Week 11: Maandag 12 maart tot en met zondag 18 maart

Gestart door Cyclebob, feb 27, 2018, 09:33:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: RowanNL op mrt 04, 2018, 22:34:04
Als een van jullie een helikopter heeft die ik zou kunnen lenen hoor ik dat graag haha.

Maar het plan is om na de wedstrijd in stevig tempo via Bishops Park/Putney Bridge naar Putney Station te lopen. Vanaf daar gaat 4x per uur een trein die in 12 minuten bij Brentford Station is.

Het is inderdaad niet ideaal.. en misschien raden jullie het wel af. Maar ik neem het voor lief om mogelijk de eerste paar minuten te missen bij Brentford.
Je gaat hoe dan ook ergens minuten missen en je moet jezelf afvragen of je dat wel wilt. London is een stad waar je nog wel vaker gaat komen en beide stadions zijn leuk genoeg om nog een keer te komen.

Bier und Bratwurst

Citaat van: RowanNL op mrt 04, 2018, 22:34:04
Als een van jullie een helikopter heeft die ik zou kunnen lenen hoor ik dat graag haha.

Maar het plan is om na de wedstrijd in stevig tempo via Bishops Park/Putney Bridge naar Putney Station te lopen. Vanaf daar gaat 4x per uur een trein die in 12 minuten bij Brentford Station is.

Het is inderdaad niet ideaal.. en misschien raden jullie het wel af. Maar ik neem het voor lief om mogelijk de eerste paar minuten te missen bij Brentford.

Bij beide stadions moet je juist de tijd nemen. Das zeker de moeite waard. Zonde dat alles zo snel moet. In mijn optiek mis je dan de beleving. Maar ieder zijn ding.
Het ene stadion is het andere niet!

spons

13/03. Excelsior Maassluis - XerxesDZB
16/03. Excelsior - ADO Den Haag
17/03. Kozakken Boys - Excelsior Maassluis
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Van der Looij weg dus:
17-03: FC Twente - Willem II

Semper Fidelis

Citaat van: Koning Kriel op mrt 08, 2018, 11:37:56
Van der Looij weg dus:
17-03: FC Twente - Willem II

Waarschijnlijk jammer voor ons van Van der Looi weg is, maar het blijft altijd wel sfeerverhogend als er een grote groep uitsupporters komt.

FCT1980

Citaat van: Semper Fidelis op mrt 08, 2018, 12:13:38
Waarschijnlijk jammer voor ons van Van der Looi weg is, maar het blijft altijd wel sfeerverhogend als er een grote groep uitsupporters komt.

Waarom jammer voor ons? Heb liever een vol uitvak dan geen uitsupporters.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

Citaat van: FCT1980 op mrt 08, 2018, 12:47:38
Waarom jammer voor ons? Heb liever een vol uitvak dan geen uitsupporters.

Omdat met van der Looij wij gespeeld hadden met een tacktiek die al heel het jaar niet werkt.

Luccie

Citaat van: Koning Kriel op mrt 08, 2018, 12:56:31
Omdat met van der Looij wij gespeeld hadden met een tacktiek die al heel het jaar niet werkt.

Voor de Willem II supporters hoop ik natuurlijk dat een wisseling van een trainer wat meer resultaten op zal leveren.
Persoonlijk geloof ik nooit zo in wisseling van trainer tijdens een lopend seizoen.
Dit jaar heb ik bij FC Twente, Ajax en Sparta geen verbetering gezien.

Koning Kriel

Citaat van: Luccie op mrt 08, 2018, 13:34:12
Voor de Willem II supporters hoop ik natuurlijk dat een wisseling van een trainer wat meer resultaten op zal leveren.
Persoonlijk geloof ik nooit zo in wisseling van trainer tijdens een lopend seizoen.
Dit jaar heb ik bij FC Twente, Ajax en Sparta geen verbetering gezien.

