Week 45: Maandag 02 November t/m Zondag 08 November

Gestart door Tribuneklanten, sep 30, 2015, 09:01:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalman

2-11 RC Lens - AS Nancy
4-11 AA Gent - Valencia CF
6-11 Go Ahead Eagles - FC Dordrecht
7-11 PEC Zwolle - Heracles Almelo
8-11 FC Den Bosch - FC Oss

Langemannetje

Citaat van: Freebird op okt 13, 2015, 12:21:09
8-11 FC Den Bosch - FC Oss
Was altijd een heetgebakerde derby. Vorig jaar meer dan 100 aanhoudingen verricht, de komende 5 jaar zonder uitvak helaas
73 grounds in 14 verschillende landen

Voetbalman

Citaat van: Langemannetje op okt 13, 2015, 13:35:27
Was altijd een heetgebakerde derby. Vorig jaar meer dan 100 aanhoudingen verricht, de komende 5 jaar zonder uitvak helaas

Ik zag het vorig jaar voorbijkomen. Jammer maar helaas :)

Jehoentelaar

En de 98 stadionverboden hebben ertoe geleid dat Den Bosch praktisch geen fanatieke kern meer heeft.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Bossche Bol

Citaat van: Jehoentelaar op okt 13, 2015, 15:43:27
En de 98 stadionverboden hebben ertoe geleid dat Den Bosch praktisch geen fanatieke kern meer heeft.
En die harde hand hadden ze eerder toe moeten passen. Dan waren de 2 absolute dieptepunten in De Vliert (AZ voor de beker en dus Oss) niet meer voorgevallen.
Er is dan wel minder sfeer, maar ik zit een stuk rustiger op mijn stoel.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

syntric

Citaat van: Bossche Bol op okt 13, 2015, 18:02:51
En die harde hand hadden ze eerder toe moeten passen. Dan waren de 2 absolute dieptepunten in De Vliert (AZ voor de beker en dus Oss) niet meer voorgevallen.
Er is dan wel minder sfeer, maar ik zit een stuk rustiger op mijn stoel.

Altijd een tweesnijdend zwaard blijkbaar: enerzijds zijn er veel mensen blij dat de harde kern geweerd word omdat ze voor problemen zorgen, anderzijds klagen er veel dat daarmee de rauwe, fanatieke sfeer weggaat waar ze wél voor zorgen en waar zoveel mensen ook van houden omdat het iets nostalgisch, old school heeft :-)
Groundhopper for life :-)

Penders

Heb een paar dagen vrij dus wou tripje Hannover maken, eerste keer alleen op reis.
6/11 Hannover - Hertha BSC
8/11 Eintracht Braunschweig - 1860 Munchen

Tussendoor waarschijnlijk wat stadions bezoeken, iemand nog tips?

Hugo

Citaat van: Penders op okt 16, 2015, 22:48:46
Heb een paar dagen vrij dus wou tripje Hannover maken, eerste keer alleen op reis.
6/11 Hannover - Hertha BSC
8/11 Eintracht Braunschweig - 1860 Munchen

Tussendoor waarschijnlijk wat stadions bezoeken, iemand nog tips?

In de regio Hannover heb je het Eilenriede, Arminia Hannover, Celle en Hildesheim. En als je een liefhebber bent van modern kan je 2 keer aan de bak in Wolfsburg.

Hugo

En onderweg naar Hannover kom je vast nog wat tegen, maar dat is afhankelijk van je route.

Langemannetje

Als je de 2 pakt kom je langs Osnabrück, Münster en Bielefeld zijn een klein stukje om.
73 grounds in 14 verschillende landen

Penders

Ga met een bus naar Hannover toe, dus kan op de heenweg niks meepakken. Maar bedankt voor de tips, wou de stadions van wolfsburg en arminia Hannover mee pakken denk ik

AthleticHolanda

Citaat van: Penders op okt 18, 2015, 00:40:26
Ga met een bus naar Hannover toe, dus kan op de heenweg niks meepakken. Maar bedankt voor de tips, wou de stadions van wolfsburg en arminia Hannover mee pakken denk ik

Waarom de 7e geen wedstrijd?

Ik zou ook langs Eilenriede gaan. Daar speelde een tijd Hannover'96 II en nu alleen nog jeugd geloof ik.

AthleticHolanda

Citaat van: AthleticHolanda op okt 18, 2015, 02:01:31
Waarom de 7e geen wedstrijd?

Ik zou ook langs Eilenriede gaan. Daar speelde een tijd Hannover'96 II en nu alleen nog jeugd geloof ik.

In Hannover staat ook nog het Oststadtstadion, en volgens mij vergeet ik er nog een.
http://www.europlan-online.de/oststadtstadion/stadion-656.html

Langemannetje

#28
6-11 BFC Dynamo - Berliner AK 07
7-11 Union Berlin - FC Nürnberg
8-11 Eintracht Braunschweig - 1860 München of RB Leipzig - Kaiserslautern
73 grounds in 14 verschillende landen

Remonvdh