Week 42 - Maandag 15 oktober t/m zondag 21 oktober

Gestart door hgrm, sep 17, 2012, 11:40:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost


Terranova

Was meer zo van; ga je echt naar het restant kijken?! Ik weet niet precies waar je vandaan komt, maar de benzine is duur, zeker voor een 45 minuten in de 4e klasse ;)

Vaig

Citaat van: Terranova op okt 22, 2012, 20:16:55
Was meer zo van; ga je echt naar het restant kijken?! Ik weet niet precies waar je vandaan komt, maar de benzine is duur, zeker voor een 45 minuten in de 4e klasse ;)
Om de hoek;)
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Citaat van: Terranova op okt 22, 2012, 20:16:55
Was meer zo van; ga je echt naar het restant kijken?! Ik weet niet precies waar je vandaan komt, maar de benzine is duur, zeker voor een 45 minuten in de 4e klasse ;)
Ik reed net langs een pomp waar ze €1,921 vroegen, maar de benzine die er nu in zit komt uit Lanaken van vrijdag waar ik slechts €1,567 betaalde. Daarmee zou het exact 94 cent kosten om heen en terug te komen.

Maar ik ga waarschijnlijk gewoon op de fiets.

Terranova

Citaat van: Joost op okt 22, 2012, 23:27:08
Ik reed net langs een pomp waar ze €1,921 vroegen, maar de benzine die er nu in zit komt uit Lanaken van vrijdag waar ik slechts €1,567 betaalde. Daarmee zou het exact 94 cent kosten om heen en terug te komen.

Maar ik ga waarschijnlijk gewoon op de fiets.

Dan wonen we volgens mij niet zo heel ver van elkaar vandaan ;-)

Joost

Citaat van: Terranova op okt 23, 2012, 09:02:17
Dan wonen we volgens mij niet zo heel ver van elkaar vandaan ;-)
Je komt ook vanavond?

Joost

Citaat van: Terranova op okt 23, 2012, 09:02:17
Dan wonen we volgens mij niet zo heel ver van elkaar vandaan ;-)
Je was niet teleurgesteld als je was gekomen. 45 minuten voetbal in de allerhoogste versnelling met de 10 uit Herten vol op de aanval. Het mocht alleen niet baten, de Linnense keeper was de grote man en pakte alles en leverde vlak voor tijd ook nog de assist voor de 2-0.

Stevige tackles, slechte grensrechters en een uitblinkende scheidsrechter die als enige zijn hoofd koel hield. Dit was topamusement.