FIFA/ UEFA perikelen

Gestart door watergatehopper, mei 09, 2016, 12:40:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

spons

Maakt volgens mij niets uit. Er komt waarschijnlijk de volgende corrupte bestuurder voor terug
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: spons op mei 09, 2016, 12:58:28
Maakt volgens mij niets uit. Er komt waarschijnlijk de volgende corrupte bestuurder voor terug

Tja dat zit er dik in. Je hoort ook niets meer van al die kleine en vaak armere landen die zich om lieten kopen door drie kunstgrasvelden en een horloge.
Of zijn die bestuurders bij betreffende bonden al afgetreden/ ontslagen?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Robbie

Citaat van: watergatehopper
Je hoort ook niets meer van al die kleine en vaak armere landen die zich om lieten kopen door drie kunstgrasvelden en een horloge.
Of zijn die bestuurders bij betreffende bonden al afgetreden/ ontslagen?

Ik geloof dat vele van die bestuurders nog op een lijst staan van 'interessante personen', maar ze gaan voorlopig hun land niet meer uit en gaan al helemaal niet meer naar Zwitserland.

Robbie

Citaat van: spons op mei 09, 2016, 12:58:28
Maakt volgens mij niets uit. Er komt waarschijnlijk de volgende corrupte bestuurder voor terug

Je zou zeggen dat het niet erger kan dan Blatter en Platini, maar ja...

spons

Citaat van: Robbie op mei 10, 2016, 07:11:52
Je zou zeggen dat het niet erger kan dan Blatter en Platini, maar ja...

Ik vertrouw die schijnheilige Van Praag ook voor geen meter en die schijnt nu de favoriet te zijn om voorzitter van de UEFA te worden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: spons op mei 10, 2016, 10:43:47
Ik vertrouw die schijnheilige Van Praag ook voor geen meter en die schijnt nu de favoriet te zijn om voorzitter van de UEFA te worden

Ik hoorde het vanochtend op radio1 inderdaad. Waarschijnlijk is het vertrouwen bij jou gebaseerd op het feit het een ajacied is of niet? ;) 
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Nort

Citaat van: watergatehopper op mei 11, 2016, 08:46:35
Ik hoorde het vanochtend op radio1 inderdaad. Waarschijnlijk is het vertrouwen bij jou gebaseerd op het feit het een ajacied is of niet? ;)

Die man komt niet zomaar zo diep in het achterste van Platini/Uefa. Als voorzitter van de KNVB kan ik hem bovendien niet meer serieus nemen, nadat die een paar jaar geleden in januari nog steeds in de veronderstelling was dat Fortuna Sittard 6 maanden eerder failliet was gegaan.

spons

Citaat van: watergatehopper op mei 11, 2016, 08:46:35
Ik hoorde het vanochtend op radio1 inderdaad. Waarschijnlijk is het vertrouwen bij jou gebaseerd op het feit het een ajacied is of niet? ;)

Op het feit dat hij tot het laatst Platini is blijven steunen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: spons op mei 11, 2016, 09:08:48
Op het feit dat hij tot het laatst Platini is blijven steunen

Sterker nog hij steunt hem nog steeds. Ik heb altijd zeer prettig met hem samen gewerkt een professioneel en kundig man blablablabala...........
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

hgrm

En ondertussen wel een mes in z'n rug steken....
Zal er wel bij horen, in die kringen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen