Het moment van de week

Gestart door hgrm, aug 18, 2008, 23:11:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris



BBC: "Liverpool dominated by Standard Liege"

HJanneman

Hopelijk kun je deze foto of een soortgelijke foto volgende week weer plaatsen, maar hoe het ook moge aflopen volgende week woensdag, het wordt sowieso een onvergetelijke tijd in Anfield, heb er zin in!

Ici c est Paris

Citaat van: HJanneman op aug 20, 2008, 00:42:04
Hopelijk kun je deze foto of een soortgelijke foto volgende week weer plaatsen, maar hoe het ook moge aflopen volgende week woensdag, het wordt sowieso een onvergetelijke tijd in Anfield, heb er zin in!

Dat mogen we inderdaad hopen ja. Ik had je graag op de bus weer gesproken, maar helaas is het geld hier op.

HJanneman

Ik moest ook even creatief zijn na mn Engeland-trip en de verhuizing, en dat betekent waarschijnlijk ook dat ik na deze wedstrijd eerst even wat minder ga ondernemen, i.v.m. bijv. de financiën, want deze trip staat gelijk aan twee 'normale' wedstrijduitjes wat meer in de buurt met Standard en natuurlijk ook(voor als mn ouders meelezen) omdat ik me weer vol op de studie ga richten aan het begin van het nieuwe studiejaar, haha!

Ici c est Paris

Citaat van: HJanneman op aug 20, 2008, 11:25:10
Ik moest ook even creatief zijn na mn Engeland-trip en de verhuizing, en dat betekent waarschijnlijk ook dat ik na deze wedstrijd eerst even wat minder ga ondernemen, i.v.m. bijv. de financiën, want deze trip staat gelijk aan twee 'normale' wedstrijduitjes wat meer in de buurt met Standard en natuurlijk ook(voor als mn ouders meelezen) omdat ik me weer vol op de studie ga richten aan het begin van het nieuwe studiejaar, haha!

Ik ben al creatief geweest rondom mijn vakantie, seizoenkaart en nog wat dingen dus aan creativiteit geen gebrek maar het houdt een keer op haha.