Doing the liga's

Gestart door watergatehopper, okt 08, 2019, 11:24:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bossche Bol

1. Bundesliga 17/18  (RBL ontbreekt nog)
2. Bundesliga 15/18  (Kiel, Heidenheim, Regensburg(wel het oude bezocht))
3. Liga           13/20   (Unterh., Halle, Jena, Würzburg, Waldhof, Grossaspach, Zwickau)

Regionalliga Nord 0/18
Regionalliga Nord-Ost 3/18
Regionalliga West 14/19
Regionalliga Sud-West 5/18
Regionalliga Bayern 1/18
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Luccie

1. Bundesliga 9/18
2. Bundesliga 10/18
3. Liga 4/20

Regionalliga Nord 1/18
Regionalliga Nord-Ost 2/18
Regionalliga West 11/19
Regionalliga Sud-West 3/18
Regionalliga Bayern 0/18

rogo_breda

1. Bundesliga 10/18
2. Bundesliga 4/18
3. Liga 5/20

Regionalliga Nord 0/18
Regionalliga Nord-Ost 0/18
Regionalliga West 9/18
Regionalliga Sud-West 3/18
Regionalliga Bayern 0/18

bunnet

FC Nurnberg II - FC Bayern II in het Grundig Stadion gezien: telt dan FC Nürnberg?
SV Lichtenberg 47 gezien op Sportplatz Bornitzstrasse, terwijl ze op HOWOGE-Arena ,,Hans Zoschke" spelen?

Vragen, vragen...

Olav

Citaat van: bunnet op okt 09, 2019, 21:03:16
FC Nurnberg II - FC Bayern II in het Grundig Stadion gezien: telt dan FC Nürnberg?
SV Lichtenberg 47 gezien op Sportplatz Bornitzstrasse, terwijl ze op HOWOGE-Arena ,,Hans Zoschke" spelen?

Vragen, vragen...

Ieder zijn eigen opvattingen erover!
Ikzelf heb bijv. Chievo Verona en AC Milan in een thuiswedstrijd gezien, maar voel me nog niet voldaan wat betreft Hellas Verona en Internazionale, omdat dat weer een andere beleving en sfeer is.
Of bijvoorbeeld het is dat ik een keer eerder bij FC Twente ben geweest, maar als AZ - Antwerp de eerste keerin de Grolsch Veste zou zijn, zou ik het niet mee tellen in mijn lijst, omdat ik dan graag nog eens de ervaring bij Twente had willen meemaken.
Ik tel zelfs een bezocht uitvak niet mee omdat dat voor mij niet de 'matchdayervaring' is :)

Maar nogmaals, iedereen moet lekker zelf weten hoe hij het telt, ikzelf ben niet zo van die 'Duitse groundhopregels'.

Koning Kriel

Citaat van: Olav op okt 09, 2019, 22:30:30
Ieder zijn eigen opvattingen erover!

Ik tel zelfs een bezocht uitvak niet mee omdat dat voor mij niet de 'matchdayervaring' is :)

Oei, dan moet ik ineens nog een hele boel in Nederland. Maar gelukkig ben ik het vooral met je eerste zin gruwelijk eens.

WATP

1. Bundesliga 16/18 (Hertha & Union)
2. Bundesliga 8/18
3. Liga 7/20

Regionalliga Nord 0/18
Regionalliga Nord-Ost 0/18
Regionalliga West 10/19
Regionalliga Sud-West 2/18
Regionalliga Bayern 1/18
The Quintessential British club

De publiekswissel

Citaat van: Koning Kriel op okt 10, 2019, 08:27:34
Oei, dan moet ik ineens nog een hele boel in Nederland. Maar gelukkig ben ik het vooral met je eerste zin gruwelijk eens.

Ik ken er ook die nu alle Nederlandse profclubs hebben bezocht, juist vanuit het uitvak!
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Citaat van: De publiekswissel op okt 10, 2019, 10:56:19
Ik ken er ook die nu alle Nederlandse profclubs hebben bezocht, juist vanuit het uitvak!
Dat lijkt me niet zo heel moeilijk. Zelfs PSV supporter, hoef ik daar nog maar zes clubs (FC Eindhoven, TOP Oss, Telstar, MVV, FC Den Bosch en Helmond Sport) te bezoeken. FC Eindhoven en FC Den Bosch zag ik wel al in hun eigen stadion tegen PSV spelen, maar zat ik op het thuisvak.

FC_Emmen

#25
Citaat van: Nort op okt 10, 2019, 11:03:06
Dat lijkt me niet zo heel moeilijk.
Het uitvak van het Philips Stadion ook al gevinckt?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: FC_Emmen op okt 10, 2019, 11:04:52
Citaat van: Nort op okt 10, 2019, 11:03:06
Dat lijkt me niet zo heel moeilijk. /quote]
Het uitvak van het Philips Stadion ook al gevinckt?
Scherp :)

Joost

Citaat van: Olav op okt 09, 2019, 22:30:30
Ieder zijn eigen opvattingen erover!
Ikzelf heb bijv. Chievo Verona en AC Milan in een thuiswedstrijd gezien, maar voel me nog niet voldaan wat betreft Hellas Verona en Internazionale, omdat dat weer een andere beleving en sfeer is.
Of bijvoorbeeld het is dat ik een keer eerder bij FC Twente ben geweest, maar als AZ - Antwerp de eerste keerin de Grolsch Veste zou zijn, zou ik het niet mee tellen in mijn lijst, omdat ik dan graag nog eens de ervaring bij Twente had willen meemaken.
Ik tel zelfs een bezocht uitvak niet mee omdat dat voor mij niet de 'matchdayervaring' is :)

Maar nogmaals, iedereen moet lekker zelf weten hoe hij het telt, ikzelf ben niet zo van die 'Duitse groundhopregels'.

Ik maak wat dat betreft een verschil tussen stadion en club.

In jouw geval met Nurnberg zou ik het stadion als bezocht beschouwen maar de club nog niet. Makkelijker voorbeeld is nog de situatie in Brugge. De 1e klasse in België telt 15 stadions, die heb ik alle 15 bezocht, maar de club Cercle Brugge staat nog op de verlanglijst.

Joost

Citaat van: De publiekswissel op okt 10, 2019, 10:56:19
Ik ken er ook die nu alle Nederlandse profclubs hebben bezocht, juist vanuit het uitvak!

Ik moet er nog eentje; Cambuur. Maar dat was gezelliger vanuit het thuisvak.

Rick

1. Bundesliga: 9 / 18
2. Bundesliga: 3 / 18
3. Liga: 2 / 20
Regionalliga West: 3 / 19

Nog genoeg te zien dus.