Maandag 13 juli t/m zondag 19 juli

Gestart door MichielB, jul 15, 2020, 09:42:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MichielB

18/7 AFC Tubize - Olympic Charleroi Verplicht met mondkapje en waarschijnlijk een hoop restricties, maar eindelijk weer voetbal!

Vinnn

17/7 HVV Hollandia - Jong FC Volendam

Geen idee of het de moeite is, maar zit er een half uur vandaan en ik begin nu wel echt ontwenningsverschijnselen te krijgen.

Joost

Hollandia is een van oudsher grote club dus dat terrein is wel de moeite waard.

Jef400

Ik denk zelf dat het in deze hoek een van de leukste terreinen is. Veel staanplaatsen, redelijke zittribune, scheve tribune delen en vlak buiten de oude binnenstad.

Jeroen503

Ben zelf 3x bij Hollandia geweest en denk zelf dat het één van de leukste terreinen in de Hoofdklasse is. Ik vind de ligging van het terrein dichtbij de oude havens en het Markermeer sowieso wel leuk. Overigens leert mijn ervaring dat het veld er wel erg slecht bij kan liggen, maar gelukkig is het nog wel gewoon gras.

Lijkt mij sowieso best een leuke wedstrijd voor de vrijdagavond en ook voor mij redelijk in de buurt.

Vinnn

Ben net weer thuis bij moeders de vrouw. Heb mij opperbest vermaakt. Leuk terrein, leuke mensen. Best aardig duel gezien met 7 goals. Alleen Social distancing ging nogal de mist in daar.

spons

Citaat van: Vinnn op jul 17, 2020, 21:52:43
Ben net weer thuis bij moeders de vrouw. Heb mij opperbest vermaakt. Leuk terrein, leuke mensen. Best aardig duel gezien met 7 goals. Alleen Social distancing ging nogal de mist in daar.

Volgens mij gaat social distancing bij iedere voetbalvereniging waar ik tot nu toe geweest ben de mist in. Is in de buitenlucht ook volledig overbodig
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

syntric

Citaat van: spons op jul 18, 2020, 02:57:01
Volgens mij gaat social distancing bij iedere voetbalvereniging waar ik tot nu toe geweest ben de mist in. Is in de buitenlucht ook volledig overbodig

Een hele geruststelling dokter-viroloog Spons :-p
Groundhopper for life :-)


spons

Het is te hopen dat de koninklijke horeca Nederland a.s. donderdag het kort geding wint en dat de voetbalclubs daarna aanhaken bij de uitspraak
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

Als dat kan hebben we volle stadions. Maar ik vrees dat het niets wordt.

Joost

Citaat van: Jef400 op jul 18, 2020, 13:56:32
Als dat kan hebben we volle stadions. Maar ik vrees dat het niets wordt.

Daar zijn we nog lang niet, maar de tijd van disproportionele maatregelen is hopelijk snel voorbij. Als het aan de winkeliers had gelegen had ik vanmiddag in 75 minuten 9 keer desinfectie op m'n handen gesmeerd terwijl de kans op besmetting via oppervlaktes nul is.

HeroBero

19-7: Westfalia Herne 7-1 FC Remscheid

Robbie

Citaat van: spons op jul 18, 2020, 02:57:01
Volgens mij gaat social distancing bij iedere voetbalvereniging waar ik tot nu toe geweest ben de mist in. Is in de buitenlucht ook volledig overbodig

Door zulk soort meningen zijn we hard op weg naar een tweede golf.

spons

Citaat van: Robbie op jul 21, 2020, 14:24:53
Door zulk soort meningen zijn we hard op weg naar een tweede golf.

Door dit soort onnodige paniek gaat heel de economie naar de klote
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen