Hoofdmenu

Schalke 04

Gestart door Hoekie_B, nov 22, 2012, 09:51:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoekie_B

Heeft iemand ervaring met het fansale programma van Schalke? https://www.s04-ticketboerse.de/fansale/home.htm?

Hoe werkt het als je kaarten wilt kopen voor een wedstrijd die al binnen 2 dagen gespeeld word? Opsturen is dan geen optie meer.

ALenstra

De website is daar niet echt duidelijk over maar dat kan ook aan mijn duits liggen. Wel zie ik het woord abholung verschijnen dus het kaartje ophalen zou ook moeten kunnen. Maar hoe?

AthleticHolanda

Ik heb mijn kaartje destijds gewoon opgehaald aan de kassa's ergens tussen de tramhalte en het stadion.

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op nov 22, 2012, 18:41:40
Ik heb mijn kaartje destijds gewoon opgehaald aan de kassa's ergens tussen de tramhalte en het stadion.

normaal is abholung aan Kasse West
Het ene stadion is het andere niet!

Hoekie_B


Dieter

Ben aan het uitkijken naar kaarten voor Schalke - Düsseldorf op hun officiële site. Momenteel is er nog geen verkoop, wat mij al raar lijkt gezien het binnen +- 3 weken al is. Daarnet waren er even 2 plaatsen beschikbaar, maar die waren even vlug weer weg. Gezien de sportieve gang van zaken en de wedstrijden tegen Dortmund en Galatasaray in het vooruitzicht kan het toch geen mission impossible zijn om aan kaarten te geraken, ook al is het een derby?


Ici c est Paris

Citaat van: Dieter op feb 05, 2013, 20:35:59
Ben aan het uitkijken naar kaarten voor Schalke - Düsseldorf op hun officiële site. Momenteel is er nog geen verkoop, wat mij al raar lijkt gezien het binnen +- 3 weken al is. Daarnet waren er even 2 plaatsen beschikbaar, maar die waren even vlug weer weg. Gezien de sportieve gang van zaken en de wedstrijden tegen Dortmund en Galatasaray in het vooruitzicht kan het toch geen mission impossible zijn om aan kaarten te geraken, ook al is het een derby?



Ik ben moeiteloos aan kaarten gekomen voor de wedstrijd tegen Fürth afgelopen zaterdag. Zag net overigens dat je via de site van Fortuna Düsseldorf ook gewoon aan kaarten voor de lange zijde kon komen.