Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hunebed on tour

#5115
Is hier toevallig nog iemand die beschikt over een sparta praag club lidmaatschap o.i.d?
De verkoop voor de derby tegen Slavia Praag begint maandag en ik ben naarstig op zoek naar kaartjes.

Edit: Gelukt!

Willa09

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit Forum. Ik heb de vraag of iemand mij kan helpen aan 2 kaarten voor Crystal Palace- West Ham op 1 Januari 2022?

Joost

Citaat van: Willa09 op sep 30, 2021, 14:53:52
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit Forum. Ik heb de vraag of iemand mij kan helpen aan 2 kaarten voor Crystal Palace- West Ham op 1 Januari 2022?
Je bent toch al 4 jaar lid dus zo nieuw is dat niet.

Wat betreft die kaartjes, ik zou ze vooral voor 1 januari proberen te krijgen want anders geeft dat zo'n gedoe op de wedstrijddag.

Dit forum is overigens geen afhaalloket voor booking history's. Dus wat wordt je eigen bijdrage?

ALenstra

Is het trouwens vier jaar geleden nog gelukt om een wedstrijd in Engeland te bezoeken?

bagger010

Citaat van: Willa09 op sep 30, 2021, 14:53:52
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit Forum. Ik heb de vraag of iemand mij kan helpen aan 2 kaarten voor Crystal Palace- West Ham op 1 Januari 2022?

Ik kan je persoonlijk niet helpen, heb geen book history bij Palace. Als je bereidt bent om wat extra neer te leggen kan ik de mannen van groundhopticket.nl aanbevelen. Ik volg hen op insta en heb al een aantal keer wedstrijden van Palace voorbij zien komen. Succes!

TeeZee

Zo te zien moet je voor 25 pond een lidmaatschap kopen om überhaupt kaartjes te kunnen kopen. Ik weet alleen niet of dat meer dan 1 kaartje per lidmaatschap is.

Willa09

Citaat van: Joost op sep 30, 2021, 16:09:45
Je bent toch al 4 jaar lid dus zo nieuw is dat niet.

Wat betreft die kaartjes, ik zou ze vooral voor 1 januari proberen te krijgen want anders geeft dat zo'n gedoe op de wedstrijddag.

Dit forum is overigens geen afhaalloket voor booking history's. Dus wat wordt je eigen bijdrage?

Ik heb 1 keer wat geplaatst en kijk af en toe naar verhalen van mensen die buitenlandse wedstrijden bezoeken, dus dat is in mijn ogen nieuw.

Ik heb een seizoenskaart van Feyenoord en Eagles dus misschien kan ik daar mensen blij mee maken!

Mokum1900

Begin november wil ik Krakau aandoen omdat daar vrienden van mij wonen , ik wil graag de Krakau derby bezoeken  is moeilijk aan kaarten te komen ? B wanneer wordt deze speelronde vastgesteld wel beetje handig voor vliegtickets te boeken richting die kant op
Waar je ook gaat ik volg je overal

Olav

Citaat van: Mokum1900 op okt 05, 2021, 11:49:07
Begin november wil ik Krakau aandoen omdat daar vrienden van mij wonen , ik wil graag de Krakau derby bezoeken  is moeilijk aan kaarten te komen ? B wanneer wordt deze speelronde vastgesteld wel beetje handig voor vliegtickets te boeken richting die kant op

Gewoon dag van tevoren halen bij het stadion.

FCT1980

Ajax heeft toch connecties met Cracovia? Moet lukken dan toch?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ricodejong4

Op 3 januari 2022 zou ik graag Hibernian - Hearts bezoeken, alleen verwacht ik dat een booking history bij Hibs nodig is welke ik helaas niet heb.
Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
Bedankt alvast!

Mokum1900

Citaat van: FCT1980 op okt 05, 2021, 17:53:45
Ajax heeft toch connecties met Cracovia? Moet lukken dan toch?

Ja maar wisla das de club van m'n collega's in Polen die ik ook wil bezoeken ????
Waar je ook gaat ik volg je overal

FCT1980

Dan kunnen die toch kaarten voor je regelen?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Die zijn geen vriendjes meer dan toch? Nadat die van Ajax weer eens de benen namen...

Olav

Ben je weer gefrustreerd Nort?