Hoofdmenu

Frankrijk

Gestart door Tom Bodde, apr 13, 2008, 12:18:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Terranova

Heeft iemand ervaring met Valenciennes? Ben misschien van plan om vanwege het zo goed als voetballoos Belgisch weekend (1e en 2e) van volgende week naar Frankrijk op en neer te rijden.

Makkelijk aan kaarten te komen? Hoe is de ambiance, parkeren etc.?

Bedankt voor de info alvast.

voetbalfan

Citaat van: Terranova op mrt 12, 2014, 17:41:15
Heeft iemand ervaring met Valenciennes? Ben misschien van plan om vanwege het zo goed als voetballoos Belgisch weekend (1e en 2e) van volgende week naar Frankrijk op en neer te rijden.

Makkelijk aan kaarten te komen? Hoe is de ambiance, parkeren etc.?

Bedankt voor de info alvast.

Valenciennes is nooit uitverkocht, gewoon tickets aan de kassa kopen. De ambiance is niet zo goed (zeker niet ter vergelijking van het Stade Nungesser) maar je kan je er wel een avondje vermaken, een typisch Franse sfeer.
Vorig jaar tegen Lorient stonden we toch op een kwartier-twintig minuten wandelen terwijl we toch meer dan een uur vooraf aanwezig waren. Na de wedstrijd was het trouwens ook een ramp om er weg te raken. Als je in de wijk vlakbij het stadion parkeert heb je deze problemen veel minder en ben je dus ook veel sneller weg.
Ik geloof (vrij zeker) dat je wel geld moet opladen op zo een kaart om eten en drinken te bestellen, op die kaart betaal je trouwens een waarborg van ongeveer 1 euro.

wekke

Ik ben er twee jaar geleden geweest tegen Lyon. Na onwezenlijk veel file op de Belgische snelwegen kwamen we maar net op tijd aan in het stadion. We parkeerden onze auto toen inderdaad gewoon in een wijk en konden na de wedstrijd vlot vertrekken.

De sfeer en horeca gelegenheden zijn inderdaad een pak minder dan destijds in Stade Nungeser. Kaartjes kan je ook makkelijk online kopen.

Ici c est Paris

Als je je kaartje via internet haalt kan je ook gratis met de tram. Ik zette de auto bij de Carrefour, 2 tramhaltes verderop en na afloop binnen 30 sec. op de snelweg.

watergatehopper

Citaat van: Terranova op mrt 12, 2014, 17:41:15
Heeft iemand ervaring met Valenciennes? Ben misschien van plan om vanwege het zo goed als voetballoos Belgisch weekend (1e en 2e) van volgende week naar Frankrijk op en neer te rijden.

Makkelijk aan kaarten te komen? Hoe is de ambiance, parkeren etc.?

Bedankt voor de info alvast.

Ik ben er twee keer 1x in het Nungesser http://www.watergatehopper.nl/page/valenciennes-stade-nungesser en 1x in Hainaut http://www.watergatehopper.nl/page/valenciennes-stade-du-hainaut. Het nieuwe is niet te vergelijken met het oude. Qua sfeer ook wel anders. Ik denk dat de capaciteit en het type stadion hier veel invloed op heeft. Het stadion voelt denk ik nog niet echt als thuishaven. Desondanks beide keren een leuke avond gehad. 
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Terranova

Bedankt voor de hulp heren !

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op mrt 13, 2014, 01:08:20
Als je je kaartje via internet haalt kan je ook gratis met de tram. Ik zette de auto bij de Carrefour, 2 tramhaltes verderop en na afloop binnen 30 sec. op de snelweg.
Ik zette de wagen ook bij de Carrefour en heb een uur gewacht voor ik weg was.

Remonvdh

Heeft iemand ervaring met rc lens in de ligue 2? Zijn aan het kijken om er as zaterdag heen te gaan zodoende

Freekos79

Citaat van: Remonvdh op apr 29, 2014, 19:18:36
Heeft iemand ervaring met rc lens in de ligue 2? Zijn aan het kijken om er as zaterdag heen te gaan zodoende

Schitterend daar: mooie, ouwe bak en erg fanatiek publiek. Zeker doen! Ik hoop dat je al kaartjes geregeld hebt, want het is uitverkocht.
Volgende wedstrijd: ?

Remonvdh

Nee wouden zaterdag die kant op als we kaarten konden bemachtigen maar het is uitverkocht zeg je dus wordt een lastig verhaal

Freekos79

Citaat van: Remonvdh op apr 29, 2014, 20:45:31
Nee wouden zaterdag die kant op als we kaarten konden bemachtigen maar het is uitverkocht zeg je dus wordt een lastig verhaal

Ja, zag ik op de site van Lens.
Volgende wedstrijd: ?

Remonvdh

Jammer hadden graag die kant op gegaan DNA gaan we volgend seizoen maar!

Hugo

Citaat van: Remonvdh op apr 30, 2014, 12:34:25
Jammer hadden graag die kant op gegaan DNA gaan we volgend seizoen maar!

Volgend seizoen speelt  RC Lens wss niet in het Bolleart stadion  ivm  verbouwing.

Cyclebob

Lens: Twee weken terug langsgereden. Mooie oude bak met hoge tribunes.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Dieter

#179
Citaat van: Remonvdh op apr 29, 2014, 20:45:31
Nee wouden zaterdag die kant op als we kaarten konden bemachtigen maar het is uitverkocht zeg je dus wordt een lastig verhaal

Op hun site stond er de afgelopen dagen dat het uitverkocht was maar als je rechtstreeks naar lensbillet.com gaat ga je zien dat er, in zeer beperkte mate, nog tickets beschikbaar zijn. In sommige vakken 3 à 4 plaatsen naast elkaar zelfs.

http://www2.aparteweb.com/awprod/RCLE/AWBlockSelector.aspx?S=1&INS=RCLE&CAT=168&SEA=355&LNG=FR