Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Dat weekend moet nog "vastgezet worden". De tweede bundesliga wordt dus nog uitgesmeerd over vrijdag, zaterdag, zondag en maandag.

ALenstra

Binnenkort zullen er weer een aantal dagen vastgelegd worden. Vraag me af of er dan nog duidelijkheid is over 30 april en 1 mei. Best mogelijk dat ze pas tot half april plannen en dan begin april weer wat vaststellen. Wel zie je de laatste jaren dat er op 1 mei nauwelijks of geen wedstrijden worden gepland.

FCT1980

Citaat van: ALenstra op feb 21, 2016, 16:39:49
Binnenkort zullen er weer een aantal dagen vastgelegd worden. Vraag me af of er dan nog duidelijkheid is over 30 april en 1 mei. Best mogelijk dat ze pas tot half april plannen en dan begin april weer wat vaststellen. Wel zie je de laatste jaren dat er op 1 mei nauwelijks of geen wedstrijden worden gepland.

Heb je een idee wanneer deze data worden vastgesteld?
We gaan met een grote groep naar Schalke - Dortmund maar dan moet het niet naar de zondag gaan want dan speelt Twente.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op feb 22, 2016, 12:49:29
Heb je een idee wanneer deze data worden vastgesteld?
We gaan met een grote groep naar Schalke - Dortmund maar dan moet het niet naar de zondag gaan want dan speelt Twente.

Schijnt a.s. vrijdag bekend gemaakt te worden als bekend is welke Duitse clubs verder zijn in de Euro League omdat ploegen na een wedstrijd op donderdag sowieso naar de zondag verplaatst moeten worden.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

De donderdag ervoor is de kwartfinale van de Europa League. Dus als een of beide teams daar nog inzitten dan gaat die wedstrijd zeker naar zondag.

Shepherd

Als 1860 München degradeert (en die kans is best groot), dan bestaat de kans dat ze terugkeren naar de Grünwalder Straße

En dat is, naar mijn mening, goed nieuws.

ALenstra

Naar mijn mening is dat zelfs geweldig nieuws. Zag ze afgelopen zondagmiddag nog thuis tegen Bochum en als je dan zag hoeveel lege stoelen er in dat enorme stadion waren.

HRM1880

Citaat van: Shepherd op feb 24, 2016, 18:49:27
Als 1860 München degradeert (en die kans is best groot), dan bestaat de kans dat ze terugkeren naar de Grünwalder Straße

En dat is, naar mijn mening, goed nieuws.
Natuurlijk een gerucht dat ieder jaar weer opsteekt, dus ik ben eens benieuwd.

ALenstra

Volgens mij zijn de eisen voor stadions minder in de 3e liga, dus het zou zomaar kunnen.

Ralf

Weet iemand toevallig wannneer de speelrondes vanaf 12 maart worden vastgesteld? Is wel handig om defintieve plannen te maken

ALenstra

Waarschijnlijk tussen vrijdag en begin volgende week.

FCT1980

Voor mij inderdaad ook belangrijk voor de Revierderby. Als die naar de zondag gaat dan kan die voor ons helaas niet doorgaan en moeten we een alternatief zoeken.
Zit dan te denken aan Bremen - Augsburg. Iemand ervaring met deze wedstrijd?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Luccie

Ik sta te twijfelen om 16 maart a.s. de wedstrijd Wuppertaler SV - RW Oberhausen te bezoeken.

Het gaat hier om de halve finale van de Niederrheinpokal. Leeft dit soort wedstrijden, of is de kans aanwezig dat er weinig publiek op af komt?


Koning Kriel

Ik ben ooit in de halve finale naar Uerdingen - Essen geweest. Dat was behoorlijk goed bezocht al kwam dat ook omdat ze elkaar al een tijdje niet getroffen hadden toen.

Luccie

Als het me gaat lukken om het met werk te combineren, dan denk ik dat ik de 16e naar Wuppertal ga.

Wat ik zo op de foto`s kan zien, lijkt het stadion wel de moeite waard om er een keer heen te gaan.