www.FootballFans.eu

Gestart door Footballfrans, feb 06, 2010, 13:21:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Footballfrans

Citaat van: AthleticHolanda op aug 06, 2013, 17:27:28
Ik moet nog even flink wennen aan de nieuwe look.

Een paar vraagjes.

Hoe kan ik in mijn lijst van wedstrijden, alle wedstrijden van een club vinden, zowel thuis als uit?
Hoe kan ik de lijst van stadions sorteren op iets anders dan grootste capaciteit? (de paginanummers van weleer vond ik fijn aangezien je dan ook snel op de laatste pagina kan komen)
Waar kan ik alle activiteiten van 'gevolgden' vinden? Wanneer ik dat aanklik krijg ik gewoon recentelijke updates van iedereen.

Door de nieuwe versie hebben we op sommige punten een aantal veranderingen doorgevoerd, soms is er iets verdwenen.

Hoe kan ik in mijn lijst van wedstrijden, alle wedstrijden van een club vinden, zowel thuis als uit? ==> Niet meer. Alternatief is zoek bij de matches van een club en kijk naar de groene balletjes voor de wedstrijd. Dat zijn je bezoeken
Hoe kan ik de lijst van stadions sorteren op iets anders dan grootste capaciteit? (de paginanummers van weleer vond ik fijn aangezien je dan ook snel op de laatste pagina kan komen) ==> Je kan filters toepassen, zoals bijvoorbeeld land maar sorteren is niet meer mogelijk. Echter je kan naar beneden scrollen en dan ben je vrij snel waar je moet zijn.
Waar kan ik alle activiteiten van 'gevolgden' vinden? Wanneer ik dat aanklik krijg ik gewoon recentelijke updates van iedereen. ==> Homeground ==> Subscriptions

Footballfrans

#241
Citaat van: AthleticHolanda op aug 06, 2013, 21:01:35
Dit lukt me nu wel.

Heb wel weer een nieuwe vraag. Als ik op het profiel van iemand klik zie ik rechtsboven onder 'details' enkele statistieken over die persoon. Wanneer ik op dezelfde manier op m'n eigen profiel klik, dan staat er onder 'details' niets. Moet ik dat ergens aanvinken oid? Nu kan ik bv. oa. nergens vinden hoeveel stadions ik op footballfans bezocht heb.

Dat is een foutje, dat zet ik op de herstellijst.

AthleticHolanda

Citaat van: Footballfrans op aug 07, 2013, 10:02:56
Door de nieuwe versie hebben we op sommige punten een aantal veranderingen doorgevoerd, soms is er iets verdwenen.

Hoe kan ik in mijn lijst van wedstrijden, alle wedstrijden van een club vinden, zowel thuis als uit? ==> Niet meer. Alternatief is zoek bij de matches van een club en kijk naar de groene balletjes voor de wedstrijd. Dat zijn je bezoeken
Hoe kan ik de lijst van stadions sorteren op iets anders dan grootste capaciteit? (de paginanummers van weleer vond ik fijn aangezien je dan ook snel op de laatste pagina kan komen) ==> Je kan filters toepassen, zoals bijvoorbeeld land maar sorteren is niet meer mogelijk. Echter je kan naar beneden scrollen en dan ben je vrij snel waar je moet zijn.
Waar kan ik alle activiteiten van 'gevolgden' vinden? Wanneer ik dat aanklik krijg ik gewoon recentelijke updates van iedereen. ==> Homeground ==> Subscriptions

Bedankt voor de antwoorden.

Speciale reden voor de veranderingen? Vooral dat nu niet meer snel alle wedstrijden van een club die je bezocht hebt te vinden zijn vind ik toch wel jammer.

Footballfrans

Er zijn meerdere redenen voor de verandering:
- De oude site was te traag, onder andere door de gebruikte technologie (JSF). We hebben het grootste deel van de front end vervangen (Javascript)
- Daarbij hebben we de software gestructureerder en beter opgezet waardoor we de codes beter hergebruiken en het onderhoud (kosten) van de site eenvoudiger wordt
- Verder hebben we een aantal nauwelijks gebruikte onderdelen niet meer meegenomen en alles enigszins moderner gemaakt.

