Tickets op wedstrijddag

Gestart door geertscf, jul 07, 2017, 13:37:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Teun98


Teun98

Citaat van: Bakkie op sep 26, 2017, 12:19:28

Ik verwacht zowel bij Millwall als bij de Spurs geen uitverkocht huis. Misschien kun je bij Millwall de kaartjes nog wel bij het stadion kopen.
En als je bij Spurs een membership nodig hebt zijn er vast wel mensen hier op het forum die je kunnen helpen.
Het duurt natuurlijk nog even voordat deze wedstrijden gespeeld worden en daarom vind je geen informatie op de club websites.
Meestal 4 a 5 weken van te voren komen die wedstrijden op de sites te staan.

Hallo, daar ben ik weer.. is er toevallig iemand die mij kan helpen met een Spurs membership..? Dat wordt door spurs namelijk aangeraden, alvast enorm bedankt.

Gr teun,

(Nog groentje als groundhopper...)

ALenstra

Bieden ze geen general sale aan? Dat Spurs het je aanraadt lijkt me nogal helder, ze willen dat je lid wordt zodat het ze geld oplevert. Al kan een membership wel raadzaam zijn bij de grotere wedstrijden.

Nort

Citaat van: ALenstra op nov 20, 2017, 12:29:00
Bieden ze geen general sale aan? Dat Spurs het je aanraadt lijkt me nogal helder, ze willen dat je lid wordt zodat het ze geld oplevert. Al kan een membership wel raadzaam zijn bij de grotere wedstrijden.
Ik verwacht niet dat deze wedstrijd naar general sale gaat, maar dat je minstens een booking history nodig hebt.

Teun98

Daar ben ik dus ook bang voor, dat deze match niet naar general sale gaat.. vandaag mijn vraag of iemand toevallig membership/bookinghistory heeft..

(Weet iemand toevallig ook of het een probleem is dat ik een SK van Feyenoord heb, mbt aanvraag van memberschip buitenlandse clubs..?


ALenstra

Ik zou niet weten hoe buitenlandse clubs erachter komen dat je een SK van Feyenoord hebt.

Nort

Citaat van: Teun98 op nov 20, 2017, 13:39:49
Daar ben ik dus ook bang voor, dat deze match niet naar general sale gaat.. vandaag mijn vraag of iemand toevallig membership/bookinghistory heeft..

(Weet iemand toevallig ook of het een probleem is dat ik een SK van Feyenoord heb, mbt aanvraag van memberschip buitenlandse clubs..?
Voor 48 Pond extra ben je van alle onzekerheid af. Veel geld, maar zonder ingangen wel de enige optie.

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Teun98 op nov 20, 2017, 13:39:49
Daar ben ik dus ook bang voor, dat deze match niet naar general sale gaat.. vandaag mijn vraag of iemand toevallig membership/bookinghistory heeft..

(Weet iemand toevallig ook of het een probleem is dat ik een SK van Feyenoord heb, mbt aanvraag van memberschip buitenlandse clubs..?
Dit is geen enkel probleem. Volgensmij is het in het buitenland gewoon toegestaan om lid te zijn van meerdere clubs. Zelf heb ik een seizoenkaart van FC Den Bosch en ben Mitglied van 1.FC Köln, (natuurlijk wel clubs van een ander kaliber). Mocht je een stadionverbod in Nederland hebben zou je nog een klein risico lopen, maar de kans dat ze daar achter komen is ook vrij klein.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Teun98