Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mokum1900

#4980
ik zie dat vanavond RC Lens best een leuk potje speelt tegen nummer 4 , iemand (gratis) parking tips bij RC Lens ?

en nu zie ik ook dat er tickets zijn voor catogorie 14 ( 5 euro ) is dat voor iedereen , ik kom er niet echt uit , in mn beste frans
Waar je ook gaat ik volg je overal

ALenstra

Mijn frans is niet best maar als ik een vertaalmachine aanzet dan lees ik dat het om een actie gaat die voor iedereen geldt.

watergatehopper

Citaat van: Mokum1900 op feb 04, 2020, 10:50:05
ik zie dat vanavond RC Lens best een leuk potje speelt tegen nummer 4 , iemand (gratis) parking tips bij RC Lens ?

en nu zie ik ook dat er tickets zijn voor catogorie 14 ( 5 euro ) is dat voor iedereen , ik kom er niet echt uit , in mn beste frans

Ik heb recht voor het stadion geparkeerd(voor de verbouwing) in een uitverkocht huis tegen Monaco(3-0). Voor mij was Lens de uitzondering in goede parkeergelegenheid in Frankrijk.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

Iemand ervaring met Levante? Die spelen thuis tegen Betis als ik in Valencia ben. Ik heb weinig ervaring in Spanje, ik neem aan gewoon aan het loket een kaartje kopen zonder problemen? 

Mokum1900

@Rogo jaar geleden zonder moeite in de voor verkoop kaartje kunnen halen voor Barcelona in de voor verkoop bij Levante , geen idee of er kassa verkoop is , even kijken of andere wedstrijden wel uitverkopen ??
Waar je ook gaat ik volg je overal

rogo_breda

Online bedoel je? En opgehaald bij stadion? Dan doe ik dat ook!

Saltacampos

Citaat van: rogo_breda op feb 05, 2020, 10:48:04
Iemand ervaring met Levante? Die spelen thuis tegen Betis als ik in Valencia ben. Ik heb weinig ervaring in Spanje, ik neem aan gewoon aan het loket een kaartje kopen zonder problemen?
Stadion van ruim 25.000 plaatsen, gemiddeld 19.000 toeschouwers dit seizoen, met als uitschieter één keer net meer dan 22.000 thuis tegen Barcelona, dus mag geen probleem zijn om aan een ticket aan normale prijs te komen.
Over land and sea

Nort

Citaat van: rogo_breda op feb 05, 2020, 13:06:47
Online bedoel je? En opgehaald bij stadion? Dan doe ik dat ook!
Dat systeem kennen ze in Spanje niet. Online zul je gewoon een e-ticket krijgen. Aan de kassa kun je wel een kaart krijgen, maar heb je natuurlijk geen invloed op plek.

Vinnn

Ik ben eind maart in mijn eentje op vakantie naar Madeira, volgens mij precies tijdens de interland periode. Nu zie ik dat Uniao de Madeira wel een thuis wedstrijd speelt op 20 minuten rijden van Funchal. Is er iemand daar wel eens geweest? In een ander perspectief, is Nacional/Maritimo zonder wedstrijd de moeite waard om even te bekijken en wat foto's te maken?

jdebruin96

Afgelopen zomer en 2 jaar geleden heb ik daar vakantie gevierd. Ik heb Marítimo (2x) en Nacional (1x) bezocht. Er loopt achter het stadion van Marítimo een weg omhoog. Vanaf hier kan je nagenoeg de complete binnenkant van het stadion zien. Het stadion van Marítimo vind ik overigens wel de moeite waard! Zeer waarschijnlijk staat er een hek open en kan je zelfs het veld op lopen zonder dat iemand het doorheeft (heb dat 3x meegemaakt). Het stadion van Nacional ligt op een berg met aan één korte zijde een kleine afrond met rotsen en aan de andere zijde wat trainingsvelden. Hier naar binnen kijken zal lastig worden en van buiten af is het stadion van Nacional niet zo bijzonder! Wel heb je hier een schitterend uitzicht op Funchal. Uniao heeft wel een grappig stadionnetje. Ik heb er nog geen wedstrijd bezocht maar er zullen denk ik niet meer dan 200 man op af komen. 

Vinnn

Citaat van: jdebruin96 op feb 06, 2020, 13:17:57
Afgelopen zomer en 2 jaar geleden heb ik daar vakantie gevierd. Ik heb Marítimo (2x) en Nacional (1x) bezocht. Er loopt achter het stadion van Marítimo een weg omhoog. Vanaf hier kan je nagenoeg de complete binnenkant van het stadion zien. Het stadion van Marítimo vind ik overigens wel de moeite waard! Zeer waarschijnlijk staat er een hek open en kan je zelfs het veld op lopen zonder dat iemand het doorheeft (heb dat 3x meegemaakt). Het stadion van Nacional ligt op een berg met aan één korte zijde een kleine afrond met rotsen en aan de andere zijde wat trainingsvelden. Hier naar binnen kijken zal lastig worden en van buiten af is het stadion van Nacional niet zo bijzonder! Wel heb je hier een schitterend uitzicht op Funchal. Uniao heeft wel een grappig stadionnetje. Ik heb er nog geen wedstrijd bezocht maar er zullen denk ik niet meer dan 200 man op af komen.

Bedankt! Ben heel benieuwd. Heb sowieso weinig plannen daar, behoudens van de natuur genieten. Wat ik zag qua foto's van Uniao is die backdrop wel vet. Ga er wel even kijken, ben toch alleen en heb met niemand rekening te houden.

Jeje

Kun je op de staantribune bij Bayer Leverkusen gewoon gaan staan waar je wil? In de ticketshop moet je namelijk wel specifiek een stoel aanklikken, bij andere clubs met staantribunes hoeft dit vaak niet. Vandaar de twijfel.

ALenstra

Stoel aanklikken op staantribune? Is dat wat ze safe standing noemen?

hgrm

Ik denk eerder een ticketsysteem dat geen ongeplaceerde kaarten aan kan. Oftewel, elk kaartje moet een (stoel)nummer hebben anders loopt het systeem vast.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jeje

Citaat van: hgrm op feb 10, 2020, 10:38:51
Ik denk eerder een ticketsysteem dat geen ongeplaceerde kaarten aan kan. Oftewel, elk kaartje moet een (stoel)nummer hebben anders loopt het systeem vast.
Denk dat dit het ook is, maar heb na een zoektocht op internet nog geen 100% uitsluitsel. Helaas verkopen ze de staanplekken alleen aan members of "bekende" leverkusen fans dus wordt het waarschijnlijk gewoon een zitplek.