Week 8: maandag 16 februari tot en met zondag 22 februari

Gestart door syntric, jan 13, 2015, 14:50:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jona93

Citaat van: RSYG op feb 05, 2015, 15:59:14
Er is niets mooiers!
Idd met de auto of de bus zie je wat het het landschap enzo :-)
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: jona93 op feb 05, 2015, 17:05:57
Idd met de auto of de bus zie je wat het het landschap enzo :-)

Ik zie liever wat van de stad waar ik naartoe ga
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

RSYG

Het één sluit het ander niet uit, dacht ik zo.

Citaat van: spons op feb 05, 2015, 18:16:31
Ik zie liever wat van de stad waar ik naartoe ga

Freekos79

18-2 osnabruck-bielefeld 19:00 ovb nieuwe datum!
Volgende wedstrijd: ?

groundhop.org

22/02 - Achilles'29 - NEC
22/02 - KV Mechelen - Lierse SK

Voetbalman

Citaat van: Freekos79 op feb 05, 2015, 20:29:29
18-2 osnabruck-bielefeld 19:00 ovb nieuwe datum!

Onmogelijke datum voor mij. Als het ticket van de vorige datum gebruikt kan worden en je een extra ticket wil Freek, geef je maar een seintje. Kost je niets.

Freekos79

Citaat van: Freebird op feb 10, 2015, 21:41:56
Onmogelijke datum voor mij. Als het ticket van de vorige datum gebruikt kan worden en je een extra ticket wil Freek, geef je maar een seintje. Kost je niets.
dank voor het aanbod, maar ik krijg niemand anders meer mee ben ik bang. Inderdaad vervelend doordeweeks, jammer dat je zelf niet kunt gaan.
Volgende wedstrijd: ?

geraldando

Weekend in Kraków dus zoveel mogelijk voetbal in het land der Polen meemaken.
20/02 Wisla Kraków-Pogon Szczecin
22/02 Korona Kielce - Legia Warschau (ovb)

Nog op zoek naar extra opvulling voor de zaterdag. Kan niet echt veel duidelijke informatie vinden over lagere regionen of clubs in Krakow.
Dus mocht er iemand zijn die iets meer weet, geef een gil!
Favoriete ground: Bosuilstadion

AthleticHolanda

Citaat van: geraldando op feb 11, 2015, 18:52:49
Weekend in Kraków dus zoveel mogelijk voetbal in het land der Polen meemaken.
20/02 Wisla Kraków-Pogon Szczecin
22/02 Korona Kielce - Legia Warschau (ovb)

Nog op zoek naar extra opvulling voor de zaterdag. Kan niet echt veel duidelijke informatie vinden over lagere regionen of clubs in Krakow.
Dus mocht er iemand zijn die iets meer weet, geef een gil!

www.90minut.pl, volgens mij houdt alles onder het hoogste niveau nog winterslaap.

geraldando

Heb even snel op die site bij de kalender gekeken maar het lijkt er inderdaad op dat alleen de eerste klasse wat mogelijkheden biedt.
Favoriete ground: Bosuilstadion

jona93

Citaat van: spons op jan 23, 2015, 09:22:27
Ja erg he ?

Ze zijn in Italië erg moeilijk en streng met kaart- en identiteitscontroles en ik wil dit keer niet het risico lopen dat ik niet binnen kom.
heb daarjuist dit gelezen op facebook met de ID controles -> As a foreign fan of Roma, I can tell you that yes you must take ID to the stadium as they check it at the entrance. This is for home fans not only away fans.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12


Voetbalman

Citaat van: jona93 op feb 12, 2015, 21:22:57
heb daarjuist dit gelezen op facebook met de ID controles -> As a foreign fan of Roma, I can tell you that yes you must take ID to the stadium as they check it at the entrance. This is for home fans not only away fans.

Hangt ervan af, bij mij was dat niet het geval, en dat was toch een klepper van een match (AS Roma - Manchester City).

Voetbalhopper

Citaat van: jona93 op feb 12, 2015, 21:22:57
heb daarjuist dit gelezen op facebook met de ID controles -> As a foreign fan of Roma, I can tell you that yes you must take ID to the stadium as they check it at the entrance. This is for home fans not only away fans.

Onzin zowel thuis als uit supporters worden gecontroleerd. CL of serie D gecontroleerd wordt er.

FCT1980

Ben ook wel eens bij Roma geweest maar kon zo doorlopen. Alleen kaartje werd gecontroleerd.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!