Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 44 gasten bekijken dit topic.

Sander11

Citaat van: Hielke op sep 14, 2011, 18:29:09
Iets waar ik me bijzonder op verheug. Nooit eerder bezocht ik twee identieke wedstrijden in zo'n kort tijdsbestek.

17/09 VVV-Venlo - sc Heerenveen
20/09 VVV-Venlo - sc Heerenveen

Mag ik vragen waarom 2 keer in zo'n korte tijd bezoeken?
HEYA DEN BOSCH!

FSC_87

Citaat van: Sander11 op sep 15, 2011, 17:18:10
Mag ik vragen waarom 2 keer in zo'n korte tijd bezoeken?

Om zijn club aan te moedigen natuurlijk

Joost

Citaat van: Hielke op sep 14, 2011, 18:29:09
Iets waar ik me bijzonder op verheug. Nooit eerder bezocht ik twee identieke wedstrijden in zo'n kort tijdsbestek.

17/09 VVV-Venlo - sc Heerenveen
20/09 VVV-Venlo - sc Heerenveen

Can we play you every week?

Ik heb 3 jaar geleden Roda v De Graafschap in 4 dagen twee keer gezien. Dat was wel thuis dus totaal anders denk ik.

Hugo

Citaat van: Sander11 op sep 15, 2011, 17:18:10
Mag ik vragen waarom 2 keer in zo'n korte tijd bezoeken?

Jij bent echt een held.

Hielke

Heb in het verleden vaker twee wedstrijden van Heerenveen in één week tegen dezelfde club meegemaakt. Maar nooit twee keer in hetzelfde stadion. En zeker niet twee uitwedstrijden. Ben heel benieuwd hoe dat is. In elk geval geen vervelende locatie ervoor.

Bij verlofaanvraag op m'n werk heb ik er maar eerlijk bijgezegd dat ik twee keer in vier dagen naar Venlo ga. Je kunt je problemen maar beter bespreekbaar maken.

Sebastiaan_W

Het was de bedoeling om 8 oktober naar HHC Hardenberg - GVVV te gaan, maar ik twijfel nu. KFC Uerdingen - Viktoria Köln wordt die dag ook gespeeld en voor de Niederrheinpokal heeft 1. FC Kleve thuis tegen Rot Weiss Oberhausen gespeeld. De laatste wedstrijd is nog niet vastgesteld, maar wordt tussen 8 en 11 oktober gespeeld. Als die op 8 of 9 oktober wordt gespeeld, dan lijkt dat me een leuke om te bezoeken.

Verder wil ik 29 oktober naar Excelsior '31 - HHC Hardenberg.

Verwijderd lid

Citaat van: witte leeuw op sep 16, 2011, 08:48:15
Het was de bedoeling om 8 oktober naar HHC Hardenberg - GVVV te gaan, maar ik twijfel nu. KFC Uerdingen - Viktoria Köln wordt die dag ook gespeeld en voor de Niederrheinpokal heeft 1. FC Kleve thuis tegen Rot Weiss Oberhausen gespeeld. De laatste wedstrijd is nog niet vastgesteld, maar wordt tussen 8 en 11 oktober gespeeld. Als die op 8 of 9 oktober wordt gespeeld, dan lijkt dat me een leuke om te bezoeken.

Verder wil ik 29 oktober naar Excelsior '31 - HHC Hardenberg.

Zeg Leeuw ... daar gaat onze meeting ...

hgrm

In de 4e klasse F (zondag) van district West I spelen liefst 3 ex-profclubs (wellicht is 'wegkwijnen hier een beter woord dan spelen...): 't Gooi (Hilversum), HVC (Amersfoort) en Zeist. Geen van de clubs speelt nog op het terrein waar vroeger professioneel is gespeeld.

Het oude stadion van Hilversum bestaat gedeeltelijk nog (in ieder geval de tribune; wat momenteel de status van de terracing is weet ik niet) en is nu thuishaven van de atletiekclub. Het veld in Amersfoort is nu in gebruik bij de hockeyclub, alwaar de voormalige tribune onherkenbaar verbouwd is tot clubhuis. Verder rest nog een entreehokje. In Zeist grazen nu paarden op het oude veld en is een kassahokje verbouwd tot schuurtje. De oude tribune is echter met SV Zeist meeverhuisd naar het nieuwe sportpark aan de andere kant van de stad.

De wedstrijd Zeist-'t Gooi van 29 januari heb ik dus alvast met potlood in m'n agenda gezet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Loopt er nog iemand rond daar die iets heeft meegekregen van de proftijden?

In mijn beleving was er in Hilversum helemaal geen draagvlak voor een betaald voetbalclub, laat staan 2.

hgrm

Ik ben er alleen even kort geweest om de tribune te fotograferen; ik heb niemand gesproken. Maar in Zeist is het profgebeuren alweer 50 jaar geleden; iemand van onder de 65 aanspreken heeft dus weinig zin....

Wat Hilversum betreft: er is hier inderdaad geen sportklimaat. Als bestuurslid van een zaalvoetbalclub die jaren in de top van Nederland heeft meegedraaid, heb ik het aan den lijve ondervonden. Weinig publiek, nauwelijks sponsors.

In de jaren 50 en 60 was de Hilversumse derby wel altijd druk bezocht, maar gewone competitiewedstrijden van 't Gooi en Hilversum niet. De Gooiland-tijd (2e helft jaren 60) was iets beter, maar slecht management zorgde ervoor dat het potentieel nooit benut werd en het met de sanering van  '71 einde verhaal was. Momenteel kwijnt FC Hilversum dankzij slecht management en (mede daardoor) gebrek aan publieke belangstelling weg in de topklasse.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Voetbalhopper

2-10 Juventus - Milan (mits kaartje)
Anders
22-10 Juventus-Genoa

Nog iemand interesse om mee te gaan ?

Hugo

Citaat van: yesyes op sep 20, 2011, 17:19:56
2-10 Juventus - Milan (mits kaartje)
Anders
22-10 Juventus-Genoa

Nog iemand interesse om mee te gaan ?

Je hebt nog plek in de auto?

spons

Citaat van: Hugo op sep 20, 2011, 22:33:46
Je hebt nog plek in de auto?

Auto ? Vliegen is tegenwoordig goedkoper.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

#808
Indien ik een kaart kan bemachtigen voor Odense B. - F.C. Twente dan zijn dit de plannen:

20 oct  Odense B. - FC Twente 19.00
21 oct Hvidovre - SC Egedal 18.30
22 oct B.G.A. - Sollerod Vedbaek 13.00
             B.93 - H.I.K. 15.00
             Lyngby - A.G.F. 17.00
23 oct SonderjyskE - Horsens 14.00
Het ene stadion is het andere niet!

Voetbalhopper

Citaat van: Hugo op sep 20, 2011, 22:33:46
Je hebt nog plek in de auto?

Jup, heb nog plek

Ik ga er vanuit het wordt....

21-10 Karlsruhe-Bochum
22-10 Juve-Genoa
23-10 Inter-Chievo


Wat vliegen betreft.. vliegen vanaf Adam naar Torino is 200€ retour dat kost het met de auto ook aan benzine.

Vanaf Brussel met Ryanair moet je vanaf Vrijdag ! tot Dinsdag daar zitten, tel je hotel kosten er bij op en het is een stuk duurder. En met het vliegtuig kan ik ook alleen maar naar 1 wedstrijd