Ben normaal ook geen voorstander van een trainerswissel. Geloof in trainers voor de lange tijd die rustig ergens aan kunnen bouwen. De situatie met vd Looij was echter onhoudbaar. Een spelinstelling die absoluut niet bij de geschiedenis van de club en het spelersmateriaal past. Spelers lijken niet voor hem door het vuur te willen gaan, het schijnt zelfs zo te zijn dat Peters na Sparta uit, woedend de kleedkamer ingelopen is en heeft aangegeven dat het 5-3-2 niet werkt en een ander systeem gehanteerd moet worden. Sponsoren die aangegeven hebben te gaan stoppen als er niets veranderd en supporters die al jarenlang naar veel uitwedstrijden gaan die er voor kiezen om thuis te blijven omdat het spel niet om aan te gluren is. Ik weet niet of het zin gaat hebben maar met vd Looij waren we zeker in de nacompetitie (of erger) gekomen, nu geloof ik weer dat er een kans is dat we deze ontlopen.

Semper Fidelis

Citaat van: FCT1980 op mrt 08, 2018, 12:47:38
Waarom jammer voor ons? Heb liever een vol uitvak dan geen uitsupporters.

Omdat zo mij inziens de kans op een goed resultaat wordt verkleind. Denk dat iedereen voor de rest wel een vol uitvak wil hebben, natuurlijk.

Langemannetje

Citaat van: Luccie op mrt 08, 2018, 13:34:12
Voor de Willem II supporters hoop ik natuurlijk dat een wisseling van een trainer wat meer resultaten op zal leveren.
Persoonlijk geloof ik nooit zo in wisseling van trainer tijdens een lopend seizoen.
Dit jaar heb ik bij FC Twente, Ajax en Sparta geen verbetering gezien.
Eens. De titel heb ik dit jaar dan ook al opgegeven in de winterstop met de wissel Keizer-ten Hag. Wat Frank de Boer destijds lukte zie je maar heel zelden. Voor veel degradatiekandidaten geldt hetzelfde. Het water staat Verbeek en Advocaat aan de lippen terwijl vd Gaag met Excelsior en die gekke Vreven met NAC er gevoelsmatig een stuk beter voor staan.
73 grounds in 14 verschillende landen

FCT1980

Citaat van: Langemannetje op mrt 09, 2018, 06:52:22
Eens. De titel heb ik dit jaar dan ook al opgegeven in de winterstop met de wissel Keizer-ten Hag. Wat Frank de Boer destijds lukte zie je maar heel zelden. Voor veel degradatiekandidaten geldt hetzelfde. Het water staat Verbeek en Advocaat aan de lippen terwijl vd Gaag met Excelsior en die gekke Vreven met NAC er gevoelsmatig een stuk beter voor staan.

Niet alleen gevoelsmatig. Die twee hebben de zaken goed op orde met misschien wel minder materiaal als Twente of Willem II. Groningen heeft naar mijn mening de minste selectie op dit moment maar zie waar ze staan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Football-Weekends

15/03 19:30 Wiemismeer - LS Leut
16/03 20:00 Sp. Wijchmaal - Kadijk SK
17/03 14:00 Habo SK Borgloon - Union Rutten
17/03 20:45 KRC Genk - Standard de Liege
18/03 15:00 Sterrebeek - Bilzerse Waltwilder VV
Favoriete club: KVK Tienen
Recent bezochte wedstrijden: http://www.football-weekends.com/year-2018/
www.football-weekends.com

spons

Citaat van: spons op mrt 08, 2018, 11:32:31
13/03. Excelsior Maassluis - XerxesDZB
16/03. Excelsior - ADO Den Haag
17/03. Kozakken Boys - Excelsior Maassluis

+ 18/03. Be Quick 1887 - Quick 20
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Luccie

Citaat van: Luccie op mrt 08, 2018, 13:34:12
Voor de Willem II supporters hoop ik natuurlijk dat een wisseling van een trainer wat meer resultaten op zal leveren.
Persoonlijk geloof ik nooit zo in wisseling van trainer tijdens een lopend seizoen.
Dit jaar heb ik bij FC Twente, Ajax en Sparta geen verbetering gezien.

Oeps :)