Week 42 - Maandag 15 oktober t/m zondag 21 oktober

Gestart door hgrm, sep 17, 2012, 11:40:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hgrm

19/10: Châteauroux - Ajjacio
20/10: Auxerre - Lens
21/10: Lausanne - FC Zürich
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op sep 17, 2012, 11:40:17
19/10: Châteauroux - Ajjacio
20/10: Auxerre - Lens
21/10: Lausanne - FC Zürich

Leuk programma, speciale aanleiding voor dit tripje?

Verwijderd lid

Citaat van: AthleticHolanda op sep 17, 2012, 18:53:54
Leuk programma, speciale aanleiding voor dit tripje?

ik gok op de herfstvakantie ...

hgrm

Klopt. Dit keer gekozen (mede door het interlandweekend) voor het tweede weekend van de herfstvakantie in plaats van het eerste.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op sep 17, 2012, 21:53:19
Klopt. Dit keer gekozen (mede door het interlandweekend) voor het tweede weekend van de herfstvakantie in plaats van het eerste.

Oké maar waarom Chateauroux, Auxerre en Lausanne? Zijn toch niet de meest voor de hand liggende clubs, daarom wel extra leuk natuurlijk.

hgrm

Het is ook niet helemaal volgens plan.
We gokten erop dat Lyon op zaterdagavond zou spelen en Auxerre op vrijdag. Beide wedstrijden zijn echter verplaatst. Dat Auxerre naar zaterdag gaat is geen probleem, maar Lyon op zondag is niet haalbaar met de terugreis.
Lausanne is een toegift die nog net kan voordat we terugvliegen vanaf Geneve.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Aha dat verklaart een boel, ik heb met Lyon geluk dat ze Athletic geloot hebben, ga je nog wel op herkansing voor Lyon dit seizoen?

hgrm

Ik heb geen concrete plannen. Misschien in de voorjaarsvakantie nog, maar dan moet het wel te combineren zijn met andere wedstrijden in de buurt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wekke

Hopelijk naar Dortmund-Schalke 04 op 20 oktober. Iemand enig idee wanneer de voorverkoop start? Ik kan het nergens terug vinden op de site van BVB.

spons

16/10  Roemenie - Nederland
19/10  FC Dordrecht - Excelsior
20/10  nog op zoek naar iets leuks misschien wel Dortmund - Schalke
21/10  VVV - Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen


spons

Citaat van: AthleticHolanda op sep 18, 2012, 17:58:49
Is deze in de nieuwe nationale arena?

Ja, jij bent er volgens mij in mei al geweest tijdens de euro league finale maar voor mij wordt het een nieuw stadion ben eerder in Roemenie bij Roemenie - Nederland in Constanza geweest en Rapid Boekarest - Feyenoord.

Heb wel vernomen dat dit nieuwe stadion erg veel lijkt op het door dezelfde architect ontworpen stadion van Eintracht Frankfurt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op sep 18, 2012, 18:13:14
Ja, jij bent er volgens mij in mei al geweest tijdens de euro league finale maar voor mij wordt het een nieuw stadion ben eerder in Roemenie bij Roemenie - Nederland in Constanza geweest en Rapid Boekarest - Feyenoord.

Heb wel vernomen dat dit nieuwe stadion erg veel lijkt op het door dezelfde architect ontworpen stadion van Eintracht Frankfurt

Bij Eintracht ben ik dan nog niet geweest.
Vond het best een mooi stadion voor een modern ding. Toch zou ik er met Nederland nooit heengaan, correct me if I'm wrong, maar volgens mij spelen alle clubs uit Boekarest in dat stadion hun Europese wedstrijden en worden tevens alle derby's in dat stadion gespeeld. M.a.w. grote kans dat je er nog eens komt tijdens een leukere wedstrijd.

Wat grappig trouwens dat Roemenië-NL ooit in Constanta was, moet wel bij Farul geweest zijn? Tegenwoordig is er ook Viitorul Constanta op het hoogste niveau, een project van Gheorghe Hagi.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op sep 18, 2012, 18:50:24
Bij Eintracht ben ik dan nog niet geweest.
Vond het best een mooi stadion voor een modern ding. Toch zou ik er met Nederland nooit heengaan, correct me if I'm wrong, maar volgens mij spelen alle clubs uit Boekarest in dat stadion hun Europese wedstrijden en worden tevens alle derby's in dat stadion gespeeld. M.a.w. grote kans dat je er nog eens komt tijdens een leukere wedstrijd.

Wat grappig trouwens dat Roemenië-NL ooit in Constanta was, moet wel bij Farul geweest zijn? Tegenwoordig is er ook Viitorul Constanta op het hoogste niveau, een project van Gheorghe Hagi.

Ja volgens mij spelen inderdaad alle clubs tegenwoordig hun europese wedstrijden in het nationale stadion dus ben erg blij dat wij tegen rapid een aantal jaar terug nog in hun eigen stadion hebben gespeeld

Was inderdaad bij Farul ( volledig onoverdekt in de stromende regen )

Wel apart dat Gheorghe Hagi in die plaats een andere club heeft terwijl het stadion van Farul zijn naam heeft, of in ieder geval toen ik er was had.

Wij spelen tegenwoordig niet meer zo regelmatig of langdurig europees voetbal dus of ik er ooit een kans krijg op een leukere wedstrijd is nog maar zeer de vraag.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op sep 18, 2012, 19:05:10
Wij spelen tegenwoordig niet meer zo regelmatig of langdurig europees voetbal dus of ik er ooit een kans krijg op een leukere wedstrijd is nog maar zeer de vraag.

Roemeense teams kom je doorgaans al tegen voordat de hoofdtoernooien begonnen zijn hoor ;-).