Week 35 / 25 - 31 aug 2008

Gestart door Sebastiaan_W, jun 26, 2008, 06:58:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Houseman

We wilden eerst alleen de stadsderby van Stockholm (AIK - Hammarby) bezoeken, de rest is er in de loop van het plannen van die trip omheen gebouwd... Verder ben ik persoonlijk benieuwd hoe het er op de tribunes aan toe gaat daar. De filmpjes op youtube zijn veelbelovend.

Sebastiaan_W

Citaat van: Houseman op aug 14, 2008, 13:43:09
We wilden eerst alleen de stadsderby van Stockholm (AIK - Hammarby) bezoeken, de rest is er in de loop van het plannen van die trip omheen gebouwd... Verder ben ik persoonlijk benieuwd hoe het er op de tribunes aan toe gaat daar. De filmpjes op youtube zijn veelbelovend.

En net als Eddy Zoëy bij mensen aanbellen of ze een slaapplek hebben?

Aaron Harder

Citaat van: Hugo op aug 14, 2008, 13:02:47
Waarom gaan jullie in Zweden voetbal kijken?

Goede vraag!

Op de terugreis van onze Turkije trip waren we een beetje onze reis aan het evalueren. Hierbij kwamen we tot de conclusie dat een stadsderby toch wel speciaal is. Op (volgens mij) www.footballderbies.com staan de komende derbies aangegeven. Uit de grap mailde ik Houseman met de vraag of hij daar zin in had.

Ons doel van de reis is dus de derby in Stockholm mee te pakken (en dat gaat ook gebeuren want de kaarten zijn al binnen).

De rest hebben we er achteraf allemaal omheen gepland.

Een andere reden is dat Heerenveen de laatste jaren erg laat is met het bekend maken van de oefenwedstrijden in het buitenland. Zo werden de reisjes naar Bolton Wanderers en Ofi Kreta pas last minute bekend gemaakt. Dat maakt het regelen van de reis erg lastig.

Verder zal ik komend jaar het met een behoorlijk aantal minder wedstrijden moeten doen dan de afgelopen jaren. Dit vanwege het feit dat ik lekker de wereld rond mag gaan reizen.

Zweden is dus een mooie kans om een derby te bezoeken, voetbalstadions te zien en een beetje te beginnen met afkicken. Het land zelf trekt mij qua voetbal niet echt en de herinneringen aan de bezochte wedstrijden zijn nog net in het voordeel van Zweden. (3 x positief en 2 x negatief). Al kan ik zeggen dat 1 van de 2 negatieve ervaringen wel voor 10 kan tellen.
Alles kan kapot!

AthleticHolanda

Citaat van: Houseman op aug 13, 2008, 23:57:31
Het vrij definitieve programma van de tour de sverige van A. Harder en mij:

8/20/2008   Ullevi         Zweden - Frankrijk
8/21/2008   Landskrona IP      Landskrona BoIS - Sirius
rustdag      
8/23/2008   Norrköpings Idrottspark   IFK Norrköping - IFK Göteborg
8/24/2008   Behrn Arena      Örebro - IFK Elfsborg
8/25/2008   Rasunda         AIK - Hammarby
8/26/2008   Strömvallen      Gefle IF - Helsingborgs IF

Alleen voor Landskrona en Gefle nog geen tickets, maar dat lukt aan de kassa ook wel.

Reizen jullie met het OV of met de auto? :-).

Aaron Harder

Wij hebben gekozen voor een auto. Dat gaat wel zo snel.
Alles kan kapot!

Denniz1974

29-08-2008 AGOVV - Excelsior
Onder voorbehoud van enorme files op de A28 (Zeist - Hoevelaken) en de A1 (Hoevelaken - Apeldoorn)
Heb 2 uur de tijd om er te komen ... moet mogelijk zijn lijkt me ...

Hugo

zaterdag 30 augustus; Chesterfield - Wycombe Wanderers
zondag 31 augustus; Aston Villa - Liverpool

Vaig

28 augustus: Fortuna Sittard-Top Oss.. De kraker
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

TeeZee

Niemand naar Haarlem v Telstar komende zondag?

spons

zaterdag 30 augustus : SHO - Papendrecht ( knvb beker )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Citaat van: TeeZee op aug 28, 2008, 22:39:54
Niemand naar Haarlem v Telstar komende zondag?

