Week 45: Maandag 02 November t/m Zondag 08 November

Gestart door Tribuneklanten, sep 30, 2015, 09:01:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robbie

Citaat van: Langemannetje op okt 19, 2015, 11:57:59
6-11 BFC Dynamo - Berliner AK 07

Op de site van BFC staat deze wedstrijd op 8/11 13.30 bij het Spielplan. Type of heb je andere info? Ik heb deze wedstrijd namelijk ook in het vizierr

Langemannetje

Dat had ik ook in de gaten. Heb net Livescore gecheckt en daar staat de wedstrijd ook op vrijdagavond.
Het wordt druk met forumleden bij Union zie ik :)
73 grounds in 14 verschillende landen

Robbie

Citaat van: Langemannetje op okt 19, 2015, 15:05:04
Dat had ik ook in de gaten. Heb net Livescore gecheckt en daar staat de wedstrijd ook op vrijdagavond.
Het wordt druk met forumleden bij Union zie ik :)

Bij kicker.de en BAK 07 staat-ie ook op vrijdagavond.

Langemannetje

Klopt, ik ga er maar vanuit dat het gewoon op vrijdagavond is. Iemand enig idee of er een grote opkomst te verwachten is bij een dergelijke derbyavond?
73 grounds in 14 verschillende landen

Tribuneklanten

Citaat van: Robbie op okt 19, 2015, 15:21:15
Bij kicker.de en BAK 07 staat-ie ook op vrijdagavond.

Op alles sites waar ik normaal op zoek staat deze match op vrijdag om 19.00 uur.
Alleen club site Dynamo geeft echter de zaterdag als speeldata.




Cyclebob

Citaat van: Langemannetje op okt 19, 2015, 15:23:53
Klopt, ik ga er maar vanuit dat het gewoon op vrijdagavond is. Iemand enig idee of er een grote opkomst te verwachten is bij een dergelijke derbyavond?
Dynamo Berlin trekt thuis nog geen duizend man, BAK'07 is Turkse club en zal niet veel meenemen.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Tribuneklanten

Citaat van: Cyclebob op okt 20, 2015, 11:10:00
Dynamo Berlin trekt thuis nog geen duizend man, BAK'07 is Turkse club en zal niet veel meenemen.

Perfect!

Saltacampos

6-11: FSV Frankfurt-Sandhausen
7-11: SV Wiesbaden-Lehnerz
Over land and sea

jona93

04/11 AA Gent-Valencia cf (onder voorbehoud) Gents bestuur heeft met de UEFA geregeld dat bezoekende supporters met Belgisch paspoort geen ticket kunnen aankopen voor het bezoekersvak kaarten waren aangevraagd toen plots de mail uit Valencia binnen kwamen uit vrees voor Rellen aangezien er een groot deel brugse supporters hun zinnen had gezet op deze wedstrijd.
05/11 Club Brugge-Legia Warschau
07/10 FC Dender-KSV Oudenaarde
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

eSKaa

05/11 Club Brugge - Legia Warschau
07/11 Heist - Union St. Gilles
08/11 Berchem - Hamoir OF Vosselaar VV - Zwarte Leeuw
instagram? --> ackx.k (football, festivals, more)

uit Gouden Korenaren, schiep God de Heistenaren. Uit het restant, de rest van't land



geraldando

Favoriete ground: Bosuilstadion

Robbie


Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar