Hoofdmenu

Frankrijk

Gestart door Tom Bodde, apr 13, 2008, 12:18:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Voetbalhopper

dat lillle is nooit uitverkocht he ?

wekke

Citaat van: yesyes op nov 09, 2009, 17:34:33
dat lillle is nooit uitverkocht he ?

Gisteren althans niet.

Laurens Jobse

Zijn er hier misschien mensen met een betere kennis van de Franse taal dan mij? Om voor mij te kunnen bekijken of er kaarten beschikbaar zijn voor Lens voor de achte finale van de Franse beker, aankomende woensdag.

http://www.rclens.fr/matchs/2009/cf16_lens-marseille/

Tevens ben ik benieuwd of het uitverkocht is of dat er kaarten te reserveren zijn (of te koop aan de loketten)

wekke

#63
Er zijn zo te zien nog kaartjes genoeg.

Online reserveren kan via http://www.lensbillet.com/billetterie/index.php
Selecteer de wedstrijd, selecteer de tribune en selecteer een plaatsje (wit vakje).
Klik daarna bovenaan op "finir ma commande". Dan gaat hij vragen om je te registreren.

Verder ga ik niet, kwestie van geen kaartje te bestellen :d

Als er nu nog zoveel open plaatsjes zijn, verwacht ik weinig problemen indien je aan het stadion zelf een kaartje koopt.

Laurens Jobse

Citaat van: wekke op feb 08, 2010, 19:29:57
Er zijn zo te zien nog kaartjes genoeg.

Online reserveren kan via http://www.lensbillet.com/billetterie/index.php
Selecteer de wedstrijd, selecteer de tribune en selecteer een plaatsje (wit vakje).
Klik daarna bovenaan op "finir ma commande". Dan gaat hij vragen om je te registreren.

Verder ga ik niet, kwestie van geen kaartje te bestellen :d

heel erg bedankt voor je hulp. Tot zover is het me nu ook gelukt. Bij registreren vragen ze allerlei dingen zoals me 5 cijferige postcode (Hebben wij Nederlanders uiteraard niet).

Weet iemand of het ook mogelijk om kaarten te kopen aan loketten of kassas? Of is dat ergens op de website te achterhalen?

Alvast bedankt voor jullie hulp! 

wekke

ATTENTION: Pour les villes hors de France veuillez saisir
le code postal 99999 et entrer le nom de votre ville


Wat die postcode betreft, moet je dus 99999 zetten indien je niet van Frankrijk bent en de naam van je stad invullen.

Ik zal nog eens zoeken of de loketten open zijn woensdag.

wekke

Ik zie het nergens staan op hun website, maar heb hen een mailtje gestuurd met de vraag of je tickets kan kopen aan het stadion. Zodra ik een antwoord heb, zal ik het hier posten.

Laurens Jobse

Citaat van: wekke op feb 08, 2010, 20:38:48
Ik zie het nergens staan op hun website, maar heb hen een mailtje gestuurd met de vraag of je tickets kan kopen aan het stadion. Zodra ik een antwoord heb, zal ik het hier posten.

Heel erg bedankt voor je hulp tot nu toe.

wekke

Citeer
Monsieur,

Je vous confirme qu'il y aura des places disponibles au guichet pour Lens-Marseille.
Nos guichets seront ouverts demain de 10h à 12h et de 14h à 20h45 (coup d'envoi).
Vous souhaitant bonne réception de la présente,
Et dans l'attente de vous accueillir à Bollaert, je vous prie d'agréer, Monsieur, l'expression de mes salutations les meilleures.

Tickets genoeg nog en de loketten zijn geopend.

Peenvogel

#69
Lille OSC-AS Monaco 4-0. 18 april 2010

Voor een bijna vol huis speelde Lille tegen AS Monaco. De nummers 6 en 9 van Frankrijk. Lille maakte een paar weken geleden nog een kans op de titel maar het behalen van Europa League voetbal was een meer realistischer doel. In Stade Lille-Metropole passen net geen 20.000 man en is een lelijk gedrocht met een sintelbaan eromheen. Hoe verzinnen ze het.


De wedstrijd zelf was nogal gezapig en de parkeerellende rondom het stadion deden ons besluiten ruim voor tijd weg te gaan, het stond toen al 2-0 voor de thuisploeg. De Franse competitie is niet echt ons ding. 




















In het logo heeft Lille een zwarte hond. De mascotte is echter een witte hond. Rare jongens die Fransen.







Wij zaten in dat vak achter het doel. Precies tussen twee megafoons in. Op zich niet zo'n probleem. Wel dat beide heren andere liedjes zongen en 1 van de megafoons bediend werd door een 12 jarig jochie met een hele schelle Franse stem.











De AS monaco fans die de 1177.5 km overbrugt hadden. Met een 4-0 nederlaag op zak konden ze weer dat hele teringeind terug rijden. Of zouden ze allemaal per privé-jet gekomen zijn?



Twee-nul uit een penalty op slag van rust. Wij hadden ons plan gemaakt. De tweede helft zouden we op de omloop kijken en als het niet beter zou worden dan gaan we weg. 







In de zestigste minuut was het mooi geweest. Bij de auto aangekomen was de parkeer-ellende zichtbaar. Werkelijk overal stonden auto's. We konden nauwelijks de parkeerplaats af. Het eerder weg gaan was een goede keuze. Als we hier op hadden moeten wachten dan waren we pas erg laat thuis geweest.



Conclusie was dat we het voorlopig beter bij Engels en Duits voetbal kunnen houden.


Joost

Dat ding is echt heel erg lelijk!

Peenvogel

Citaat van: Joost op apr 21, 2010, 21:45:04
Dat ding is echt heel erg lelijk!

Onze mening had positiever kunnen zijn als ze echt bier hadden verkocht. En ze de kapotte stoelen hadden vervangen voor stoelen in dezelfde kleur. Maar die sintelbaan......man, man, man.

Joost

Citaat van: Peenvogel op apr 21, 2010, 21:50:18
Onze mening had positiever kunnen zijn als ze echt bier hadden verkocht. En ze de kapotte stoelen hadden vervangen voor stoelen in dezelfde kleur. Maar die sintelbaan......man, man, man.
Ik denk met liefde terug aan ons Kaalheide dus aan sintelbanen heb ik niet per definitie een hekel.

Peenvogel

Citaat van: Joost op apr 21, 2010, 22:00:39
Ik denk met liefde terug aan ons Kaalheide dus aan sintelbanen heb ik niet per definitie een hekel.

Kaalheide. We speelden daar vaak op doordeweekse dagen met Feyenoord. Of op vrijdag. Dat was altijd zoeken naar plaatsgenoten als we heen met de trein waren gekomen om een lift naar huis te krijgen. Ooit nog eens vrijwillig met de M.E. meegereden vanaf het station naar stadion. Mooie tijden.



Flandria

23/04/10  EA Guingamp - LB Chateauroux   1-1   14.734t(2 bezoekers)   

Ligue 2