Tips goedkope reismogelijkheden

Gestart door Jeje, mei 28, 2015, 15:38:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalman

Citaat van: Hugo op okt 10, 2015, 07:56:05
Enkel jammer dat er dat weekend niet gespeeld wordt op Griffin Park maar op Craven Cottage.

Het was laat ;) Craven Cottage natuurlijk een geweldig stadion waar ik zelf ook eens snel naartoe wil.

FCT1980

Citaat van: Berend11 op okt 10, 2015, 00:09:26
Iedereen bedankt voor de reacties. Omdat ik nogal een liefhebber ben van Engels voetbal, gaan we voor Londen, maar ook voor Milaan. Vrijdag vliegen vanaf Dusseldorf naar Londen, vrijdag wat van Londen zien en zaterdagmiddag een leuke wedstrijd. Zondagochtend naar Milaan, daar 's middags naar AC Milan en maandag terug vliegen naar Eindhoven. En dat voor €60 pp.

Het gaat om het weekend van 11 december, nu nog kijken welke wedstrijd. West Ham - Stoke, Palace - Southampton of een wedstrijd in de Championship. Dat weekend spelen ook Charlton Athletic - Leeds ,QPR - Burnley en Fulham - Brentford. Wat lijkt jullie de mooiste wedstrijd?

Dan heb je het alleen over de vluchten neem ik aan? Die tranfers/taxi/tube enz komt nog heel wat bij. Als je low budget wilt plan je naar mijn mening niet zoiets maar blijf je in de regio Londen. Tickets voor West Ham zijn overigens schreeuwend duur en zelfs in de Championship zijn er clubs die veel te veel vragen voor een kaartje. Als je dan toch van Engels voetbal houdt kun je beter voor Luton gaan die zaterdag. Heerlijk stadion en echt Engels voetbal. Wimbledon speelt ook thuis. Vond ik zelf ook wel leuk.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Low budget en voetbal op niveau in Londen gaat inderdaad niet samen.

FCT1980

Ging mij er meer om dat je twee vluchten neemt terwijl je low budget wilt. Kaartjes voor clubs in het Ruhrgebied geven je zelfs vrij vervoer in die regio dus als je echt low budget wilt doe je zoiets. Trein naar Berlijn en je hebt opties te over. Düsseldorf, Londen, Milaan en terug is gewoon niet low budget. Duurste voetbalsteden ook nog.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Langemannetje

Citaat van: FCT1980 op okt 10, 2015, 13:59:30
Ging mij er meer om dat je twee vluchten neemt terwijl je low budget wilt. Kaartjes voor clubs in het Ruhrgebied geven je zelfs vrij vervoer in die regio dus als je echt low budget wilt doe je zoiets. Trein naar Berlijn en je hebt opties te over. Düsseldorf, Londen, Milaan en terug is gewoon niet low budget. Duurste voetbalsteden ook nog.
Klopt, Londen is belachelijk duur. Vragen rustig £ 10 voor fish and chips, een pint in sommige kroegen tikt zelfs £ 8 aan. Milaan is qua eten, drinken en slapen ook niet bepaald goedkoop. Van vrijdag tm maandag denk ik niet dat je het met € 250 gaat redden, of is het € 190 wat je nu nog wil besteden?
Zou persoonlijk de keuze uit Charlton of Fulham maken, WHU gaat niet passen in zo'n begroting. Reken er ook op dat je voor een gemiddeld hostel in Londen al gauw £ 20 lichter bent. Ik denk dat het je financieel tegen gaat vallen

Overigens wel heel vet om in 2 steden in 2 landen een potje mee te pakken!
73 grounds in 14 verschillende landen

Arjen

Citaat van: Berend11 op okt 10, 2015, 00:09:26
Het gaat om het weekend van 11 december, nu nog kijken welke wedstrijd. West Ham - Stoke, Palace - Southampton of een wedstrijd in de Championship. Dat weekend spelen ook Charlton Athletic - Leeds ,QPR - Burnley en Fulham - Brentford. Wat lijkt jullie de mooiste wedstrijd?

