Week 5: maandag 28 januari t/m zondag 3 februari

Gestart door wekke, jan 14, 2013, 14:49:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cyclebob

#45
Za 2/2 WVV Wageningen- FC Lienden. De thuisploeg, voorloper van profclub FC Wageningen die op punt van fuseren staat met buurman SKV, tegen het nieuwe vlaggenschip van Lienden volgend seizoen. Uiteraard eerst poolshoogte van verval op de Wageningse Berg.
Omdat het kijken van een hele wedstrijd op dit niveau niet meeviel zonder favoriete ploeg en een kantine vol carnaval, er een combi van gemaakt: laatste half uur van Lunteren-DVE Trajanus in dezelfde klasse. Toch nog paar doelpunten meegepakt.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

tomv

Met dank aan Victor Charlie Hotel: 03/02 N.E.C. - Vitesse

3434

Citaat van: wekke op feb 01, 2013, 17:50:12
De eerste wedstrijd van de 'Egyptische' ploeg zorgde nochtans voor het grootste toeschouwersaantal van dit seizoen bij KVT. Nu, Geel-Turnhout trekt altijd wel wat volk.

Ik wou alleen goede raad geven om mensen geen valse hoop te geven. Diegene die interesse hebben moeten volgend fragment pauzeren op 1min58 (staantribune van de spionkop). Nee dit is geen leedvermaak want bij ons is het ook niet goed, maar de fameuze derby..

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2tNuSZJygk4
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: 3434 op feb 04, 2013, 12:10:17
Ik wou alleen goede raad geven om mensen geen valse hoop te geven. Diegene die interesse hebben moeten volgend fragment pauzeren op 1min58 (staantribune van de spionkop). Nee dit is geen leedvermaak want bij ons is het ook niet goed, maar de fameuze derby..

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2tNuSZJygk4

Dan is het dus bij die eerste wedstrijd gebleven dat er nog eens wat volk naar KVT kwam.

3434

Ik verwonder mij vooral over het thuispubliek. Als je ploeg opeens 100% Egyptisch is verlies je vrijwel je hele gevoel voor de ploeg. Niets tegen die jongens, die doen ook maar hun werk, maar het is niet hetzelfde.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11