Profclubs in de voorbereiding (NL) - Zomer 2015

Gestart door FC_Emmen, mei 04, 2015, 15:16:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

Citaat van: cafebac op jun 29, 2015, 17:38:33
Combinatie van, zie hoofdstuk 'Tweede Divisie'...
Dus dat.
Ik word een beetje gefrustreerd van al dat gezeik over burgemeesters. Natuurlijk is het niet leuk als een duel verboden wordt. Maar als er aanwijzingen voor problemen zijn. Waarom zou je dat dan door laten gaan op je eigen grondgebied? Dan krijg je dus problemen, en is er niet hard genoeg opgetreden.

AthleticHolanda

A.s. zaterdag Dnipro-Alemannia Aachen bij Mierlo-Hout.

Brakkenstein-Achilles'29 is omgedraaid en wordt in Groesbeek gespeeld.


AthleticHolanda

Voor de liefhebbers, (o.a.?) Vitesse en Achilles spelen morgenvroeg al om 10.00 uur.

Citaat van: AthleticHolanda op jul 02, 2015, 00:51:21
A.s. zaterdag Dnipro-Alemannia Aachen bij Mierlo-Hout.

*zucht*

Citaat van: alemannia-aachen.deAufgrund von Auflagen der niederländischen Polizei hat der Veranstalter des Freundschaftsspiels unseren Verein am Donnerstag darüber informiert, dass am Samstag vor Ort keine Tickets verkauft werden dürfen.

Karten sind daher ausschließlich im Vorverkauf am Tivoli erhältlich. Der Fan-Shop an der Krefelder Straße hat Donnerstag und Freitag von 10.00 Uhr – 18.00 Uhr geöffnet. Für auswärtige Fans oder Kurzentschlossene nimmt die Fanbetreuung  der Alemannia bis Samstagmittag, 12.00 Uhr, gerne schriftliche Bestellungen per Mail (fanbetreuung@alemannia-aachen.de) entgegen.

Wir bitten um Verständnis für diese organisatorische Maßnahme und freuen uns auf das Duell mit dem diesjährigen Europa League-Finalisten.

Echt niet te geloven.

spons

24/07. Sparta - Cardiff City ( achter gesloten deuren )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

De oefenwedstrijd van De Graafschap tegen SC Preußen Münster van aankomende zaterdag is verplaatst naar Duitsland: terrein SV Drensteinfurt (Erlfeld), aftrap 16:00 uur.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Thijs

PEC Zwolle - Derby County gaat niet door. Derby County communiceert dat het door de burgemeester van Hattem is verboden, PEC Zwolle zegt dat het in onderling overleg is besloten. PEC Zwolle zal nu op 21 juli tegen het Turkse Mersin İdmanyurdu spelen op sportpark 't Achterveen van vv Hattem. Jammer. Ga je van een leuke tegenstander weer naar zo'n voor mij nietszeggende club.

Niels1977

14-7 AZ - Dundee United (vv Dirkshorn, 19:00 uur
24-7 AZ - Al Wasl (SDC Putten, tijd nnb)

AthleticHolanda

Citaat van: Jehoentelaar op jul 08, 2015, 17:00:59
De oefenwedstrijd van De Graafschap tegen SC Preußen Münster van aankomende zaterdag is verplaatst naar Duitsland: terrein SV Drensteinfurt (Erlfeld), aftrap 16:00 uur.

Niets nieuws, maar dit stukje uit de Gelderlander (klik erop voor vergroting) van vandaag staat volgens mij wel symbool voor de 'veiligheidswaanzin' bij Nederlandse lokale driehoeken.

Iets anders, zo oefende Anderlecht gistermiddag stiekem tegen Istanbul Basaksehir (volgens mij in Swolgen. maar de locatie wordt echt nergens vermeld). Omdat ik al sterke vermoedens dat Anderlecht nog een oefenwedstrijd zou spelen heb ik de club enkele dagen geleden al gemaild, en kreeg ik netjes reactie dat ze niet zouden oefenen tijdens de stage...
Anderlecht kan er waarschijnlijk weinig aan doen, omdat ze waarschijnlijk geen vergunning voor een wedstrijd zouden krijgen als het bekend gemaakt zou worden, maar tja, waarom...



Joost

Roda last een oefenpot in tegen JVC Cuijk komende zaterdag aangezien de beoogde tegenstander (Chievo Verona) niet op kunstgras wil spelen. Had dan lekker op Kaalheide gespeeld!

Aftrap in Cuijk om 18:00, toegang gratis.

syntric

Citaat van: AthleticHolanda op jul 13, 2015, 18:53:16
Niets nieuws, maar dit stukje uit de Gelderlander (klik erop voor vergroting) van vandaag staat volgens mij wel symbool voor de 'veiligheidswaanzin' bij Nederlandse lokale driehoeken.



Zo'n op niets gebaseerde waanzin is het blijkbaar toch niet altijd in dat land van jullie :-p http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/detail/4107888/2015/07/25/Tumult-rond-oefenpot-tussen-FC-Utrecht-en-Derby-County.dhtml
Groundhopper for life :-)

AthleticHolanda

Vanavond op Schuytgraaf Sivasspor-Olympiakos

Verder