Ik niet in ieder geval.

TeeZee

Citaat van: Hugo op aug 25, 2008, 09:13:36
zaterdag 30 augustus; Chesterfield - Wycombe Wanderers
zondag 31 augustus; Aston Villa - Liverpool
Veel plezier, vooral bij Chesterfield. Saltergate hoop ik nog een keer te revisiten voordat het verdwijnt.

Joost

Citaat van: Vaig op aug 28, 2008, 16:08:03
28 augustus: Fortuna Sittard-Top Oss.. De kraker

Hoe was het eerbetoon, de krant was er lovend over.

Mijn program:
Za 16h00 Groene Ster - FC Lisse (KNVB beker)
Za 19h45 Roda JC - FC Twente
Zo 15h00 TSV Lyra - Olympia sc Wijgmaal

Ik zit nog te twijfelen over zondag, wil sowieso een wedstrijdje zien maar Alemannia speelt in Rostock, te ver. In Duitsland is er voor de rest niets leuks in de buurt. In Belgie is het aanbod ook mager voor 's middags. Olympique Charleroi is wel leuk maar ook wat ver. Alleen Hamoir, Bocholt, Walhain echt in de buurt maar aangezien mijn vriendin mee gaat moeten er wel fatsoenlijke tribunes staan, vandaar Lyra. Of heeft er iemand een andere tip?

Vaig

Citaat van: Joost op aug 29, 2008, 11:14:42
Citaat van: Vaig op aug 28, 2008, 16:08:03
28 augustus: Fortuna Sittard-Top Oss.. De kraker

Hoe was het eerbetoon, de krant was er lovend over.

Mijn program:
Za 16h00 Groene Ster - FC Lisse (KNVB beker)
Za 19h45 Roda JC - FC Twente
Zo 15h00 TSV Lyra - Olympia sc Wijgmaal

Ik zit nog te twijfelen over zondag, wil sowieso een wedstrijdje zien maar Alemannia speelt in Rostock, te ver. In Duitsland is er voor de rest niets leuks in de buurt. In Belgie is het aanbod ook mager voor 's middags. Olympique Charleroi is wel leuk maar ook wat ver. Alleen Hamoir, Bocholt, Walhain echt in de buurt maar aangezien mijn vriendin mee gaat moeten er wel fatsoenlijke tribunes staan, vandaar Lyra. Of heeft er iemand een andere tip?
Ja vond het indrukwekkend, vooral met de fakkels. Spelers waren zichtbaar aangeslagen. Kijk gerust voor foto's op www.fortunahome.com . Over de wedstrijd kunnen we kort zijn, dramatisch
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Citaat van: Vaig op aug 29, 2008, 12:49:55
Citaat van: Joost op aug 29, 2008, 11:14:42
Citaat van: Vaig op aug 28, 2008, 16:08:03
28 augustus: Fortuna Sittard-Top Oss.. De kraker

Hoe was het eerbetoon, de krant was er lovend over.

Mijn program:
Za 16h00 Groene Ster - FC Lisse (KNVB beker)
Za 19h45 Roda JC - FC Twente
Zo 15h00 TSV Lyra - Olympia sc Wijgmaal

Ik zit nog te twijfelen over zondag, wil sowieso een wedstrijdje zien maar Alemannia speelt in Rostock, te ver. In Duitsland is er voor de rest niets leuks in de buurt. In Belgie is het aanbod ook mager voor 's middags. Olympique Charleroi is wel leuk maar ook wat ver. Alleen Hamoir, Bocholt, Walhain echt in de buurt maar aangezien mijn vriendin mee gaat moeten er wel fatsoenlijke tribunes staan, vandaar Lyra. Of heeft er iemand een andere tip?
Over de wedstrijd kunnen we kort zijn, dramatisch

Ik ben de afgelopen seizoenen regelmatig naar Fortuna geweest, je moet toch iets op vrijdagavond, en zonder uitzonderingen was het voetbal dramatisch. Ik kan me niet heugen dat ik er ooit een goede wedstrijd heb gezien. Beste moment was twee seizoenen geleden toen ik bij de wedstrijd tegen Cambuur was en hoorde dat ik geslaagd was voor mijn studie HBO bredrijfseconomie.