Fulham-Brentford, qua stadion én affiche.

Jeje

Lowbudget moet je vooral aan treinreizen denken in Duitsland/België

Als student reis je gratis/ met veel korting ( ligt eraan welke dag je vertrekt en welke ov kaart je hebt) dat weet je uiteraard :) Dus tot Venlo gratis. Vanaf daar heb je met sommige wedstrijdtickets ( Borussia Monchengladbach bv) gratis vervoer in het gebied. Verder is een Schonewocheskarte ook niet heel duur en kan je een heel weekend onbeperkt met de trein door Duitsland. Verblijf is in Duitsland ook velen malen goedkoper dan in bv Londen of Milaan.

Je tripje is wel erg mooi, maar je moet de financiën niet onderschatten zoals de meesten hier al zeggen. Je vliegtickets mogen dan goedkoop zijn maar de kosten gaan aardig snel oplopen ben ik bang.

Nort

Citaat van: Jeje op okt 10, 2015, 20:34:55
Lowbudget moet je vooral aan treinreizen denken in Duitsland/België

Als student reis je gratis/ met veel korting ( ligt eraan welke dag je vertrekt en welke ov kaart je hebt) dat weet je uiteraard :) Dus tot Venlo gratis. Vanaf daar heb je met sommige wedstrijdtickets ( Borussia Monchengladbach bv) gratis vervoer in het gebied. Verder is een Schonewocheskarte ook niet heel duur en kan je een heel weekend onbeperkt met de trein door Duitsland. Verblijf is in Duitsland ook velen malen goedkoper dan in bv Londen of Milaan.

Je tripje is wel erg mooi, maar je moet de financiën niet onderschatten zoals de meesten hier al zeggen. Je vliegtickets mogen dan goedkoop zijn maar de kosten gaan aardig snel oplopen ben ik bang.

Als je ergens geen verstand van hebt, reageer dan niet! Open deuren intrappen kan iedereen!

Jef400

Ik ga nu nog een open deur intrappen, je kan een trip zo duur maken als je wilt.

Ontopic: Om eerlijk te zijn zie ik 250 euro voor een trip naar London niet lukken. Heel misschien kan je de prijs drukken door even buiten London te gaan zitten. Dat zou moeten kunnen schelen in de verblijfkosten. Met het probleem dat je dan hogere reiskosten hebt. Ik zal eerlijk bekennen dat zelfs mijn schoolkamp naar London duurder uitpakte dan 250 euro om eerlijk te zijn.

I'm sorry.

Jeje

#54
Citaat van: nort op okt 10, 2015, 22:08:21
Als je ergens geen verstand van hebt, reageer dan niet! Open deuren intrappen kan iedereen!
Wat is het probleem?

Joost

Als je met Eurolines naar Londen gaat en een hostel neemt moet het enigszins te doen zijn.

spons

Citaat van: Joost op okt 10, 2015, 23:15:09
Als je met Eurolines naar Londen gaat en een hostel neemt moet het enigszins te doen zijn.

Volgens mij wil je gratis nog niet met eurolines naar Londen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra


geraldando

Citaat van: ALenstra op okt 11, 2015, 08:12:57
Ik zou Eurolines ook mijden.

Laatst voor de eerste keer met deze maatschappij op pad geweest. De kosten, 18 euro, waren prima. Alleen die reis is drama. Ik kies in het vervolg gewoon voor het gemak en comfort van een vliegtuig.
Favoriete ground: Bosuilstadion

Voetbalman

Ik ben één keer met Megabus meegereden. Qua budget is dit natuurlijk prima. Je vermijdt vervoerskosten van en naar de luchthaven, parkeerkosten en je komt aan op een ideale plaats om te reizen: Victoria Station. De kosten liggen natuurlijk een pak lager dan dat je vliegt. Minpunten zijn duidelijk lijkt me, het is een afweging die ieder voor zich dient te maken :)