www.groundhoppersontour.nl

Gestart door Jos, jul 18, 2011, 00:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Citaat van: Jos op jul 18, 2011, 14:18:51
Ik vind het navigeren erg gebruikersonvriendelijk vanwege de toepassing van de letterkleur groen tegen de eveneens donkere achtergrond.

Bedoel je de Buttons?
Deze zijn bij mij grijs (niet donker) en ik kan de letters goed lezen?

De achtergrond van de homepage is grijs/zwart, de foto's zijn zwart/wit en de letters zijn donkergroen.



@Vladimir1973

Ik neem de tijd om opbouwend commentaar te delen met de initiatiefnemer.

Ik heb niet de indruk dat jij in de positie verkeert om mij te betichten van mierenneukerij
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost

#16
Citaat van: Jos op jul 18, 2011, 14:29:12
Tnx.
Maar even serieus.
Blijkbaar heb ik een oude discussie op gang gebracht??
Maar goed iederes beleving in deze hobby is anders dat hebben wij ook al eerder ervaren.
Even over de pagina.
Wij hebben de pagina vanwege het uitoefenen van twee hobby's opgesplitst en met een enorme kluif werk eindelijk online en staan zeker open voor opbouwende kritiek.
Indien iemand vind dat deze pagina hier niet thuishoort horen wij dat ook graag maar we wilden de pagina gewoon onder voetbalenthousiasten delen that's all.
Of we nu wel of geen foto's met publiek tijdens een wedstrijd hebben het gaat ons om de fun de stadions te betreden en dat vast te leggen en vinden het leuk dit te delen.
Indien men vind dat dit niet hier thuishoort sluiten we de topic gewoon.

De eerste groundhopper die nog nooit een stadion bezocht heeft zonder dat er een wedstrijd gespeeld werd moet denk ik nog geboren worden. Nouja, misschien dat Ansgar van groundhopping.de het zo druk heeft met wedstrijden bezoeken dat hij daar geen tijd voor heeft.

Ik kende je site al langer vanwege de vele Belgische stadionnetjes waarvan verder weinig foto's te vinden zijn. De navigatie is wel, zoals Han ook noemt, wat onoverzichtelijk. Dat er knoppen zijn is duidelijk maar doordat het grijs overloopt van donker naar licht is de tekst erop soms lastig te lezen. Op de knop naar de pagina met foto's van de club zou misschien ook beter 'foto's' staan, dat zou voor mij duidelijker zijn. Daarnaast zou ik de links op de hoofdpagina naar de competitiepagina's van de Bundesliga, Eredivisie etc weglaten. Ik dacht namelijk dat ik zo naar de foto's ging van de Eredivisie en de meerwaarde van die links zie ik ook niet. Je bezoekt jullie site vanwege de foto's, dan zijn de links naar de clubsite's handig maar competitiepagina's zo prominent?

Ik zou er zelf voor kiezen om de clubs per divisie in te delen in plaats van alles bijeen te gooien en meerdere pagina's per land te maken. Wat er nieuw is op de site is ook nergens duidelijk. Als ik een site regelmatig zijn bezoeken zou dat erg handig zijn.

Maargoed, dat is dan mijn mening en die is slechts als opbouwende kritiek bedoelt want met de vele foto's is je site absoluut de moeite waard.
gaan

Joost

Oja, de link naar België pagina 4 werkt niet.

Han

#18
Citaat van: Vladimir1973 op jul 18, 2011, 15:08:54zal mij hier de slimste tonen en dus verder geen commentaar meer geven over dit onderwerp.

Uiteindelijk goed om te lezen dat je tot bezinning bent gekomen; na zélf het mierengeneuk hier mede geïntroduceerd te hebben en mijn opbouwende commentaar, geadresseerd aan de initiatiefnemer, óók kleineert tot muggenzifterij.


@Jos

Ik ben vanavond wellicht in de gelegenheid om een screenshot te maken van je homepage; dan kun je zien hoe het kleurengamma er bij mij uitziet.

Ik sluit me bovendien aan bij de positieve adviezen van Joost.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost

Citaat van: Vladimir1973 op jul 18, 2011, 15:43:41
eigenlijk was het Joost die met het mierenneuken begon, met een knipoog weliswaar en ik had daar gewoon een grap van gemaakt. Mss ook eens de andere posts lezen dan die van jezelf......

Vladimir. Het was Meester die het groundspotten ipv groundhoppen noemde. Jij beaamde dat. Ik noemde jullie mierenneukers.

Moddergooien afgelopen. Back on topic.

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost

Han, klik eens op go rechts onderin.

Han

Citaat van: Joost op jul 18, 2011, 19:06:19
Han, klik eens op go rechts onderin.

Het screenshot was in eerste aanleg bedoeld om de in mijn ogen matige leesbaarheid te accentueren. Groen op zwart/grijs is niet voor de hand liggend.

De 'go' had ik wel ontdekt en wat volgt is een niet voor de hand liggende 'natuurlijke navigatie'. Enigszins verwarrend. Ik heb echter begrepen dat Jos en kompaan bezig zijn met optimaliseren.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost

Citaat van: Han op jul 18, 2011, 22:54:46
Het screenshot was in eerste aanleg bedoeld om de in mijn ogen matige leesbaarheid te accentueren. Groen op zwart/grijs is niet voor de hand liggend.

De 'go' had ik wel ontdekt en wat volgt is een niet voor de hand liggende 'natuurlijke navigatie'. Enigszins verwarrend. Ik heb echter begrepen dat Jos en kompaan bezig zijn met optimaliseren.
Wij zijn het eens.

Maar dat had jij al eerder geconcludeerd.

Jos

#24
Citaat van: Joost op jul 18, 2011, 14:57:24
Oja, de link naar België pagina 4 werkt niet.

Dat kan Joost op de indexpagina staat dat deze nog under construction is.

Batflyer

Leuke site Jos! Met de navigatie is naar mijn mening niks mis, vind het best overzichtelijk allemaal.
Opvallend logo op de Luxemburg-pagina: Steinfort heeft gewoon schaamteloos het logo van Sporting Clube de Portugal gekopieerd.. :/
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

HRM1880

Citaat van: Batflyer op jul 19, 2011, 12:25:24
Leuke site Jos! Met de navigatie is naar mijn mening niks mis, vind het best overzichtelijk allemaal.
Opvallend logo op de Luxemburg-pagina: Steinfort heeft gewoon schaamteloos het logo van Sporting Clube de Portugal gekopieerd.. :/
Is een fusie tussen Sporting Steinfort en Sporting Club Lissabon Luxemburg. Zal wel ontstaan zijn in de plaatselijke Portugese gemeenschap, die heel groot is in Luxemburg.

Vladimir1973

Citaat van: HRM1880 op jul 19, 2011, 12:33:57
Is een fusie tussen Sporting Steinfort en Sporting Club Lissabon Luxemburg. Zal wel ontstaan zijn in de plaatselijke Portugese gemeenschap, die heel groot is in Luxemburg.

er is ook een club genaamd Benfica in Luxemburg...... vandaar mss
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Jos

Als je het logo van die club bekijkt Hamm-Benfica, is dat ook van grote broer Benfica.
En inderdaad wonen en spelen er op beide clubs de nodige mensen met exotische namen zoals:
Cristiano Pereira, Benhanza Nabil, Kitenge Dimitri, Lima Carlos, Ramires Ricardo, Di Domenico Sven.

Batflyer

Ah, vandaar. Het leek me al zo vreemd dat een club zo dat logo kopieert en dat Sporting CP het nog goed vindt ook.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)