschema voor de serie A wordt bekend gemaakt op 27-07 rond 19.00 uur.

Weet je ook iets van de eerste rondes van de Coppa Italia, dan ben ik namelijk in Italië en zou graag ergens een wedstrijdje meepakken.

Joost

Citaat van: smitswessel op jul 18, 2015, 12:02:00
Weet je ook iets van de eerste rondes van de Coppa Italia, dan ben ik namelijk in Italië en zou graag ergens een wedstrijdje meepakken.

De eerste rondes zijn op 2, 9 en 15 augustus.

smitswessel

Citaat van: Joost op jul 18, 2015, 12:24:33
De eerste rondes zijn op 2, 9 en 15 augustus.

En is daar ergens info over te vinden?
- welke club wanneer speelt
- speeltijden
- kaartverkoop

Normaal gesproken heb ik hier weinig moeite mee, maar ik kom uit die Italiaanse websites helemaal geen wijs :)

Bedankt alvast!
Ps. ik ben er van 31-7 t/m 14-8, dus een wedstrijdje meepikken zou wel leuk zijn.

Bossche Bol

Citaat van: smitswessel op jul 25, 2015, 20:24:42
En is daar ergens info over te vinden?
- welke club wanneer speelt
- speeltijden
- kaartverkoop

Normaal gesproken heb ik hier weinig moeite mee, maar ik kom uit die Italiaanse websites helemaal geen wijs :)

Bedankt alvast!
Ps. ik ben er van 31-7 t/m 14-8, dus een wedstrijdje meepikken zou wel leuk zijn.
Op Wikipedia staat een heel overzichtelijk schema.

https://it.wikipedia.org/wiki/Coppa_Italia_2015-2016_%28turni_eliminatori%29
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

mike_t

Iemand die de groundhopper app gebruikt?
Ik kan nergens een andere topic vinden over deze app , vandaar mijn vraag hier.
Ik gebruik hem wel als mogelijke agenda om te zien wat voor wedstrijden er eventueel zijn als ik ergens ben.

Joost

Citaat van: smitswessel op jul 25, 2015, 20:24:42
En is daar ergens info over te vinden?
- welke club wanneer speelt
- speeltijden
- kaartverkoop

Normaal gesproken heb ik hier weinig moeite mee, maar ik kom uit die Italiaanse websites helemaal geen wijs :)

Bedankt alvast!
Ps. ik ben er van 31-7 t/m 14-8, dus een wedstrijdje meepikken zou wel leuk zijn.

In welkeregio zoek je een duel?

AthleticHolanda

#149
Citaat van: smitswessel op jul 25, 2015, 20:24:42
En is daar ergens info over te vinden?
- welke club wanneer speelt
- speeltijden
- kaartverkoop

Normaal gesproken heb ik hier weinig moeite mee, maar ik kom uit die Italiaanse websites helemaal geen wijs :)

Bedankt alvast!
Ps. ik ben er van 31-7 t/m 14-8, dus een wedstrijdje meepikken zou wel leuk zijn.

http://www.footballfans.eu/search#tabfixtures
vul bij 'competitie' coppa italia in.

Dubbel check alles via de clubwebsites van de thuis én uitclub.

Kaartverkoop aan (of in de buurt van) het stadion, maar kom op tijd i.v.m. registratie van je naam, paspoort etc.