www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper

#585
Wat ik op zich wel jammer vind is dat ze de sponsornamen gebruiken in de groundhopper-app. Bij sommige clubs veranderd hierdoor de naamgeving zo vaak dat het mij vaak niets meer zegt. Ik ben zelf voorstander dat ze gewoon Westfalenstadion gebruiken in plaats van Signal Iduna Park(om maar een voorbeeld te noemen).

Ik zal mij eens wenden tot de klachten commissie.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Ik vind het ook niets, daar ben ik al wel uit.
Maar goed, bij gebrek aan beter gebruik ik hem maar even.
Stadion van Meppen kan ik geen wedstrijd toevoegen in 2009. Daar zit een gat in van een aantal jaren waarbij er geen wedstrijden kunnen worden toegevoegd. Heel vreemd allemaal.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Luccie

Citaat van: FCT1980 op dec 13, 2016, 20:02:48
Ik vind het ook niets, daar ben ik al wel uit.
Maar goed, bij gebrek aan beter gebruik ik hem maar even.
Stadion van Meppen kan ik geen wedstrijd toevoegen in 2009. Daar zit een gat in van een aantal jaren waarbij er geen wedstrijden kunnen worden toegevoegd. Heel vreemd allemaal.

Volgens mij is het wel mogelijk om wedstrijden toe te voegen. Ik heb een tijdje terug wat wedstrijden toegevoegd uit de jaren `80.
Dan besef je overigens dat je wel wat ouder aan het worden bent :)

Ik moet wel zeggen dat deze app wel aardig is, maar beduidend minder dan Footballfans.
Het blijft heel erg jammer dat deze site plat gaat.

rogo_breda

Ik vind de app best goed werken. Uiteraard kun je er minder mee dan bij Footballfans. Zo kun je ook geen wedstrijden aanvinken waar je naar toe wil gaan, toch? Wat ik wel weer fijn vind is het stadionoverzicht, waarbij je per land en per competitie in 1 keer ziet bij welke clubs je geweest bent.

Parkstadion is gewoon te vinden via Stadions, UEFA, Duitsland, Andere Stadions (helemaal onderaan).

Dat ze de sponsornamen gebruiken is op zich logisch, sommige nieuwere stadions hebben nooit een unieke naam gehad. Bijvoorbeeld het Westfalen stadion natuurlijk wel, maar het mooie is dat als je bovenin bij Stadions in het zoekveld Westfalen in typt, je ook gewoon Signal Iduna te zien krijgt.

Sommige wedstrijden ontbreken inderdaad, zoals veel vriendschappelijke, maar die kun je dan weer zelf makkelijk toevoegen. Helaas komen er dan wel makkelijk fouten in. Zo staat er bijvoorbeeld een wedstrijd van NAC in 1993 in het Rat Verleghstadion, dat toen nog niet gebouwd was. Ik denk dat dat dan komt doordat iemand anders die toegevoegd heeft?

FCT1980

Footballfans nog gewoon actief?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Citaat van: FCT1980 op dec 18, 2016, 14:36:09
Footballfans nog gewoon actief?
Ja inderdaad, zou gisteren uit de lucht gaan toch?
Volgende wedstrijd: ?

Jef400


Jef400

Kan ik niet meer zeggen dat Freekos mij volgt ;-)

Nee, het is jammer. Aan de andere kant blijven de volgers elkaar toch wel volgen.

Freekos79

Citaat van: Jef400 op dec 18, 2016, 19:34:46
Kan ik niet meer zeggen dat Freekos mij volgt ;-)

Nee, het is jammer. Aan de andere kant blijven de volgers elkaar toch wel volgen.

:-)
Volgende wedstrijd: ?

Maat

Citaat van: rogo_breda op dec 15, 2016, 11:14:45
Helaas komen er dan wel makkelijk fouten in. Zo staat er bijvoorbeeld een wedstrijd van NAC in 1993 in het Rat Verleghstadion, dat toen nog niet gebouwd was. Ik denk dat dat dan komt doordat iemand anders die toegevoegd heeft?

