Geruchten voorbereiding 2015/16

Gestart door Glenn D, apr 14, 2015, 07:41:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

In NL zijn er al genoeg bekend maar ik weet niet of ik de tijd heb om zo'n topic bij te houden. :-)

Glenn D

De eerste die ik in Nederland kon vinden waren;

2 juli / 19u00 / Buitenpost - SC Heerenveen
3 juli / 19u30 / VVOG - SC Heerenveen
25 juli / 14u30 / Kozakken Boys - Jong Willem II
1 augustus / 14u00 / Flevo Boys - Almere City FC

En op 6 mei Jong ADO Den Haag - Aruba / Kyocera Stadion / 20u00 als voorbereiding op de WK-duels van Aruba tegen Barbados in juni.

maikelll043

Citaat van: AthleticHolanda op apr 20, 2015, 20:29:05
In NL zijn er al genoeg bekend maar ik weet niet of ik de tijd heb om zo'n topic bij te houden. :-)

Ik wil dit best wel doen als niemand anders zich geroepen voelt !

Sebastiaan_W

Het is ook mogelijk om topic te beginnen en volgende kopieert laatste post en zet nieuwe wedstrijden er dik gedrukt bij in zijn post.

Joost

EVV heeft dit gepland:

Op zaterdag 11 juli is Achilles'29 te gast in Echt. Dinsdag 14 juli komt Fortuna Sittard op bezoek en op zaterdag 18 juli komt Roda JC naar Echt. De andere tegenstanders in de voorbereiding zijn het Belgische Bocholt VV, Minor, EHC, Sp. Susteren, Groene Ster en Gemert.

Sebastiaan_W

Op 11 juli wordt voor de 6e keer Almeloos feestje gehouden. Om 14:30 Almelose Selectie tegen Heracles op het complex aan de Bornsestraat.

FC_Emmen

Citeersc Heerenveen speelt op zaterdag 27 juni de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen. Tegenstander is een regio-selectie van de gemeente De Friese Meren (voorheen Gaasterlân-Sleat). Het is een jarenlange traditie dat sc Heerenveen de oefencampagne aftrapt tegen amateurs uit deze regio. De wedstrijd wordt gespeeld op het complex van Oeverzwaluwen in Koudum.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FC_Emmen

#37
De volgende wedstrijden zag ik via twitter voorbij komen:

Hoeven - NAC Breda, 27 juni 17.00

FC Den Bosch speelt vermoedelijk op zaterdag 25 juli een oefenwedstrijd tegen Excelsior. Locatie en tijdstip zijn nog onbekend.

Edit:
Hoewel het seizoen 2014/15 nog bezig is, is de voorbereiding op het volgende seizoen van Excelsior al grotendeels bekend • De Rotterdammers spelen op 4 juli hun eerste oefenwedstrijd tegen het Westlands Elftal • Ook zijn er al oefenduels met FC Oss (11 juli), FC Den Bosch (25 juli) en De Meern (1 augustus) gepland • (bron VI)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FC_Emmen

#38
26/06 vv VRC - FC Utrecht
04/07 FC Almere - Almere City FC
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Glenn D

Tickets for our post-season friendly in Bangkok against the Thailand All-Stars are on sale now.

We face the best players from the Thai league at the Rajamangala Stadium on Saturday 30 May, with kick-off confirmed for 6pm local time (12pm UK time). You can buy tickets here.

The Singha Chelsea FC Celebration Match will be our first appearance in Thailand in almost two years, when we beat a similar team 1-0 in Jose Mourinho's first game back as manager.

The game will also be broadcast live on chelseafc.com around the world, and live on Chelsea TV HD in the UK and Ireland – the only place to see all our summer action.

ALenstra

Audi Cup in München is definitief op 4 en 5 augustus. Bayern München en Real Madrid staan vast als deelnemers, er komen nog twee bij.
Verder op 25 en 26 juli de Emirates Cup in het Emirates stadion. Deelnemers zijn Arsenal, Villareal, Olympique Lyon en VfL Wolfsburg.