Het kan zijn dat er af en toe wat functies zijn die niet meer beschikbaar zijn maar als het goed is, is 90/95% nog beschikbaar.

Je kan de wedstrijden wel vinden maar moet dat in twee keer doen of bij de club zelf kijken.

Sander11

Citaat van: Footballfrans op aug 07, 2013, 14:54:03
Er zijn meerdere redenen voor de verandering:
- De oude site was te traag, onder andere door de gebruikte technologie (JSF). We hebben het grootste deel van de front end vervangen (Javascript)
- Daarbij hebben we de software gestructureerder en beter opgezet waardoor we de codes beter hergebruiken en het onderhoud (kosten) van de site eenvoudiger wordt
- Verder hebben we een aantal nauwelijks gebruikte onderdelen niet meer meegenomen en alles enigszins moderner gemaakt.

Het kan zijn dat er af en toe wat functies zijn die niet meer beschikbaar zijn maar als het goed is, is 90/95% nog beschikbaar.

Je kan de wedstrijden wel vinden maar moet dat in twee keer doen of bij de club zelf kijken.

Vreemd dat je de oude traag langzaam vond ik vond die namelijk prima! met de nieuwe site heb ik veel meer problemen! Sterker nog ik vind hem zo langzaam dat ik er tegenop zie om in te loggen helaas! want ik keek er toch erg vaak op!
HEYA DEN BOSCH!

FC_Emmen

Ik heb denk ik op een verkeerde knop gedrukt en nu is de site ineens in het Spaans of een daar op lijkende taal.
Weet iemand hoe en waar ik dat weer kan veranderen?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Footballfrans

Citaat van: Sander11 op sep 02, 2013, 15:55:10
Vreemd dat je de oude traag langzaam vond ik vond die namelijk prima! met de nieuwe site heb ik veel meer problemen! Sterker nog ik vind hem zo langzaam dat ik er tegenop zie om in te loggen helaas! want ik keek er toch erg vaak op!

Ik ben dat deels met je eens; ik vind dat het heel wisselend is. soms is het traag, soms gaat het redelijk. Daar gaan we naar kijken.

Footballfrans

Citaat van: FC_Emmen op sep 05, 2013, 16:23:40
Ik heb denk ik op een verkeerde knop gedrukt en nu is de site ineens in het Spaans of een daar op lijkende taal.
Weet iemand hoe en waar ik dat weer kan veranderen?

Dit is een bekend probleem wat op de lijst staat om te herstellen.

scarfcollector

Meer mensen die al een paar dagen niet op de site kunnen?

FC_Emmen

Ik kan er wel op maar de site is wel langzaam bij mij.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Niels_Zitterd

De site loopt in elk geval al een paar dagen niet lekker.
Als ik hem kan benaderen, is het traag of kan ik wedstrijden niet aanvinken als zijnde bezocht.

Footballfrans

We hadden een technisch probleem. Dat is aangepakt. Ik weet niet echter niet of het een duurzame oplossing is.
Hij is echter weer snel op een groot aantal pagina's.
Een aantal pagina's geoptimaliseerd moet nog wel verbeterd worden.

Echter, voorlopig kunnen we weer posten.

Terranova

Ik ondervind al een hele tijd problemen met de snelheid van Footballfans.eu
Hele site loopt vervelend traag, niet echt lekker klikbaar. Wanneer ik als voorbeeld een wedstrijd wil toevoegen zit ik eerst 20 sec. naar een soort van zandloper te kijken.

Footballfrans

Citaat van: Terranova op okt 19, 2013, 11:36:48
Ik ondervind al een hele tijd problemen met de snelheid van Footballfans.eu
Hele site loopt vervelend traag, niet echt lekker klikbaar. Wanneer ik als voorbeeld een wedstrijd wil toevoegen zit ik eerst 20 sec. naar een soort van zandloper te kijken.

Klopt, is uitermate vervelend. Ik ondervind het zelf ook. Er wordt dit weekend aan gewerkt; hopen dat het dan wat beter wordt. Garanties kan ik helaas niet geven.

FCT1980

Heb er zelf ook last van.
Zelfs zo erg dat ik al een tijdje niet meer inlog. En dat is toch erg zonde want ik vind de site verder fantastisch.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!