Hi! Door anderen toegevoegde wedstrijden zijn voor jou niet te zien, en andersom ook niet.

Ik zie overigens ook geen wedstrijden in het Rat Verlegh in 1993 staan?

rogo_breda

Vreemd, die wedstrijd is verdwenen maar nu staat er wel een in 1995, wat ook niet kan. Dat lijkt mij dan toch een wedstrijd die iemand zelf toegevoegd heeft? En ik zie nu ook dat anderen een wedstrijd ook hebben bezocht, die ik handmatig toegevoegd heb.

Maat

Citaat van: rogo_breda op dec 20, 2016, 09:18:12
Vreemd, die wedstrijd is verdwenen maar nu staat er wel een in 1995, wat ook niet kan. Dat lijkt mij dan toch een wedstrijd die iemand zelf toegevoegd heeft? En ik zie nu ook dat anderen een wedstrijd ook hebben bezocht, die ik handmatig toegevoegd heb.

Check nu nog eens? ;-)

En wat ik van de app weet is dat als je zelf een wedstrijd toevoegt met al bestaande teams, dat dus overeen kan komen met andere gebruikers. Dan kan het dus dat er ook anderen bij een wedstrijd aanwezig waren die je zelf hebt toegevoegd. Maar als jij een wedstrijd toevoegt die er dus nog niet in stond, komt die niet bij andere naar voren als je voor "Kiezen van de lijst" kiest.

watergatehopper

#597
Citaat van: Maat op dec 20, 2016, 12:03:18
Check nu nog eens? ;-)

En wat ik van de app weet is dat als je zelf een wedstrijd toevoegt met al bestaande teams, dat dus overeen kan komen met andere gebruikers. Dan kan het dus dat er ook anderen bij een wedstrijd aanwezig waren die je zelf hebt toegevoegd. Maar als jij een wedstrijd toevoegt die er dus nog niet in stond, komt die niet bij andere naar voren als je voor "Kiezen van de lijst" kiest.

Weet je dat laatste zeker? Dat zou wel vreemd zijn. Ik zou toch denken dat een toegevoegde wedstrijd wordt gecheckt of dat het klopt en vervolgens wordt toegevoegd. Als dat niet het geval is moet er nog veel aan wedstrijden bijkomen in de lijst in ieder geval.

Ik heb ook wel gezien dat eenzelfde wedstrijd uit de "Kiezen van de lijst" op twee datums staat. Ik dacht dan dat die door iemand verkeerd is ingevoerd. Het is in ieder geval een foutje.

Wat ik overigens wel leuk vond afgelopen weekend in Wurzburg.... Toen ik de app opende kwam er een pop-up of ik die wedstrijd wilde toevoegen + dat je kon zien wie er nog meer allemaal aanwezig waren.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

Citaat van: Maat op dec 20, 2016, 12:03:18
Check nu nog eens? ;-)
Hmm, jij zit in het complot? ;)

1995 staat er nog wel bij, maar geen wedstrijd meer in dat jaar inderdaad.

Maat

ik kan in een aantal landen (NED, BEL, FRA, ENG & DUI) wedstrijden toevoegen, wijzigen of verwijderen.

Heb ze vorig jaar zomer geholpen alle clubs in de Nederlandse Eerste Klasse toe te voegen en heb hier en daar wat (grotere) vriendschappelijke wedstrijden toegevoegd. Maar ik heb zelf ook gewoon voor de app betaald hoor ;-)

Bijna alles gaat verder handmatig, dus er kan inderdaad nog wel eens een foutje in zitten. Mocht iemand dus nog een foutje  zien dan wil ik dat best even aanpassen :)

Wedstrijden die je zelf toevoegt, worden niet aan de 'algehele' database toegevoegd. Maar als je dus beide dezelfde wedstrijd op dezelfde dag (met uiteraard dezelfde clubs in hetzelfde stadion) toevoegt 'herkent' de app dat wel...

Is het overigens een optie een topic voor die app te openen? Aangezien FootballFans.eu zal sluiten en die app (naar mijn weten) het enige alternatief is?